Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Yes, ik heb d'r weer zin in!!

Leuk, zin in! Ik vind de poule niet zo leuk, ooit lang geleden moest je meer dingen raden die gebeurden in het spel en dan de afvaller, winnaar en mol. Ik zet nu all in op 1, maakt het voor mezelf toch weer wat leuker :p

Leuk, ik doe ook weer mee! Ben benieuwd naar dit jaar, bv naar Thomas van Luyn.

Ik ken geen van de deelnemers, hopelijk zitten er gangmakers tussen

Leuk wij hebben er zin aan. We "kennen" er 4 maar ach ik vind dat nooit zo erg dat ik ze niet ken. 

zo op eerste naam, ken ik er 2. Maar mss gezichten erbij, dan nog wel een paar. Maar idd niet het belangrijkste. 

ik heb me ook aangemeld voor de poule

Ik ken op naam er ook maar twee. En misschien ook een paar van gezicht, heb me er nog niet zo in verdiept.

Zin in!! 

Ik doe ook weer mee 
Ik denk maar liefst vijf deelnemers te "kennen" dus dat valt me niet tegen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-12-2021 om 22:05

Lijkt me leuk, maar ik heb nog nooit in een poule meegedaan 😁

Peen schreef op 29-12-2021 om 22:05:

Lijkt me leuk, maar ik heb nog nooit in een poule meegedaan 😁

je kunt dan strijden om eerste in je poule te worden. Verder doe je hetzelfde als altijd.

Heb al een uitnodiging voor een poule met mijn voornaam. 

doe ook altijd met mijn nichtje. 

Veel namen zeggen me niet zoveel, maar met gezicht erbij ken ik er wat meer:
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-12-2021 om 22:17

Friezinnetje schreef op 29-12-2021 om 22:11:

[..]

je kunt dan strijden om eerste in je poule te worden. Verder doe je hetzelfde als altijd.

Heb al een uitnodiging voor een poule met mijn voornaam.

doe ook altijd met mijn nichtje.

Het klinkt wel als een leuke aanvulling. Ik heb me hier aangemeld bij de Viapoule 😃

Een paar maanden geleden was er online iets live van De Mol met de huidige kandidaten al tijdens een eerste opdracht. Heb 't toen wel gekeken, maar kan me er eigenlijk niets meer van herinneren. Weet iemand dat nog te vinden? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.