Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️


Moosey schreef op 31-10-2022 om 22:35:

Nog niemand New Amsterdam gekeken of heb ik dat gemist? Het sluit even fijn aan bij mijn belevingswereld en hoewel een tikkie over the top ben ik er wel behoorlijk van aan het genieten.

Ik heb het ook gezien. Heerlijke serie. Balen dat er meer seizoenen zijn, maar dat die niet op netflix staan. Geen idee of dat nog gaat komen. Hoop van wel

Moosey schreef op 31-10-2022 om 22:35:

Nog niemand New Amsterdam gekeken of heb ik dat gemist? Het sluit even fijn aan bij mijn belevingswereld en hoewel een tikkie over the top ben ik er wel behoorlijk van aan het genieten.

Ik heb een aantal seizoenen gezien en vind de eerst echt wel leuk. Daarna vond ik het wat uitgerekt en irriteerde ik mij enorm aan een bepaalde personage. 

Net zoals Good doctor. In begin leuk maar daarna is de clue er wel af.

From scratch is echt een aanrader. Met liefde en aandacht gemaakt. Echte kwaliteit.
Het lijkt in het begin een niet diepgaande verfilming van een chicklit maar schijn bedriegt.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-11-2022 om 10:11

Verbazend dat nog niemand dit hier vermeld heeft:
guillermo del toro's cabinet of curiosities
Horror van het betere niveau. 

Guillermo Del Toro's cabinet of curiosities, iedere aflevering door een ander gemaakt, en best wel appart. Sommige echt wel creapy en eng. Wel weer eens goeie horror. Hier mag best een vervolg op komen. 

alhambra schreef op 04-11-2022 om 22:26:

From scratch is echt een aanrader. Met liefde en aandacht gemaakt. Echte kwaliteit.
Het lijkt in het begin een niet diepgaande verfilming van een chicklit maar schijn bedriegt.

Inderdaad een prachtige serie! Vond het gewoon jammer toen ik aan de laatste aflevering begon

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-11-2022 om 12:05

Gisteren Im westen nichts neues gekeken, wat een contrast met de bombastische Amerikaanse oorlogsfilms. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-11-2022 om 12:27

Valdemar schreef op 05-11-2022 om 10:11:

Verbazend dat nog niemand dit hier vermeld heeft:
guillermo del toro's cabinet of curiosities
Horror van het betere niveau.

Ah leuk, ik hou wel van goede horror. Ik heb 'm op mijn lijst gezet. 

Ik heb nu eerst the Crown gebinged en ben nog bezig met House of Cards, Lucifer en Blacklist. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-11-2022 om 06:46

Gisteren Ugrade gekeken.
Leuke film maar misschien vooral voor de fans van Cyberpunk/ Tech noir. 

Chipndale schreef op 14-11-2022 om 10:49:

[..]

Inderdaad een prachtige serie! Vond het gewoon jammer toen ik aan de laatste aflevering begon

Oh, ik vond het echt van clichés aan elkaar hangen. Heb het een aantal afleveringen volgehouden omdat Alhambra aangaf dat het begin leek op een verfilming van een chicklit,  maar ik kon echt niet heenkijken om de Amerikaanse bril waarmee Italië neergezet wordt. 

Valdemar schreef op 14-11-2022 om 12:05:

Gisteren Im westen nichts neues gekeken, wat een contrast met de bombastische Amerikaanse oorlogsfilms.

Ik kijk niet graag films omdat ik ze vaak veel te lang vind duren en ik het fijne aan Netflix vind dat je een aflevering hier en daar kunt kijken als je even tijd hebt, maar voor deze film ben ik blijven zitten! Inderdaad een enorm contrast,  een film met nul helden.

Nee

Nee

30-11-2022 om 21:00

Net The Swimmers gekeken (film). Het gaat over twee meiden die vluchten uit Syrië naar Duitsland. Ik vond het een hele mooie film en ik krijg de rillingen over mijn rug als ik bedenk dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Zeker een aanrader om te kijken. Emotioneel is het wel.

ik heb van de week Quicksand gekeken. Een Scandinavische miniserie over een schietpartij op een (rijke) school. Vond hem wel goed maar beetje traag... 

The swimmers ook gekeken. Erg mooie film!

Ben Wednesday aan het kijken, over de dochter van The Addams Family. Ik vind het erg leuk en goed geacteerd door de hoofdrolspeelster. 

MIDA schreef op 30-11-2022 om 23:03:

Ben Wednesday aan het kijken, over de dochter van The Addams Family. Ik vind het erg leuk en goed geacteerd door de hoofdrolspeelster.

ik vind hem ook super  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.