Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Over Mijn Lijk, seizoen 9

Vandaag start seizoen 9 van OML. Met:

  • Francis (33), hersentumor
  • Irene (28), uitgezaaide borstkanker
  • Jip (26), hersentumor
  • Kiki (16), leverkanker
  • Patrick (31), darmkanker
  • Roy (30), hersentumor

De presentatie is (weer) in handen van Tim Hofman. 


Wat een jonge mensen nog, vreselijk.. 
Maar ik ga zeker kijken Tim doet het heel goed vind ik.. 

ik kijk ook, heb alle series nog gezien

Nee daar ga ik niet naar kijken zeker nu niet.

Ik ga ook kijken.

ik ga ook weer kijken. 

ik kijk ook, niet altijd live maar dan vaak overdag.

Ik ga ook kijken. 

Avena

Avena

05-01-2022 om 19:49 Topicstarter

Knutselkei schreef op 05-01-2022 om 19:10:

ik kijk ook, niet altijd live maar dan vaak overdag.

Ah, dat is eigenlijk best een goed idee...

Ik kijk elk seizoen weer, maar vind dit een enorm heftig programma. Soms best moeilijk om te kijken, maar zo waardig in beeld gebracht.

zo vreselijk als je nu dit mee moet maken en dat er dan ook nog Corona is. Want je kunt veel minder dingen doen die je nog wilt doen. 

Pfoe.. net een heel klein stukje gezien, waarin ze de kist van Patrick hadden gemaakt, en daarna allemaal begonnen te snikken. Daar kreeg ik het toch wel even zwaar. Wat een oneerlijk leven af en toe

Pfoe.. heb weer flink moeten slikken en bij die stukken met Patrick hield ik het niet droog. Wat een bijzonder programma is dit toch. En Tim  je moet het maar kunnen. 

Die arme Kiki, zo jong nog. Het hoort gewoon niet. 

Oef.. Die Kiki! Zo'n lief, jong meisje. Vond het meteen al een heftige eerste aflevering. De volgende keer misschien maar beter overdag kijken inderdaad! 
Zo 'mooi' hoe ze samen de kist maakten bij Patrick. En ik snap zo goed dat knuffelen met vrienden/familie zoveel belangrijker is dan je (in dat opzicht) aan de coronaregels houden. Niet om een discussie aan te wakkeren trouwens hoor 

Ik ben het vergeten, maar ga kijken. Wat een jonge mensen allemaal, heel verdrietig. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.