Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Tv series e.d. van vroegah


Wat zo even in mij opkomt: Dawson's Creek, Full House, Mcleod's daughters, Growing Pains, BH90210 en 7th heaven. Ook Friends en Charmed, maar dat voelt door alle herhalingen minder als 'vroeger'. 

O en spel zonder grenzen, maar dat is natuurlijk niet echt een tv serie 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

22-07-2021 om 20:40

Midsomer Murders nog wel eens herhalingen met John Nettles, Charmed heb ik deels nog op dvd. 

Ik vergeet nog mijn favoriete tv programma van vroeger: Peter R. de Vries, misdaadverslaggever. Met Arend Langenberg als voice-over. 

Full house en the cosby show keek ik vroeger ook nog. En cheers. En verder zo'n beetje alles wat hier al voorbij is gekomen. The Flying Docters vond ik echt geweldig. Kijk ik nog af en toe in de herhaling op ONS.

The wonder years keek ik graag. Zaterdagmorgen fun factory (denk ik) met inspector gadget. Later werd dat een muziekchannel. Dat vond ik ook leuk. Nog veel later cow en chicken en jonny bravo. Ik ben verder niet zo van de tv. Al die programma’s zijn aan mij voorbij gegaan. Een vriend van mij probeert me wat op te voeden en stuurt me filmpjes over studentikoze mannetjes. Noem je mij nou een lul ofzo. Theo en Thea etc  maar ik heb er niks mee. 

de zaterdagavond komedie. Eerst oppassen en toen dat stopte Ben zo Terug.

Lollypopje schreef op 22-07-2021 om 19:51:

en dan mogen we straks raden hoe oud iedereen is

All creatures great and small (James Herriot). Serie over dierenartsen op het Engelse platteland.
En M.A.S.H. Geweldige serie over een veldhospitaal tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 50

Fleece schreef op 22-07-2021 om 20:52:

All creatures great and small (James Herriot). Serie over dierenartsen op het Engelse platteland.

Daar is een kersverse remake van die op Fox of BBC first is uitgezonden. 

LydiaDietz schreef op 22-07-2021 om 19:54:

[..]

Dat brengt mij bij MacGyver. De man die van een paperclip een fiets wist te maken.

Dat vond ik ook leuk! En heb heel lang Santa Barbara gevolgd. Eeuwig zonde dat alles tot in den treure herhaald wordt behalve dat. 

That 70’s show schiet me nog te binnen.

ik denk aan de tv serie uit de jaren 80. Ik ben daar zelf in de jaren 90 gaan kijken.  Maar de moddermonsters.. zo spannend

SilverQuelea47

SilverQuelea47

22-07-2021 om 20:58

The Pretender heb ik ook nog gekeken, en Silk Stockings. 

En nog steeds kan ik niet op de naam van de serie met die gestalkte vent komen.

en ER 😍 eerst alleen in de vakanties met mijn moeder, want het was veel te laat nog, toen ik ouder werd zat ik er elke week voor klaar

oh ja, die koningskinderen. Waren dat niet kinderen van wie de ouders doodgingen en dat ze dan samen in het huis wilden blijven zonder voogd of zoiets?

The Jerry Springer show met al die tokkies .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.