Media en cultuur
watertoren
05-04-2024 om 10:03
Welke reclame vind jij wel leuk.
Ik heb een nieuw topic aangemaakt zodat we het in het andere topic bij irritante reclames kunnen houden.
Er zullen op dit topic wel veel minder reacties komen omdat er nu eenmaal veel meer irritante reclames zijn dan leuke.
Broodjebrie
15-05-2026 om 14:27
Herfstappeltaart schreef op 15-05-2026 om 14:07:
[..]
Ja die is ook leuk! Vooral die blik van die hond op het einde
![]()
Ja
Thora
11-06-2026 om 13:37
wild-flower schreef op 07-05-2026 om 07:51:
Die reclame van het Kruidvat met Lies en haar vriendin die zich met ladingen make-up voorbereiden op een 'knallend' avondje uit en dan zittend op de bank in slaap vallen.
Hun tienerdochters komen later binnen en zijn onder de indruk: Die zijn hard gegaan, wat een baddies
Die met dat schoolkamp is er ook weer nu. Hij kan echt niet meer.......Geniaal
Grindelwald
11-06-2026 om 13:55
watertoren schreef op 05-04-2024 om 10:04:
Ik vind zelf de reclames van KPN glasvezel met de katten nog steeds heel leuk.
Ik ook, Louis de kpn kater 😍
