Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-12-2022 om 15:13

Mug schreef op 16-12-2022 om 15:11:

[..]

Ik heb hem net ook hard aan gezet en hard meegezongen. Wat is het toch een heerlijk nummer!

Vanaf nu wil ik hem dus wel graag vaak horen

Eigenlijk wel… , zeker als je lekker hard mee kan zingen..

Af, jammer maar ook fijn dat ik weer kerstliedjes kan luisteren en uitgebreid mee kan zingen met George. Oohoo, het blijft een lekker nummer. Tip voor the ones still standing: ik zou even de stories van jel.nl vermijden vandaag!

Vandaag ook een lunchroom overleeft.

Mug schreef op 16-12-2022 om 13:26:

Vandaag ben ik sowieso af. Op Sky is straks de Christmas top 50 en die staat zeker weten aan

Driemaal raden wat er op 1 staat… 💃🏻

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-12-2022 om 18:46

Dees! schreef op 16-12-2022 om 18:30:

[..]

Daarom ben ik blij dat ik af ben want ik had die top3 even op had en lekker hard mee kon zingen 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-12-2022 om 18:58

Dees! schreef op 16-12-2022 om 18:30:

[..]

Gisteren heb ik een etentje in een restaurant overleefd. Vandaag naar de kerstmarkt van Düsseldorf geweest en lekker gewinkeld. Ik heb hem gehoord maar hij werd gespeeld door een pianist. Dus ik ben nog steeds in de race.

Af met dank aan de kerstborrel van m'n werk. Het eerste lied toen de muziek aanging.. 

Ik doe nog steeds mee, vandaag in twee winkels geweest maar geen Wham gehoord.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-12-2022 om 22:07

Nog steeds in de race. Is het valspelen als je amper buiten komt en enkel naar stubru luisterd?

Vanmiddag in de stad geweest en zowaar overleefd  .

Vanavond naar de lichtjesmarkt / kerstavondmarkt in een dorp verderop. Ben er bang voor... Maar er schijnt veel live muziek te zijn. Dat is goed want dan telt die versie niet mee 

Whoop whoop ritje naar uitwedstrijd met Sky op overleefd. Tijdens het warmlopen verteld over deze challenge en op de terugweg zette ze een andere radiozender op 🤣 

Still in the game. 

Morgen ga ik op vakantie naar de Canarische eilanden. Ben benieuwd of daar kerstmuziek gedraaid wordt. 

Valdemar schreef op 16-12-2022 om 22:07:

Nog steeds in de race. Is het valspelen als je amper buiten komt en enkel naar stubru luisterd?

Nee hoor is geen valsspelen, want je hoort m dan niet!

Hier ook nog still in the game💪🏽

En de heren die hier af zijn en oreren over hoe leuk het is om hem nu gewoon te kunnen luisteren, zijn jullie mogelijk en misschien een ietsjepietsje jaloers?🤭😜

Kinder-kerstdiner overleefd! 
Mariah Carey was wel van de partij, dus ik kneep 'm best wel.. 

mijn date die de radio op had staan. Volgens mij iets van Sky Radio. Maar overleeft!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.