Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

WarpedTrout14

WarpedTrout14

12-07-2021 om 12:03

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.

Ach, Jane Goodall. Weliswaar de mooie leeftijd van 91 bereikt maar toch jammer
https://www.ad.nl/buitenland/bekende-bioloog-jane-goodall-91-overleden~a3c3050a/

Kiiroitori schreef op 01-10-2025 om 20:14:

https://www.ad.nl/buitenland/bekende-bioloog-jane-goodall-91-overleden~a3c3050a/

Ach... 

Kiiroitori schreef op 01-10-2025 om 20:14:

En nog aan het werk op die leeftijd.

Jane Goodall

Miss Hyacint overleden... 

Lichtbron schreef op 03-10-2025 om 12:48:

Miss Hyacint overleden...

Lady of the house speaking......You're welcome  at my candellight diner.

Mrs Bucket.

Geweldig genoten van die serie altijd 

Ontzettend leuke serie.. Ik moest al lachen als Onslow in beeld kwam... 😂

Achhhh mrs Hyacinth Bucket Bouquet. Ik keek graag naar Schone Schijn (Keeping Up Appearances)

patricia-routledge-als-hyacinth-bucket

Rust zacht, Dame Patricia Routledge, Lady of the House.

Lichtbron schreef op 03-10-2025 om 12:57:

Ontzettend leuke serie.. Ik moest al lachen als Onslow in beeld kwam... 😂

Ik moest altijd lachen als haar zus belde wanneer de buurvrouw op visite was, dan riep Hyacinth: It's my sister Violet. You remember — the one with the large house, sauna, and room for a pony.

Ik gebruik soms haar woorden 'a house whit swimmingpool and room for a pony' als ik een groot huis zie. 

Ah "the lady of the house speaking" 
Heerlijke serie.

Herfstappeltaart schreef op 03-10-2025 om 13:11:

Ah "the lady of the house speaking"
Heerlijke serie.

Jaa.. en ik vond haar blik altijd zo geweldig als iemand haar naam verkeerd uitsprak haha. Ik las trouwens net dat er al best wat castleden zijn overleden...   

Broodjebrie schreef op 03-10-2025 om 14:42:

[..]

Jaa.. en ik vond haar blik altijd zo geweldig als iemand haar naam verkeerd uitsprak haha. Ik las trouwens net dat er al best wat castleden zijn overleden...

Ja jammer is dat. Ze worden allemaal ouder.

Hoge leeftijd hoor, 96! Prachtig karakter speelde ze, wij roepen regelmatig ‘Mind the cows dear!’ als de ander zich ergens mee bemoeit waar ie zich buiten moet houden…

madee schreef op 03-10-2025 om 16:54:

Hoge leeftijd hoor, 96! Prachtig karakter speelde ze, wij roepen regelmatig ‘Mind the cows dear!’ als de ander zich ergens mee bemoeit waar ie zich buiten moet houden…

Mind the pedestrian. 

Where is the pedestrian? 

On the pavement

en natuurlijk the royal doulton met the hand painted pennywinkles

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.