Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


MonkeyTown schreef op 28-01-2022 om 17:40:

Op hoeveel mollen zetten jullie nu punten in? Ik vind het zo lastig!

2

ik op 2

3: Fresia 300, Everon 300 en Kim-Lian 200
Op 2 durfde ik nog niet, ik heb niet zo veel punten meer...

KillerQueen schreef op 28-01-2022 om 18:18:

3: Fresia 300, Everon 300 en Kim-Lian 200
Op 2 durfde ik nog niet, ik heb niet zo veel punten meer...

maar nu ook meer kans dat je punten verliest  

op vier. Sahil, Hila, Fresia en Laetitia. Sahil omdat ik me niet na afloop voor mijn kop wil slaan, Hila obv wat ze de pot gekost heeft, Fresia en Laetitia zonder specifieke reden. Kost me ongetwijfeld punten maar er zijn weinig seizoenen waar ik zo weinig idee had. 

Ik op 2, 1400 op Everon en 200 op Fresia. Alles op 1 mol vind ik eng maar ik wil niet te veel spreiden omdat de kans dan groot wordt dat ik punten verlies. Zo kan ik in ieder geval altijd doorspelen 

Ik op 2.

Twijfel tussen 3, Fresia, Kim-Liam en toch Sahil. Maar denk niet t verstandig is om te spreiden over 3.

Momenteel spreid ik nog op 2 kandidaten, op beide de helft van de punten.

Ik heb mijn punten gespreid over Everon, Fresia en Laetitia. Die twee dames hebben nog een groene vrijstelling, dus hopelijk zit ik daarmee safe. Daarnaast vind ik het ook wel potentiële mollen. Everon vind ik ook verdacht, én hij is mijn wensmol

Dolfje schreef op 24-01-2022 om 17:55:

Nou ik ben ook eindelijk bij doordat ik met vakantie was heb ik de laatste 2 afleveringen niet gezien.
ik zit nu op Sahil, Thomas en Kim -Lian.

Ik ga daarin mee, maar doe niet mee in apps/poules.

Wellicht bedenk ik morgen wie van deze drie mijn wensmol(len) is/zijn en wie van de drie mijn wensfinalist(en) 

Ik spreid nu ook nog op 2 personen, durf nog niet helemaal op 1 iemand te gaan en als ik het fout heb ben ik nog niet meteen al mijn punten kwijt. Heb nu mijn punten ingezet op Kim-Lian en Leatitia. Heb op beide nu de helft van mijn punten ingezet. 

Ik heb op 3 personen ingezet (Everon, Kim-Lian en Hila)
Ik zou ook liever naar 2 gaan maar weet echt niet wie de mol is.
Volgens mij zijn ze het alledrie 

Ik heb vorige week Sahil ingeruild voor Hila, zul je zien dat Sahil de mol is 

Ik zit eigenlijk op Everon, gewoon omdat hij zo enorm zijn best deed in aflevering 1 om die vrijstelling te krijgen. Dat was echt een sterk staaltje acteerkunst. En zou het niet geniaal zijn als hij daardoor in de finale geld uit de pot speelt? Mijn tweede mol is Hila, ze doet weinig goed uit haar zelf. Maar weet ik het zeker, nee. Terwijl ik in de meeste seizoenen nu wel in een tunnel zit. Ik vind het in een tunnel leuker dan zo twijfelend. 

Pytha123 schreef op 29-01-2022 om 15:42:

Ik zit eigenlijk op Everon, gewoon omdat hij zo enorm zijn best deed in aflevering 1 om die vrijstelling te krijgen. Dat was echt een sterk staaltje acteerkunst. En zou het niet geniaal zijn als hij daardoor in de finale geld uit de pot speelt? Mijn tweede mol is Hila, ze doet weinig goed uit haar zelf. Maar weet ik het zeker, nee. Terwijl ik in de meeste seizoenen nu wel in een tunnel zit. Ik vind het in een tunnel leuker dan zo twijfelend.

Ja om deze reden zit ik ook op Everon. En ik vond hem ook zo glunderen toen hij werd uitgekozen door Glen, alsof hij eigenlijk niet al te vrolijk wilde doen maar dat niet lukte. Toen zag ik een mol die 5000 euro uit de pot had gespeeld. Verder doet hij eigenlijk weinig opvallends maar ik zit al in mijn tunnel. Hila vind ik ook verdacht maar zo'n suffe mol dat ik hoop dat zij het niet is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.