Media en cultuur
WarpedTrout14
12-07-2021 om 12:03
Overleden in showbizz
Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.
Duufje
15-01-2026 om 15:07
SibellaxMonty schreef op 15-01-2026 om 15:00:
[..]
Verbaasd mij niks. Op die leeftijd krijgen mannen met een maatje meer vaak hart- en vaatziektes. Daarom is het belangrijk om goed op je cholesterol te letten.
Wat een onnodige en vreselijk onaardige reactie.
Je hebt geen idee van zijn lichamelijke gezondheid neem ik aan. En ook zonder maatje meer en met een prima cholesterol kun je de pech hebben om op jonge leeftijd te overlijden.
Schemerlampje
15-01-2026 om 15:42
[..]
Verbaasd mij niks. Op die leeftijd krijgen mannen met een maatje meer vaak hart- en vaatziektes. Daarom is het belangrijk om goed op je cholesterol te letten.
Het is misschien meta, maar ik lees alleen maar onaardige reacties van je. Ben je daarom lid van het forum geworden?
Thora
15-01-2026 om 15:56
[..]
Ten eerste is het verbaasT. Ten tweede lopen er zat dikke kerels rond die een stuk ouder worden dan 52.
Broodjebrie
15-01-2026 om 15:56
[..]
Je weet niet wat de reden van de hartstilstand was. Beetje nare opmerking vind ik dit.
Thora
15-01-2026 om 15:58
Fleurtje_5 schreef op 15-01-2026 om 14:09:
[..]
Ach, wat jong.
Rust zacht.![]()
https://www.instagram.com/p/DTiBq4rCJKB/
Ik volgde in de coronatijd zijn show en dat heeft die tijd voor mij een stuk minder onaangenaam gemaakt. Ook keek ik graag naar zijn shows die zogenaamd wegens tegenvallende kijkcijfers van de buis zijn gehaald. De ware reden was dat het niet links genoeg was en dat er dingen aan de kaak werden gesteld waar de MSM niet van gediend was.
Ik ga hem missen.
Bakblik
15-01-2026 om 15:59
Dames zullen we dit topic zuiver houden? Gebruiken waar het voor bedoeld is? Herdenken van een stilstaan bij de overleden beroemdheden.
De meta discussie kan in genoeg andere topics plaatsvinden. Er staan genoeg gestrekte benen in andere topics.
SibellaxMonty
15-01-2026 om 16:18
Schemerlampje schreef op 15-01-2026 om 15:42:
[..]
Het is misschien meta, maar ik lees alleen maar onaardige reacties van je. Ben je daarom lid van het forum geworden?
Hij was ontzettend rechts. Hij viel ook in de categorie Wappie. Al die duizenden corona doden die hij dom weglachte... Maar over de doden niets meer dan goeds blijkbaar.
amarna
15-01-2026 om 17:02
SibellaxMonty schreef op 15-01-2026 om 16:18:
[..]
Hij was ontzettend rechts. Hij viel ook in de categorie Wappie. Al die duizenden corona doden die hij dom weglachte... Maar over de doden niets meer dan goeds blijkbaar.
Precies! Hij geloofde in complotten van (o.a.) de medische wereld. Misschien heeft hij geen of niet op tijd medische hulp gezocht.
fianne
15-01-2026 om 17:08
verwijten, verwijten. Wat heb je daar nu aan? Als je niks vriendelijks of respectvols kunt zeggen, is even niks zeggen een optie.
Of geloven we kortzichtig in eigen schuld dikke bult?
absor
15-01-2026 om 17:10
Ik schrik van robert jensen! Tuurlijk hij was laatste jaren extreem geworden maar als puber luisterde ik hem graag op 538 en hij was ook echt de eerste die een goedbekeken late night show op de commerciëlen had en ook nog eens daadwerkelijk echt een interview in het engels kon afnemen in die tijd
SibellaxMonty
15-01-2026 om 17:32
amarna schreef op 15-01-2026 om 17:02:
[..]
Precies! Hij geloofde in complotten van (o.a.) de medische wereld. Misschien heeft hij geen of niet op tijd medische hulp gezocht.
Ook al is hij te jong gestorven, hij verspreide desinformatie over onder andere de gezondheidszorg. Ik durf te menen dat hij ook tegen het verbod was op reclames voor junkfood. De overheid wil dat wij allemaal zo lang mogelijk een gezond leven leiden, dus ik vind het moeilijk om sympathie te hebben voor iemand die daar zo frappant op tegen was.
SibellaxMonty
15-01-2026 om 17:34
fianne schreef op 15-01-2026 om 17:08:
verwijten, verwijten. Wat heb je daar nu aan? Als je niks vriendelijks of respectvols kunt zeggen, is even niks zeggen een optie.
Hij zag corona als een griepje en bagatelliseerde het leed van duizenden mensen. Dat hoeft echt niet vergeten te worden.
Bakblik
15-01-2026 om 17:39
Stop hou op!!!!!
Als je over complottheorieën of wappies wil praten dan open je een eigen topic en gaat niet dit topic vervuilen.
Dat je R. Jensen niet wilt gedenken prima maar heb een beetje respect voor de andere genoemde overledenen in dit topic. Houd het hier netjes en ga geen ruzie maken.
amarna
15-01-2026 om 17:48
fianne schreef op 15-01-2026 om 17:08:
Aangezien ik 34 jaar in de medische wereld/medische wetenschap gewerkt heb kan ik weinig respect opbrengen voor mensen die beweren dat de medische wereld ons expres ziek maakt om overbevolking tegen te gaan en/of er zelf financieel beter van te worden.
Neemt niet weg dat het altijd triest is als iemand jong overlijdt.
Broodjebrie
15-01-2026 om 17:52
ik ben ook geen fan van Robert maar het is wel eg verdrietig dat hij zo jong is overleden.