Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️


Dolfje schreef op 07-10-2021 om 23:10:

Wij keken in de afgelopen weken af en toe een aflevering van This is pop, over de verschillende muziekstromingen.
En ik heb net de docu serie The movie that maid us in mijn lijst gezet, de eerste aflevering gaat over Back to the future. Lijkt me ook leuk.

die is leuk the movies that made us, sommige vond ik wel een beetje tegenvallen had leuker gevonden als ze wat dieper er op ingingen.

this is op pop gaat op de lijst I  muziek 

ik ben uit verveling begonnen met Selfmade: inspired by the life of Madame CJ Walker 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-10-2021 om 12:28

Had zin in iets luchtigs dus heb Superstore opgezet, ben pas bij 1 maar lag net al slap van het lachen. (terwijl ik op zich niet echt fan ben het genre comedy maar soms heb ik er ff zin in)
Aanrader als je ff iets lichts wil.

Nee

Nee

10-10-2021 om 18:20

Ik kijk on my block. Hele tijd geleden de eerste drie seizoenen gekeken en nu staan er weer eens nieuwe afleveringen op. Het gaat over een slechte wijk in de US met gangsters en alles er op en er aan. Ik weet niet eens hoe ik deze serie goed kan omschrijven, aan de ene kant is het allemaal helemaal niet zo serieus, er zit hele domme humor in, soms is het verhaal totaal niet realistisch (doen ze met opzet), en je kijkt voornamelijk vanuit het perspectief van tieners. Maar aan de andere kant kunnen ze je wel opeens overvallen met tranentrekkertjes. Ik vind het een leuke serie. Eigenlijk is de setting best heftig, maar het verhaal is regelmatig lachwekkend en dom op een goede manier.

ToetieToover schreef op 04-10-2021 om 15:39:

Tot dusver (episode 4) vind ik the maid geen aanrader, beetje Amerikaans rechtbank-drama-achtig al slaan ze het rechtsgebeuren helemaal over (legal legal.... ik dacht whut?!) maar ik zie aan alles dat het op zo’n “x versus x” gebaseerd is en ik vind ook dat ze heule domme keuzes maakt, ik wil haar soms wel even rammelen. Oh wacht dat mag niet, dat is huiselijk geweld .

Ik vind deze juist erg goed! Raakte me omdat er toevallig bij uit kwam in een lastige periode bij mijzelf thuis.

AliceM1982 schreef op 10-10-2021 om 12:28:

Had zin in iets luchtigs dus heb Superstore opgezet, ben pas bij 1 maar lag net al slap van het lachen. (terwijl ik op zich niet echt fan ben het genre comedy maar soms heb ik er ff zin in)
Aanrader als je ff iets lichts wil.

Ohh hahaha dit is de beste tip ooit. 

Ik ken die branche heel goed en lag in de eerste 10 minuten al helemaal dubbel. Dankjewel voor de tip 

AliceM1982 schreef op 10-10-2021 om 12:28:

Had zin in iets luchtigs dus heb Superstore opgezet, ben pas bij 1 maar lag net al slap van het lachen. (terwijl ik op zich niet echt fan ben het genre comedy maar soms heb ik er ff zin in)
Aanrader als je ff iets lichts wil.

Ik heb even de hoofdlijnen gelezen en gaat op mijn kijklijst, lijkt me leuk ja!

Nu hebben we afgelopen weken eerst sex education seizoen 3 gekeken. En ik heb mama Mia here we go again gekeken, altijd lekker wegkijken. Net als Grease. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-10-2021 om 20:55

Regendrup. schreef op 10-10-2021 om 19:45:

[..]

Ohh hahaha dit is de beste tip ooit.

Ik ken die branche heel goed en lag in de eerste 10 minuten al helemaal dubbel. Dankjewel voor de tip

Graag gedaan, ik ook! Ik verwachte er weinig van maar vind het ook leuk en grappig. Gewoon fijn voor tussendoor, net als Grace and Frankie.

Zit nu de docu over Britney te kijken, heb niks met haar maar superheftig wat haar is aangedaan... ben er stil van...

Regendrup. schreef op 10-10-2021 om 19:45:

[..]

Ohh hahaha dit is de beste tip ooit.

Ik ken die branche heel goed en lag in de eerste 10 minuten al helemaal dubbel. Dankjewel voor de tip

Superstore is zoo goed, ik keek het op Prime lig iedere keer dubbel en zoo herkenbaar

Rogue schreef op 10-10-2021 om 22:58:

[..]

Superstore is zoo goed, ik keek het op Prime lig iedere keer dubbel en zoo herkenbaar

Heb er pas 1 gezien, maar nu al zin om te binnen 

Regendrup. schreef op 10-10-2021 om 23:02:

[..]

Heb er pas 1 gezien, maar nu al zin om te binnen

I know right keek het eerst op Comedy Central in sportschool en toen ik prime nam stond die daar op win win

Ik heb Superstore ook gezien, zeker de eerste seizoenen zijn leuk.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-10-2021 om 22:19

Dolfje schreef op 11-10-2021 om 21:16:

Ik heb Superstore ook gezien, zeker de eerste seizoenen zijn leuk.

Ik ben inmiddels ook een paar afleveringen verder en het gaat echt nergens over maar ik vind het echt leuk.  :Ik weet dat ik niet mag spoileren maar toen ik vandaag bij een winkelcentrum was met een grote parkeerplaats had ik erg veel zin om te doen wat ze in 1 deden en waarbij ik heel hard moest lachen     

Regendrup. schreef op 10-10-2021 om 23:02:

[..]

Heb er pas 1 gezien, maar nu al zin om te binnen

Bingen natuurlijk 

AliceM1982 schreef op 11-10-2021 om 22:19:

[..]

Ik ben inmiddels ook een paar afleveringen verder en het gaat echt nergens over maar ik vind het echt leuk. :Ik weet dat ik niet mag spoileren maar toen ik vandaag bij een winkelcentrum was met een grote parkeerplaats had ik erg veel zin om te doen wat ze in 1 deden en waarbij ik heel hard moest lachen

Hahaha ik snap je. 

vraagje.
Ik ben nieuwsgierig naar squidgame. Echter merkte ik een paar maanden geleden dat ik al van de eerste aflevering van Alice in Borderland behoorlijk gestresst raakte.
En dat terwijl Battle Royal vroeger mijn favoriete film was 😂

Maargoed vraag is dus of squidgame minder stressvol/heftig is dan Alice in Borderland?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.