Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje

Lollypopje

24-01-2022 om 10:15 Topicstarter

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 10:13:

[..]

Jazeker wel. Ik heb enorme hoogtevrees, maar juist door de muren er omheen komt het niet indrukwekkend over i.t.t. wanneer ze buiten vanaf grote hoogte iets hadden moeten doen mét snelheid.

Dan werkt jouw hoogtevrees anders dan de mijne. Ik heb ook nogal een beeldende fantasie, dus mijn hoofd maakte het plaatje af. En dan zeker dat op hun kop hangen, brrrrr.

Lollypopje schreef op 24-01-2022 om 10:15:

[..]

Dan werkt jouw hoogtevrees anders dan de mijne. Ik heb ook nogal een beeldende fantasie, dus mijn hoofd maakte het plaatje af. En dan zeker dat op hun kop hangen, brrrrr.

Sterker nog, ik denk dat ik dit wel had durven doen juist omdat het vanuit een gat begint en langzaam gaat. Zou wel de hele rit m'n ogen dicht houden, dat dan weer wel

Lollypopje

Lollypopje

24-01-2022 om 10:17 Topicstarter

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 10:15:

[..]

Sterker nog, ik denk dat ik dit wel had durven doen juist omdat het vanuit een gat begint en langzaam gaat. Zou wel de hele rit m'n ogen dicht houden, dat dan weer wel

Ik stelde me dat heel even voor en toen draaide mijn maag helemaal om. Paniek 😂

Lollypopje schreef op 24-01-2022 om 10:17:

[..]

Ik stelde me dat heel even voor en toen draaide mijn maag helemaal om. Paniek 😂

Dat zou bij mij 't geval zijn als ik buiten langs had gemoeten

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 10:37:

[..]

Dat zou bij mij 't geval zijn als ik buiten langs had gemoeten

Ik vond de trap op er al uitzien als een voorportaal van de hel. En dan zo, hoofd eerst, naar beneden - brrrr. 
Maar ik snap het gevoel dat het soms gezapig is. Misschien is dat wel goed, dat ze niet als een step hysterische wijven en mannen elkaar uitkleden om dat geld te vinden- maar is het niet goed dat ik dat blijkbaar verwacht


Overigens weer ik het echt niet. Sahil is zò overduidelijk dat ik er moe van wordt.  Ik wil eigenlijk niet dat hij het is, want dan is het zo openbaar. Maar wie dan wel? Ik blijf nog maar even spreiden - zit niet in een mol tunnel, maar sta op een mol plein met 7 uitgangen

Lollypopje

Lollypopje

24-01-2022 om 10:56 Topicstarter

Sahil en Kim Lian zijn het voor mij niet en Sahil mag er van mij uit, want begin hem behoorlijk vermoeiend te vinden.

Maar verder geen idee. Dus ik doe weer ineminemutte bij het inzetten

Voor de testvraag; dit waren de duo's:

Sahil – Arno
Laetitia – Thomas
Kim-Lian - Hila
Fresia - Everon


Ik blijf mijn punten stug inzetten op Fresia en Everon. En dan zie ik wel als mijn schip toch nog strandt.

Ik heb geen hoogtevrees en vond het ook een saaie aflevering. Dat ze zo langzaam naar beneden gingen vond ik er enorm knullig uitzien. Verwachtte inderdaad bungeejumpen en het werd bijna slechte slapstick humor dat ze suuuuperlangzaam gingen.

Verder hoop ik dat Kim er snel uitgaat, vind haar niet zo leuk met dat geld achterhouden enzo. 

Er is iets aan deze serie wat ik anders vind voelen dan anders. Misschien inderdaad de vrije tijd ofzo.. of missch ander soort omgevingsbeelden ofzo? Ik weet niet.

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 10:15:

[..]

Sterker nog, ik denk dat ik dit wel had durven doen juist omdat het vanuit een gat begint en langzaam gaat. Zou wel de hele rit m'n ogen dicht houden, dat dan weer wel

Oh echt? Ik zou simpelweg bevriezen en kletsnat raken van het angstzweet door mijn hoogtevrees. Ik stop dan gewoon met functioneren 

Heel stoer dat ze het allemaal doen. Met een beetje hoogtevrees zou ik ook liever naar boven kijken (dus op de kop naar beneden gaan).

Neemt niet weg dat de opdracht voor de kijker een beetje saai was. Wij zaten hier ook te kijken of er misschien nog aanwijzingen op de muren stonden.

Dierenvriend97 schreef op 24-01-2022 om 08:36:

[..]

Er stonden toch ook hints op het geld? Misschien dat ze het daarom achter houdt...

Dierenvriend97 schreef op 24-01-2022 om 08:36:

[..]

Er stonden toch ook hints op het geld? Misschien dat ze het daarom achter houdt...

Zouden ze nog niet alle biljetten bestudeerd hebben? Zou je wel op beeld van verwachten.

Maar Rik deed ook al zo vaag over het penningmeesterschap van Hila. 

Lollypopje schreef op 24-01-2022 om 10:56:

Sahil en Kim Lian zijn het voor mij niet en Sahil mag er van mij uit, want begin hem behoorlijk vermoeiend te vinden.

Maar verder geen idee. Dus ik doe weer ineminemutte bij het inzetten

Kim Lian is het voor mij ook niet maar ik zie in haar wel een mogelijke winnaar (dus misschien is ze wel heel goed bezig als mol zijnde  )

Van mij mag Fresia er uit. Haar trucje, van de aandacht van zichzelf afleiden door anderen te bschuldigen, heb ik nu wel gezien. Vind ik ook geen leuke manier om het spel te spelen.

(Daarbij vraag ik me af hoe je met zo'n slechte uitspraak verslaggever wordt. Maar misschien is ze wel heel entertaining om naar te luisteren? Ik kijk geen sportzender)

Nou ik ben ook eindelijk bij doordat ik met vakantie was heb ik de laatste 2 afleveringen niet gezien.
ik zit nu op Sahil, Thomas en Kim -Lian.

Courage schreef op 24-01-2022 om 10:59:

Voor de testvraag; dit waren de duo's:

Sahil – Arno
Laetitia – Thomas
Kim-Lian - Hila
Fresia - Everon


Dankjewel!

Op hoeveel mollen zetten jullie nu punten in? Ik vind het zo lastig! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.