Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Ohhh heb er echt zin in & ben present in de poule . Vorig jaar waren we verwend met 2 seizoenen en was nu even op een houtje bijten. “De verraders” vind ik persoonlijk veel minder aan en verder volg ik  echt weinig tv programma’s, behalve het perfect plaatje. Van naam ken 4 mensen uit de groep, met foto erbij wel 6, voor mij veel. 

redbulletje schreef op 29-12-2021 om 23:18:

Ik doe niet mee aan de poule want ik zit al in een poule onder m'n eigen naam.

Je kan je nick nog aanpassen naar iets neutralers. Dan je aan beide poule mee doen.

De diverse poules waar je soms voor uitgenodigd wordt vind ik ook sjeu aan het spel geven. De hele app rondom het programma vind ik slim aangepakt.

Zo zit ik ook in een wolvenpoule met 70 andere “wolf” wolven 
Kun je nagaan hoeveel mensen deze app op de telefoon hebben.

Lollypopje

Lollypopje

30-12-2021 om 12:28 Topicstarter

MidasWolf schreef op 30-12-2021 om 12:25:

De diverse poules waar je soms voor uitgenodigd wordt vind ik ook sjeu aan het spel geven. De hele app rondom het programma vind ik slim aangepakt.

Zo zit ik ook in een wolvenpoule met 70 andere “wolf” wolven
Kun je nagaan hoeveel mensen deze app op de telefoon hebben.

Jeetje wij zitten toch ook al op 29. Had ik niet verwacht eigenlijk. Zeker omdat het altijd zo'n klein knus forum lijkt en dan in nog geen dag zoveel deelnemers.

Lollypopje schreef op 30-12-2021 om 12:28:

[..]

Jeetje wij zitten toch ook al op 29. Had ik niet verwacht eigenlijk. Zeker omdat het altijd zo'n klein knus forum lijkt en dan in nog geen dag zoveel deelnemers.

Dat is zeker mooi en in aanloop van het weekend kunnen er zo meer forummers bijkomen.Ik  had het in eerste instantie ook niet verwacht. Zou ik deze week gewerkt hebben,dan had ik dit waarschijnlijk ook pas in de avond/weekend gedaan.

Positief verrast dus.

Lollypopje

Lollypopje

30-12-2021 om 12:51 Topicstarter

MidasWolf schreef op 30-12-2021 om 12:48:

[..]

Dat is zeker mooi en in aanloop van het weekend kunnen er zo meer forummers bijkomen.Ik had het in eerste instantie ook niet verwacht.

Positief verrast dus.

Absoluut. Volgens mij bij Viva vorig jaar tussen de 30 en 40 dacht ik, dus dan verwacht je hier toch een stuk minder.

Lollypopje schreef op 30-12-2021 om 12:51:

[..]

Absoluut. Volgens mij bij Viva vorig jaar tussen de 30 en 40 dacht ik, dus dan verwacht je hier toch een stuk minder.

Op Viva deed ik destijds niet mee met de poule, daar las ik voornamelijk mee.
Heel soms reageerde ik daar wel in het topic over de mol.

leuk idd zoveel die mee doen. Ik doe nu met 3 poules mee, daar komt ws nog 1 bij

Ben een kampioen in verliezen. Ik ga voor de poedelpriis. Zit 9 van de 10x op de verkeerde 

Ik heb me ook aangemeld in de poule! Leuk dat je die aangemaakt hebt, Lollypop!

Ikbengek schreef op 30-12-2021 om 19:43:

Ben een kampioen in verliezen. Ik ga voor de poedelpriis. Zit 9 van de 10x op de verkeerde

Ik ook  . Misschien moet ik me dan toch ook maar aanmelden voor de poule, kunnen we samen strijden om de poedelprijs .

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-12-2021 om 21:59

Ik wil heel graag aan de poule meedoen. Maar hoe doe ik dat? Ik heb de app, met mijn viafora naam erin, en dan? Kan iemand deze nitwit helpen? (Ik voel me een hoogbejaarde sufferd )

Coreopsis schreef op 30-12-2021 om 21:59:

Ik wil heel graag aan de poule meedoen. Maar hoe doe ik dat? Ik heb de app, met mijn viafora naam erin, en dan? Kan iemand deze nitwit helpen? (Ik voel me een hoogbejaarde sufferd )

zie linkje in op, en als dat niet lukt, Lollypopje even pb sturen dan nodigt ze je uit

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-12-2021 om 22:07

Friezinnetje schreef op 30-12-2021 om 22:03:

[..]

zie linkje in op, en als dat niet lukt, Lollypopje even pb sturen dan nodigt ze je uit

Hmm, die link leidt me naar een algemene widm pagina om de app te downloaden. Ik ga een pb sturen. Dank je!

Coreopsis schreef op 30-12-2021 om 22:07:

[..]

Hmm, die link leidt me naar een algemene widm pagina om de app te downloaden. Ik ga een pb sturen. Dank je!

ook via telefoon? Want dat lukte bij mij wel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.