Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

The masked singer

het was vorig seizoen wel een beetje mijn guilty pleasure... wie kijkt er ook? En wie raadt er mee?

Het was eigenlijk meer een programma van Project Glimlach, met af en toe een stukje TMS. Familielid kijkt nooit live (behalve gisterenavond) en ik appte al, de eerste 10 minuten hoef je niet te kijken want veel gemauw.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat ze dit doel onder de aandacht brengen maar doe dat niet bij een amusementsprogramma.

Broodjebrie schreef op 18-12-2021 om 09:11:

Het was eigenlijk meer een programma van Project Glimlach, met af en toe een stukje TMS. Familielid kijkt nooit live (behalve gisterenavond) en ik appte al, de eerste 10 minuten hoef je niet te kijken want veel gemauw.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat ze dit doel onder de aandacht brengen maar doe dat niet bij een amusementsprogramma.

Eens. Daarom heb ik die hele riedel ook gewoon doorgespoeld. 

Broodjebrie schreef op 18-12-2021 om 09:11:

Klopt, ik vond het ook jammer. Het is een goed doel en het is goed dat er aandacht aan gegeven wordt en ik snap ook wel dat ze dit prime time wilden doen om een zo groot mogelijk publiek te bereiken, maar het overschaduwde het luchtige en gezellige van The Masked Singer en ik vond dat beide programma's daardoor minder tot hun recht kwamen en dat is zonde.

redbulletje schreef op 18-12-2021 om 09:34:

[..]

Eens. Daarom heb ik die hele riedel ook gewoon doorgespoeld.

Ik ook maar was toch te vroeg begonnen met kijken dus tussendoor de vaatwasser gaan uit ruimen en de wasmachine. 

Puddingbroodje schreef op 18-12-2021 om 10:14:

[..]

Klopt, ik vond het ook jammer. Het is een goed doel en het is goed dat er aandacht aan gegeven wordt en ik snap ook wel dat ze dit prime time wilden doen om een zo groot mogelijk publiek te bereiken, maar het overschaduwde het luchtige en gezellige van The Masked Singer en ik vond dat beide programma's daardoor minder tot hun recht kwamen en dat is zonde.

Juist!

redbulletje schreef op 17-12-2021 om 23:11:

Verder veel doorgespoeld (al dat geleuter) Was om 21 uur begonnen de opname te kijken en gelijk klaar met de live uitzending.

Ik heb tussendoor De slimste mens gekeken en inderdaad ook het geleuter doorgespoeld. 

Komt er eigenlijk weer een speciale oudejaarsavond editie dit jaar ?

wild-flower schreef op 19-12-2021 om 08:55:

Ik denk het wel, want aan hebbend werd zoiets gezegd:” tot oudejaarsavond”.

Schemerlampje schreef op 19-12-2021 om 08:57:

[..]

Ik denk het wel, want aan hebbend werd zoiets gezegd:” tot oudejaarsavond”.

Leuk !

Ja

Twee afleveringen zelfs. Op oudejaarsavond en op nieuwjaarsdag. 
ik heb al ergens gezien dat ze dezelfde pakken gebruiken als vorig jaar, met een paar nieuwe pakken aangevuld.

MIDA schreef op 19-12-2021 om 11:10:

[..]

Twee afleveringen zelfs. Op oudejaarsavond en op nieuwjaarsdag.
ik heb al ergens gezien dat ze dezelfde pakken gebruiken als vorig jaar, met een paar nieuwe pakken aangevuld.

Ik heb begrepen dat er 1 pak bijkomt. 6 pakken in totaal, vorig jaar waren het er 5. 

Joszy

Joszy

31-12-2021 om 14:27 Topicstarter

Gaat er iemand kijken vanavond? Ik twijfel want het staat tegenover de oudejaars conference geprogrammeerd. Dus misschien kijk ik morgen wel terug zonder reclame

ik kan helaas niet kijken. Hard aan  het werk vanavond en vannacht 

Joszy

Joszy

31-12-2021 om 14:34 Topicstarter

Ikbengek schreef op 31-12-2021 om 14:29:

ik kan helaas niet kijken. Hard aan het werk vanavond en vannacht

Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.