Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

WarpedTrout14

WarpedTrout14

12-07-2021 om 12:03

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.

Roos57 schreef op 16-09-2026 om 09:06:

Respectvol wil zeggen geen gespeculeer .
Dus wat jullie hier nu doen .

Je hebt helemaal gelijk, maar het leek nu net of die Dean het toegaf.

Ben er echt van geschrokken van het bericht over Ben Saunders. In 2011 keken we met het hele gezin naar de Voice. De kinderen waren 10 en 6 maar weten het nog heel goed. Zijn broer Dean won toen ook bij Popstars. 
Ik lees dat Ben een bewogen leven heeft gehad en niet altijd goed om kon gaan met zijn bekendheid. Triest dat hij zo jong aan zijn einde is gekomen. 

Tango schreef op 16-09-2026 om 09:16:

Ben er echt van geschrokken van het bericht over Ben Saunders. In 2011 keken we met het hele gezin naar de Voice. De kinderen waren 10 en 6 maar weten het nog heel goed. Zijn broer Dean won toen ook bij Popstars.
Ik lees dat Ben een bewogen leven heeft gehad en niet altijd goed om kon gaan met zijn bekendheid. Triest dat hij zo jong aan zijn einde is gekomen.

Hij heeft mensen mishandeld dat is wel wat anders dan ''niet goed met zijn bekendheid omgaan.''

Muurbloem1985 schreef op 15-09-2026 om 21:02:

Ik vraag mij dan toch af, heeft die het zelf gedaan?

Heeyyy Muurbloem, goed je weer te zien hier Wat Ben betreft acht ik de kans reëel dat dit zijn eigen keuze is geweest. Gezien zijn financiële situatie en lichamelijke malaise.

Frisdrank1972 schreef op 15-09-2026 om 21:09:

Bob Mackie (87) de designer van onder andere Chers jurken is ook overleden.

Mooie leeftijd. Maar wel een verlies voor de modewereld. Vooral voor de betreffende dames.

Bartina Koeman, de vrouw van de Nederlandse oud-bondscoach Ronald Koeman (62), is op 65-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van chronische borstkanker. Dat bevestigt de familie op Instagram.

Thora schreef op 16-09-2026 om 09:42:

[..]

Mooie leeftijd. Maar wel een verlies voor de modewereld. Vooral voor de betreffende dames.

Hij was altijd zo´n vriendelijke man kwam heel goed over in de interviews.

wild-flower schreef op 16-09-2026 om 09:47:

Bartina Koeman, de vrouw van de Nederlandse oud-bondscoach Ronald Koeman (62), is op 65-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van chronische borstkanker. Dat bevestigt de familie op Instagram.

Dat is zo verdrietig. Daarom is awareness voor borstkanker nog steeds hartstikke belangrijk. Want ik krijg soms het gevoel dat Pink Ribbon minder prominent begint te worden dan het 15 jaar geleden was. 

wild-flower schreef op 16-09-2026 om 09:47:

Wat verdrietig. Ik hoop dat Ronald nog waardevolle laatste weken met haar heeft gehad. 

Bettina Koenan is overleden.  Wat verdrietig.

Nee, BARtina.

Tjee,hier schrik ik van ,Bartina Koeman overleden. Poe....

Beterlaat2021! schreef op 16-09-2026 om 10:59:

Nee, BARtina.

Ik zag het.  Excuses.

Tango schreef op 16-09-2026 om 09:16:

Ja natuurlijk is dat iets anders, maar moet dat er nu allemaal bij gehaald worden? Er zijn heel veel mensen die een misstap maken, hun straf uitzitten en daarna weer het rechte pad op gaan. Of sommige niet. Vind het voor nu niet zo boeiend. De man is overleden, dat is heel verdrietig.

Frisdrank1972 schreef op 16-09-2026 om 08:51:

[..]

Wat een vreselijke dag voor ons allemaal. Wij moeten hiermee leren leven en ik hoop dathier respectvol mee wordt omgegaan. Ben had een prachtig gezin en een familie die heel veel van hem houdt. Dat zal ik ook voor altijd blijven doen. Ben zit in mijn hart en daar blijft hij voor altijd."

Dat respectvol mee om worden gegaan klinkt wel dat de oorzaak zelfdoding was.

Dat weet je niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.