Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Van de partij!

Leuk ik doe ook mee. Ken er 4 uit de lijst dat is voor mij best veel.

Heeft de poule ook een naam? Als ik op de link klik dat krijg ik alleen zo'n pagina om de app te downloaden.  Maar die heb ik uiteraard al...

Dutchgirly schreef op 29-12-2021 om 22:57:

Heeft de poule ook een naam? Als ik op de link klik dat krijg ik alleen zo'n pagina om de app te downloaden. Maar die heb ik uiteraard al...

grote viafora poule

Friezinnetje schreef op 29-12-2021 om 22:58:

[..]

grote viafora poule

Ik dacht dan kan ik hem zoeken maar dat kan blijkbaar ook niet 🤣. Misschien lukt het morgen wel. Erg vreemd!

Dutchgirly schreef op 29-12-2021 om 23:00:

[..]

Ik dacht dan kan ik hem zoeken maar dat kan blijkbaar ook niet 🤣. Misschien lukt het morgen wel. Erg vreemd!

de beheerder kan je ook uitnodigen, dan zou je Lollypopje even je naam door moeten geven

Ik kijk ook, heb me ook gemeld bij de poule!

Ik doe niet mee aan de poule want ik zit al in een poule onder m'n eigen naam. 

Ook ik ga dit jaar weer kijken!

Ik herken een paar namen, maar het grootste deel is mij onbekend. Ik ga mijzelf laten verrassen.

Herken nu 3 namen, dat is al 3 meer dan vorig jaar.
Kreeg van de app al de vraag of wie ik verdenk!? Uh, mag ik misschien eerst de eerste aflevering zien? 😄

Lollypopje

Lollypopje

30-12-2021 om 07:33 Topicstarter

MoederBarberin schreef op 30-12-2021 om 07:27:

Herken nu 3 namen, dat is al 3 meer dan vorig jaar.
Kreeg van de app al de vraag of wie ik verdenk!? Uh, mag ik misschien eerst de eerste aflevering zien? 😄

Nee 😝

MoederBarberin schreef op 30-12-2021 om 07:27:

Herken nu 3 namen, dat is al 3 meer dan vorig jaar.
Kreeg van de app al de vraag of wie ik verdenk!? Uh, mag ik misschien eerst de eerste aflevering zien? 😄

Dan mis je de eerste punten al  

redbulletje schreef op 29-12-2021 om 22:37:

Een paar maanden geleden was er online iets live van De Mol met de huidige kandidaten al tijdens een eerste opdracht. Heb 't toen wel gekeken, maar kan me er eigenlijk niets meer van herinneren. Weet iemand dat nog te vinden?

Dat filmpje en filmpjes daarvan zijn offline gehaald, zijn niet meer te vinden. Mogelijk zat er achteraf gezien een aanwijzing in, dat is onze theorie. Maar daar heb je niets aan, want je kan het toch niet meer controleren 

Je kan nog wel de filmpjes zien waarin de kandidaten vertellen waarom ze niet de mol zijn. Die staan op de NPO app bij wie is de mol onder extra.

Lollypopje

Lollypopje

30-12-2021 om 09:54 Topicstarter

Als de link voor de poule het niet doet, stuur me dan een pb. Dan voeg ik je toe

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.