Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

WarpedTrout14

WarpedTrout14

12-07-2021 om 12:03

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.

watertoren schreef op 25-07-2025 om 07:26:

[..]

Ik vond dat ook een leuk programma totdat mijn broer er aan mee deed en ik hoorde wat voor man dat was. De bijnaam Chiel debiel was niet voor niks. Het is lang geleden maar toen was Rossa Nova populair. Een groep van schaars geklede vrouwen die mooi konden dansen maar dat wil niet zeggen dat je hen mag betasten wat hij dus wel deed. Die meiden hebben zich beklaagd bij de productie maar die hielden hem het hand boven het hoofd. Zo ging dat in die tijd en gelukkig is er nu aandacht voor sinds TVOH

Best bizar eigenlijk dat het nog zo lang geduurd heeft voordat mannen (en soms vrouwen) hiervoor aangepakt worden. En dan nog is het vaak: geen getuigen

Acteur Hüseyin Cahit Ölmez (62), bekend van onder meer 'Medisch centrum west', is maandag overleden aan de gevolgen van kanker.

och wat verdrietig, ook al zo jong. 

Journalist Derk Sauer op 72jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een zeilongeluk.
Ik vond hem een sympathieke man.

Paard van Sinterklaas is overleden. 
30 jaar geworden 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-07-2025 om 19:15

amarna schreef op 31-07-2025 om 16:49:

Journalist Derk Sauer op 72jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een zeilongeluk.

vreselijk. Oprichter van Moscow Times. Na de Russische inval vluchtte hij uit Rusland met een aantal journalisten. Het blad was toen al op de zwarte lijst gekomen door Poetin

amarna schreef op 31-07-2025 om 16:49:

Een heel triest ongeluk.

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2025 om 19:24:

[..]

Een heel triest ongeluk.

Ik krijg er meteen onderbuikgevoelens bij en hoop dat er getuigen waren dat het echt een ‘gewoon’ ongeluk was.  Sorry voor mijn onaardig denken maar in rusland vallen er nu eenmaal bovengemiddeld veel journalisten uit ramen ook

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-08-2025 om 07:44

absor schreef op 31-07-2025 om 23:28:

[..]

Ik krijg er meteen onderbuikgevoelens bij en hoop dat er getuigen waren dat het echt een ‘gewoon’ ongeluk was. Sorry voor mijn onaardig denken maar in rusland vallen er nu eenmaal bovengemiddeld veel journalisten uit ramen ook

heb ik ook aan gedacht. 

[..]

Ik krijg er meteen onderbuikgevoelens bij en hoop dat er getuigen waren dat het echt een ‘gewoon’ ongeluk was. Sorry voor mijn onaardig denken maar in rusland vallen er nu eenmaal bovengemiddeld veel journalisten uit ramen ook

Dit was ook het eerste wat ik dacht toen ik verder nog geen achtergrondinformatie had. 

[..]

ik hoop met je mee dat het een 'gewoon' ongeluk was..

[..]

Ik weet dat zeker (via bevriende familie). Hij is op een rots gevaren.

Ik begrijp jullie wel want dat was ook het eerste wat ik dacht. Maar in dit geval was het echt een ongeluk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.