Media en cultuur
madee
08-04-2026 om 13:30
MAFS 2026
Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!
MRI
21-05-2026 om 11:31
Beterlaat2021! schreef op 21-05-2026 om 10:27:
Linda en Cindy gaven toch beiden aan niet verder te willen en leken daarover niet verrast of verdrietig.
Kyle vond ik in het eindgesprek eigenlijk tamelijk normaal, hij 'zat nu (blijkbaar) niet meer in zijn hoofd'...
De experts waren niet spraakzaam dit keer, bij Kyle en Danique.
Hoe een en ander verlopen is met Kyle en DAnique (en Luigi en Kirsten) maakt dat ik nu in ieder geval van plan ben nooit meer te kijken naar MAFS. Op zich vind ik de formule van het programma wel spannend maar hoe er in zulke gevallen mee omgegaan wordt door de experts ( of productie?) vind ik beschadigend. Kyle was vreselijk in zijn gedrag op de huwelijksreis en je zag dat Danique zwaar gekwetst was. Normaliter, bij gewoon daten, loop je dan weg, Doei geen zin meer in jou. Dat brengt je terug in je kracht, je kan het verwerken en door. Nu moest er maar gepraat en geprobeerd worden, je zag de ingehouden frustratie en woede haar verteren. En Kyle maar de redelijke vent uithangen maar duidelijk niks meer met haar willen (wat mag, maar jongens stop dan) Zelfde met Kirsten, die meid wilde vanaf dag 1 niet. Dan kan iedereen over Sandra heen vallen dat zij nee zei tegen Rob maar uiteindelijk levert dat dus minder kwetsing op van de ander imho. En ik vind dat het meest aan de experts liggen. Kyle en Kirsten hadden er sws niet door moeten komen, maar al dat trekken aan een dood paard terwijl iedereen kan zien en zelfs mensen (Kyle en Kirsten) zelf zeggen dat het niks gaat worden, nee ik vind het niks
madee
22-05-2026 om 17:41
https://www.nu.nl/achterklap/6396789/mariska-en-peter-uit-married-at-first-sight-uit-elkaar-loslaten-is-ook-liefde.html#nujij
En ze waren kort geleden nog zo leuk op het koppelsweekend 2026…😢
Yumi
22-05-2026 om 18:16
Groentetuin schreef op 21-05-2026 om 13:01:
en volgend seizoen kijken we allemaal gewoon weer
Ik kijk er naar uit 
Yumi
22-05-2026 om 18:35
madee schreef op 22-05-2026 om 17:41:
https://www.nu.nl/achterklap/6396789/mariska-en-peter-uit-married-at-first-sight-uit-elkaar-loslaten-is-ook-liefde.html#nujij
En ze waren kort geleden nog zo leuk op het koppelsweekend 2026…😢
Jammer, ze waren inderdaad leuk samen.
Maar kort geleden is dat koppelsweekend niet, ik las ergens dat de laatste afleveringen in oktober waren.... een maand of 6 daarna filmen ze, hoe is het nu met? En zelfs die opnames zijn alweer 2 maanden geleden.
Mogelijk hebben Mariska en Peter gewacht met de bekendmaking van hun scheiding, anders zouden wij kijken naar een leuk stel dat al uit elkaar was 
madee
22-05-2026 om 20:13
Yumi schreef op 22-05-2026 om 18:35:
[..]
Jammer, ze waren inderdaad leuk samen.
Maar kort geleden is dat koppelsweekend niet, ik las ergens dat de laatste afleveringen in oktober waren.... een maand of 6 daarna filmen ze, hoe is het nu met? En zelfs die opnames zijn alweer 2 maanden geleden.
Mogelijk hebben Mariska en Peter gewacht met de bekendmaking van hun scheiding, anders zouden wij kijken naar een leuk stel dat al uit elkaar was
De trouwerijen zijn begin oktober, ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben over de timing van het nieuws.