Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het Brits koningshuis [titel aangepast op verzoek to]

Fleurtje_5 schreef op 01-09-2025 om 12:58:

royals-zandvoort-2025-68b44d24a390f.jpg?resize=980:*

Wat lijken Ariaane en Amalia nu veel op elkaar. Prachtig.

Grand Prix Zandvoort 31 aug. 2025 Foto ANP https://www.elle.com/nl/mode/mode-nieuws/a65941525/prinses-alexia-dutch-grand-prix-2025-herfst-trend-mode/

Leuk plaatje. Fleurtje

Fleurtje_5

Fleurtje_5

14-09-2025 om 19:40 Topicstarter

Dank je Kerstbeer. 

Eigenlijk wil ik de titel van dit topic aangepast hebben naar 'koningshuizen',  want geregeld is er iets nieuws maar dan gaat het over bv Het Zweeds koningshuis of zoals afgelopen week het Belgisch koningshuis.

Fleurtje_5 schreef op 14-09-2025 om 19:40:

Dank je Kerstbeer.

Eigenlijk wil ik de titel van dit topic aangepast hebben naar 'koningshuizen', want geregeld is er iets nieuws maar dan gaat het over bv Het Zweeds koningshuis of zoals afgelopen week het Belgisch koningshuis.

Ja, moeilijk. 

Het is al een mooi topic zo, dus het zou zonde zijn om dan een nieuwe te maken en niet met deze verder te gaan enkel vanwege de titel.

Bij deel II dan "Koningshuizen" ervan maken ?

kerstbeer schreef op 14-09-2025 om 20:16:

[..]

Ja, moeilijk.

Het is al een mooi topic zo, dus het zou zonde zijn om dan een nieuwe te maken en niet met deze verder te gaan enkel vanwege de titel.

Bij deel II dan "Koningshuizen" ervan maken ?

Forumbeheer wil vast nog wel een keer de titel aanpassen als jullie het vragen.

Daglichtlamp schreef op 14-09-2025 om 20:23:

[..]

Forumbeheer wil vast nog wel een keer de titel aanpassen als jullie het vragen.

Wat denk je ervan Fleurtje? Jouw topic, dus jij mag de titel bedenken 

- Off topic -

Fleurtje_5

Fleurtje_5

15-09-2025 om 10:11 Topicstarter

Kerstbeer en Daglichtlamp, Dank jullie wel voor het meedenken. 

Ik overweeg om de titel te laten aanpassen naar Koningshuizen, ook al klopt het openingsbericht dan niet meer, omdat het daarin over de Queen gaat. Maar twee topics over koningshuizen vind ik ook overbodig.

Want berichten van ons koningshuis, of de geboorte van het vierde kind van prins Carl Philip van Zweden, en dat prins Laurent van België de 25 jarige zoon van Wendy van Wanten erkent als zijn zoon, berichten over kroonprins Haakon van Noorwegen etc zou ik ook graag willen noemen zonder offtopic te zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.