Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Bloemenzee schreef op 23-01-2022 om 13:51:

Wat zou Kim Lian trouwens willen bereiken met dat geld achterhouden? Ik vond dat zo’n gekke actie.

Ergens verdenk ik haar, maar het wordt ook weer te duidelijk in beeld gebracht. Dat shot met de fles leegdrinken hadden ze bijvoorbeeld best buiten de montage kunnen laten.

Ja ik begin nu een beetje in de tunnel te raken dat de kijkers altijd roepen dat het véél te moeilijk is om de mol te vinden, dus nu hebben de makers het gewoon allemaal laten zien... maar ik denk toch dat 'niets is wat het lijkt' dus dat het misschien alsnog niet zó makkelijk zal zijn 🙈 oftewel ik heb nog altijd geen idee hahaha

Wat ik me afvraag is of alle afleveringen al gemonteerd zijn, of dat ze daar nog aanpassingen in doen aan de hand van alle verdenkingen.

Bloemenzee schreef op 23-01-2022 om 13:51:

Wat zou Kim Lian trouwens willen bereiken met dat geld achterhouden? Ik vond dat zo’n gekke actie.

Ergens verdenk ik haar, maar het wordt ook weer te duidelijk in beeld gebracht. Dat shot met de fles leegdrinken hadden ze bijvoorbeeld best buiten de montage kunnen laten.

Reuring teweeg brengen en reacties van anderen peilen. Ik neem aan in overleg met Hila gezien Hila wist dat zij beiden 250 euro hadden en niets zegt. Ze had toch ook een soort bondje met Hila?

Schemerlampje schreef op 23-01-2022 om 17:26:

Wat ik me afvraag is of alle afleveringen al gemonteerd zijn, of dat ze daar nog aanpassingen in doen aan de hand van alle verdenkingen.

Dat lijkt me toch haast geen doen? Ik kan me voorstellen dat er een enorme berg opnamemateriaal ligt dat na de eerste montage nog door diverse ballotagecommissies moet om (cruciale) montagefouten te voorkomen.

Ik denk dat alles al gemonteerd is. Ze hebben inmiddels ook genoeg ervaring om dingen te sturen.

Lollypopje

Lollypopje

23-01-2022 om 19:54 Topicstarter

brrr ik zat met de zenuwen in mijn buik naar die tweede opdracht te kijken. Van zijn levensdagen niet dat ik daar als een soort spiderman op mijn kop naar beneden zou gaan, als ik al zou gaan.

Ik kreeg wel flashbacks naar het seizoen in Portugal met Sjors, waar ze van een dam moesten abseilen en op de kop ook een optie was. Hij had verteld dat hij behoorlijk hopgtevrees had, waardoor niemand verwachte dat hij op zijn kop zou gaan. Hij deed dat wel "in het kader van angsten overwinnen" en toen kwam er daardoor geen geld in de pot.

Cousin_It schreef op 23-01-2022 om 17:48:

[..]

Dat lijkt me toch haast geen doen? Ik kan me voorstellen dat er een enorme berg opnamemateriaal ligt dat na de eerste montage nog door diverse ballotagecommissies moet om (cruciale) montagefouten te voorkomen.

Ik bedoelde eigenlijk ook niet de hele montage, maar meer een paar scènes erin voegen of juist weglaten. Maar dat klinkt waarschijnlijk makkelijker dan het in werkelijkheid is. 🙂

Lollypopje schreef op 23-01-2022 om 19:54:

brrr ik zat met de zenuwen in mijn buik naar die tweede opdracht te kijken. Van zijn levensdagen niet dat ik daar als een soort spiderman op mijn kop naar beneden zou gaan, als ik al zou gaan.

Ik kreeg wel flashbacks naar het seizoen in Portugal met Sjors, waar ze van een dam moesten abseilen en op de kop ook een optie was. Hij had verteld dat hij behoorlijk hopgtevrees had, waardoor niemand verwachte dat hij op zijn kop zou gaan. Hij deed dat wel "in het kader van angsten overwinnen" en toen kwam er daardoor geen geld in de pot.

Ja, die opdracht was echt doodeng! En dan ook nog allemaal (!) head first naar beneden. 

Ik vond het maar een saaie aflevering, het seizoen kan me nog niet zo boeien tot nu toe. Misschien ben ik verpest omdat ik voor het eerst de Vlaamse Mol heb gekeken en dat is zó spectaculair en geweldig dat de NL Mol er een beetje bleekjes bij afsteekt 
Maar goed, volgende week kijk ik gewoon weer! Op mijn verdachtenlijstje staan Laetitia, Everon en Fresia. Tot nu toe heb ik alle punten in de app nog 🎉

Er zitten ook veel meer 'vakantiemomentjes' in dit seizoen voor mijn gevoel.
Als kijker vond ik het een wat saaie aflevering eigenlijk. 

zakchips schreef op 23-01-2022 om 23:03:

Er zitten ook veel meer 'vakantiemomentjes' in dit seizoen voor mijn gevoel.
Als kijker vond ik het een wat saaie aflevering eigenlijk.

Ja, dat zei ik gisteren ook al tegen mijn man! 'Normaal' zie je ze wel eens tijdens het ontbijt of diner. Nu veel meer vrije tijd (borrelen tijdens de eerste avond, zwemmen)

Cousin_It schreef op 23-01-2022 om 17:45:

[..]

Reuring teweeg brengen en reacties van anderen peilen. Ik neem aan in overleg met Hila gezien Hila wist dat zij beiden 250 euro hadden en niets zegt. Ze had toch ook een soort bondje met Hila?

Er stonden toch ook hints op het geld? Misschien dat ze het daarom achter houdt... 

Earlgreythee schreef op 23-01-2022 om 22:40:

Ik vond het maar een saaie aflevering, het seizoen kan me nog niet zo boeien tot nu toe. Misschien ben ik verpest omdat ik voor het eerst de Vlaamse Mol heb gekeken en dat is zó spectaculair en geweldig dat de NL Mol er een beetje bleekjes bij afsteekt
Maar goed, volgende week kijk ik gewoon weer! Op mijn verdachtenlijstje staan Laetitia, Everon en Fresia. Tot nu toe heb ik alle punten in de app nog 🎉

Ik vond 't ook saaie opdrachten. Dat op z'n kop naar beneden is vast spannend als je 't zelf moet doen maar als kijker vrij slaapverwekkend. Ze hadden beter een bungyjump kunnen laten doen. 

Lollypopje

Lollypopje

24-01-2022 om 10:09 Topicstarter

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 09:56:

[..]

Ik vond 't ook saaie opdrachten. Dat op z'n kop naar beneden is vast spannend als je 't zelf moet doen maar als kijker vrij slaapverwekkend. Ze hadden beter een bungyjump kunnen laten doen.

Jij bent duidelijk geen kijker met panische hoogtevrees 😂

Lollypopje schreef op 24-01-2022 om 10:09:

[..]

Jij bent duidelijk geen kijker met panische hoogtevrees 😂

Jazeker wel. Ik heb enorme hoogtevrees, maar juist door de muren er omheen komt het niet indrukwekkend over i.t.t. wanneer ze buiten vanaf grote hoogte iets hadden moeten doen mét snelheid. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.