Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

WarpedTrout14

WarpedTrout14

12-07-2021 om 12:03

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.

Het is weer voorbij die mooie zomer
Nostalgie van mijn kindertijd 
❤️❤️

Gouden gozer met het hart op de tong .
Zijn moment mbt "Toen was geluk heel gewoon" bij DWDD blijft toch wel een klassieker     ,   

ach wat is het dan nog snel gegaan... ik vond gerard ook altijd zo liefdevol praten over Joke. Echt mooi dat ze bevriend zijn gebleven na hun scheiding.

In mijn beleving was hij al dood dus eerlijk gezegd lees ik met verbazing dat hij nu overleden is.

watertoren schreef op 14-09-2025 om 17:09:

In mijn beleving was hij al dood dus eerlijk gezegd lees ik met verbazing dat hij nu overleden is.

In jouw beleving?! Wat een vreemde opmerking.

Herfstappeltaart schreef op 14-09-2025 om 18:27:

[..]

Inderdaad. 

Die zomer die begon zowat in mei, ahhh je dacht dat er geen einde aan kon komen...maar voor je het weet is heel die zomer alweer lang voorbij. De wereld was toen vol van licht en leven........

Dag Gerard, mooi mens. Dank voor alle leuke liedjes en afleveringen van "Toen was geluk nog heel gewoon".

Rust zacht. 

https://youtu.be/23ORU2CZ5K4?si=jvlQ1p2rRxw-myRu 'T Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer

Robert Redford 89 jaar overleden.

was altijd een knappe man 😊

Robert Redford - mooie leeftijd.

images?q=tbn:ANd9GcSzXaTZIIqNMxlHMLlUH3lBVHTPoKdyaCH93BLcFepvBUi0GwrCAOYnj3wEcgA4IMJBhzZ88nypUadC2pw3rbuz5uqH5IP1QAF4VhhpEl2Z4w

Zeker, knappe man.    The Horse Whisperer.
Mooie leeftijd behaald.

Ik denk altijd aan 'out of Africa' dat heeft ook goede muziek.

Herfstappeltaart schreef op 14-09-2025 om 18:27:

[..]

Ik heb dat ook wel eens hoor. Dan hoor ik dat er iemand dood is en denk ik “leefde die dan nog??”. 

BlairW schreef op 16-09-2025 om 16:23:

[..]

Ik heb dat ook wel eens hoor. Dan hoor ik dat er iemand dood is en denk ik “leefde die dan nog??”.

Oja dat kan. Maar Cox was toch nog best regelmatig in beeld.

Ach Robert Redford, mooie films inderdaad.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.