Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-12-2021 om 22:15

Friezinnetje schreef op 30-12-2021 om 22:10:

[..]

ook via telefoon? Want dat lukte bij mij wel

Via telefoon lukt het niet . Zal anders morgenochtend even op m'n laptop proberen.

Dutchgirly schreef op 29-12-2021 om 23:00:

[..]

Ik dacht dan kan ik hem zoeken maar dat kan blijkbaar ook niet 🤣. Misschien lukt het morgen wel. Erg vreemd!

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de app maar niet de poule
Wil iemand mij uitnodigen?
Mijn gebruikersnaam is ToverFeetje. 

Ikbengek schreef op 30-12-2021 om 19:43:

Ben een kampioen in verliezen. Ik ga voor de poedelpriis. Zit 9 van de 10x op de verkeerde

Dat kan niet, want die is al voor mij.

MidasWolf schreef op 30-12-2021 om 12:25:

De diverse poules waar je soms voor uitgenodigd wordt vind ik ook sjeu aan het spel geven. De hele app rondom het programma vind ik slim aangepakt.

Zo zit ik ook in een wolvenpoule met 70 andere “wolf” wolven
Kun je nagaan hoeveel mensen deze app op de telefoon hebben.

En ik ben uitgenodigd voor een apen-poule 🤣

haha zo te zien gaan we met een paar strijden voor de poedelprijs. Gezellig 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

31-12-2021 om 08:10

Ikbengek schreef op 31-12-2021 om 05:53:

haha zo te zien gaan we met een paar strijden voor de poedelprijs. Gezellig

Onderschat mij niet . Het heeft me meer dan een dag gekost om überhaupt in de poule te komen. En nu moet ik nog uitvinden wat ik daar eigenlijk moet doen.

Ik heb me ook aangemeld voor de poule. 
Eens moet de eerste keer zijn

Lollypopje

Lollypopje

31-12-2021 om 10:49 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 30-12-2021 om 22:16:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de app maar niet de poule
Wil iemand mij uitnodigen?
Mijn gebruikersnaam is ToverFeetje.

Ik heb je uitgenodigd

Voor anderen. Als het niet lukt stuur me een pb, dan weet ik zeker dat ik je berichtje niet mis

Ik stuur je ook een pb Lollypopje, heb geen idee hoe ik kan zoeken naar poules.

Lollypopje

Lollypopje

31-12-2021 om 10:59 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 31-12-2021 om 10:56:

Ik stuur je ook een pb Lollypopje, heb geen idee hoe ik kan zoeken naar poules.

Als je op het linkje in de OP klikt zou je automatisch lid moeten worden van de poule

Maar anders kleine moeite om je toe te voegen

ik zit nu ook in de poule!

Leuk Lollypopje, een poule! Ben zo vrij geweest mij ook aan te melden (weliswaar soort van incognito, met een andere "hairdo" ). Niet veel mensen uit mijn omgeving kijken de mol en als ik het erover heb, dan kijken ze me enigszins meewarig aan

Vandaag maar eens de voorstelronde terugkijken want, toen ik de eerste keer keek, (her)kende een groot deel van de deelnemers niet en ben vergeten of mijn (geheel feilbare) mollen-alarm afging.

Familielid in buitenland maar even inseinen dat het start. Is altijd de vraag of en hoe ze kunnen terugkijken. Aantal jaar geleden werkte het via NPO, tegenwoordig wordt de site geblockt (volgens mij iets met IP adres en uitzendrechten). Vorig jaar was er een landgenoot die de afleveringen , met ondertiteling waardoor partner ook ging meekijken, op you tube plaatste. Hopelijk lukt het dit jaar weer. Familielid en partner zijn inmiddels ook WIDM fans.

Ben trouwens ook aan een pool toegevoegd waar een deel kinderen in lijkt te zitten. Grappig, ik heb zo'n vermoeden dat ze veel intuïtiever spelen

Oh, cool, ze hebben inmiddels een eigen you tube kanaal, zie ik. Kan in elk geval familielid kijken. 

Lollypopje schreef op 31-12-2021 om 10:49:

[..]

Ik heb je uitgenodigd

Voor anderen. Als het niet lukt stuur me een pb, dan weet ik zeker dat ik je berichtje niet mis

Dankjewel, ik zit er in 

De groep telt inmiddels ca 42 leden
Leuk dat er veel animo is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.