Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Welke reclame vind jij wel leuk.

Ik heb een nieuw topic aangemaakt zodat we het in het andere topic bij irritante reclames kunnen houden.
Er zullen op dit topic wel veel minder reacties komen omdat er nu eenmaal veel meer irritante reclames zijn dan leuke.

Leatje schreef op 19-07-2025 om 20:29:

[..]

Dank, ik vroeg me al steeds af was ze zei op het laatst. 'Wir gehen nach kerkraden' verstond ik steeds en kon er niks anders van maken🤣🤣

🤣 dat dacht ik ook!! Je leert hier nog eens wat! Anyway ik vind deze ook erg leuk 

De reclame van espn. Met die koeien op het einde. 😂

De reclame van Pickwick, 
"Ben jij al wakker?"😍

Allianz, met die alpaca’s 🦙🦙 Maar ook die van Allianz met de zeemeeuwen en cabrio. Veel reclames met dieren erin vind ik leuk

Die verzekering met die Alpaca's die schreeuwen als die auto naar achteren rolt. 

Die van Gamma, met dat jongetje (Daan) dat zijn tuinontwerp aan zijn ouders laat zien zodat ze het zelf gaan doen. En dan komen ze in de Gamma een ander jongetje in een buggy tegen met zijn ouders, en hoe de jonge Daan dan zo heerlijk, echt en aanstekelijk lacht 😍

Wou ook de alpaca's noemen. Elke keer als ik die weer zie " schreeuwen  " moet ik lachen. Blijf hem leuk vinden.

de jumbo afscheidreclame

madee schreef op 20-03-2026 om 21:19:

Die van Gamma, met dat jongetje (Daan) dat zijn tuinontwerp aan zijn ouders laat zien zodat ze het zelf gaan doen. En dan komen ze in de Gamma een ander jongetje in een buggy tegen met zijn ouders, en hoe de jonge Daan dan zo heerlijk, echt en aanstekelijk lacht 😍

Ja die vind ik ook erg leuk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.