Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

The masked singer

het was vorig seizoen wel een beetje mijn guilty pleasure... wie kijkt er ook? En wie raadt er mee?

pfff het zal wel aan mij liggen maar ik zit nu gewoon te huilen met dat liedje van de 3J’s..

Dolfje schreef op 17-12-2021 om 21:43:

pfff het zal wel aan mij liggen maar ik zit nu gewoon te huilen met dat liedje van de 3J’s..

Het was erg mooi

Echt Jamai hoor!

Ja, Jamai inderdaad.

Haha zou wel grappig zijn als ie wint. Dat zou dan de 2e keer zijn dat ie een talentenjacht (dat is het min of meer toch ook? ) wint.
Weet nog goed dat moment dat ie Idols won.

Haha ja leuk

Ik denk dat de Krokodil wint, maar ik vind het leuker als Cupido wint. Leuk als Jamai inderdaad nog een keer een muziekprogramma wint!

Volgens mij heb ik Jamai ook horen zingen in the Passion en ik was echt onder de indruk van zijn stem.

Tygo echt super dat hij het toch was, de jury had geen idee!
Haai zoals verwacht. 

Ik ken Emma heesters niet echt dus kan niet zeggen ja dat is ze dus ik ga jullie maar achterna haha.

Cupido moet Jamai wel zijn! Hij was nog zo'n jonkie toen hij Idols won dus qua stem en zingen wel gegroeid, hij zingt prachtig!

Jaaaaaaa!!!

Oeeeee spannend

Jeeeeeeeeeeeeeee Jamai! Terechte winnaar!

Jamai

Broodjebrie schreef op 17-12-2021 om 22:39:

Jeeeeeeeeeeeeeee Jamai! Terechte winnaar!

Inderdaad!

Joszy

Joszy

17-12-2021 om 22:49 Topicstarter

was weer een leuk seizoen en terechte winnaar 

Leuk dat 't idd Tygo was. 
Duet van krokodil en cupido vond ik mooi klinken. Van Emma Heesters had ik nog nooit gehoord. Zat ook aan Romy Monteiro te denken, want die heeft 'n Portugese vader. 
Verder veel doorgespoeld (al dat geleuter) Was om 21 uur begonnen de opname te kijken en gelijk klaar met de live uitzending. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.