Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

WarpedTrout14

WarpedTrout14

12-07-2021 om 12:03

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.

ik had helemaal niet in de gaten dat Robert Redford al zo oud was. Dat heb ik weleens vaker dat beroemde mensen veel ouder zijn dan dat ik denk.

Herfstappeltaart schreef op 16-09-2025 om 16:25:

[..]

Oja dat kan. Maar Cox was toch nog best regelmatig in beeld.

Het was een maand geleden uitgebreid in het nieuws dat hij ongeneeslijk ziek was... Dus in dit geval is het raar. Bovendien... schrijf dan niks.

Herfstappeltaart schreef op 16-09-2025 om 16:25:

[..]

Oja dat kan. Maar Cox was toch nog best regelmatig in beeld.

Ik had het zelf niet bij Gerard Cox nee. Maar ik bedoel meer dat ik me de reactie wel kan voorstellen dat je denkt “leefde die dan nog?”. 

en vlak na Gerard nu Joke... 

Ach toch, wat verdrietig.  Maar ook heeft hun overlijden zo snel na elkaar iets moois. Ze hadden plannen om hun laatste maanden samen mooie dingen te doen en dat is er niet van gekomen. Maar ze zijn toch weer bij elkaar.

Pimpelmees67 schreef op 16-09-2025 om 20:04:

en vlak na Gerard nu Joke...

Wat bizar... zo vlak na gerard. 

Ja nou... 

wat bijzonder 🧡

Broodjebrie schreef op 16-09-2025 om 20:11:

[..]

Wat bizar... zo vlak na gerard.

Het schijnt dat ze dat beide wilden. Joké was ook ziek.

Zo'n mooi stel samen. Hopelijk komen ze elkaar boven in de hemel weer tegen.

ik ken Gerard Cor en Joke Bruijs niet goed, volg de tv ook niet zo, maar ik heb wel gelezen dat Joke al jaren getrouwd was met een andere man en dat die man voor haar mantelzorgde. 
Lijkt me een beetje lullig voor die man dat nu overal op internet staat “eindelijk weer samen” en “Gerard en Joke weer herenigd” en dat soort dingen. Goed, hij zal wel wat anders aan zijn hoofd hebben dan wat er op internet staat, maar laten we niet vergeten dat er wel een rouwende weduwnaar is nu. 

Precies wat ik dacht Ginerva.

Er stond vandaag een artikel in de krant over haar overlijden, met daarbij een verwijzing een ouder interview met haar. In dat interview gaf haar man aan geen probleem te hebben met de bijzondere relatie die zij altijd met Gerard Cox gehad heeft. 

Ginevra schreef op 17-09-2025 om 10:45:

ik ken Gerard Cor en Joke Bruijs niet goed, volg de tv ook niet zo, maar ik heb wel gelezen dat Joke al jaren getrouwd was met een andere man en dat die man voor haar mantelzorgde.
Lijkt me een beetje lullig voor die man dat nu overal op internet staat “eindelijk weer samen” en “Gerard en Joke weer herenigd” en dat soort dingen. Goed, hij zal wel wat anders aan zijn hoofd hebben dan wat er op internet staat, maar laten we niet vergeten dat er wel een rouwende weduwnaar is nu.

Ik wist niet dat Joke overnieuw getrouwd was. Heb daarom even gegoogled.

Gerard Cox was haar eerste echtgenoot. (geh. 1977–1987)

Boris Bayer de tweede echtgenoot (geh. 1991–2002)

Frits Landesbergen was haar huidige echgtgenoot (2004– tot nu)

Aan het AD vertelt Bruijs in 2017 over haar leven: "Ik heb een heerlijk leven, waar ik niets aan mis. Nee, ook geen kinderen. Laat mij maar entertainen."

Ik vond haar in 'Toen was geluk nog heel gewoon' geweldig, een prettige huisvrouw en echtgenote spelen.

Ginevra schreef op 17-09-2025 om 10:45:

Ja dat dacht ik ook steeds. Gerard was een goede vriend maar niet haar partner. Al heel lang niet meer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.