Media en cultuur
madee
08-04-2026 om 13:30
MAFS 2026
Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!
watertoren
15-05-2026 om 09:17
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 09:00:
Denk dat alleen de mannen stand houdt .
Dat denk ik ook. Ik noem die mensen ook geen experts want er zijn elk seizoen meer koppels die uit elkaar gaan dan koppels die wel bij elkaar blijven. Ik snap daarom ook niet dat zo veel mensen zich nog steeds opgeven voor dit programma. Wel weet ik zeker dat niet iedereen mee doet om de liefde te vinden maar graag op tv willen om bekendheid te krijgen. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Wel raar om naar het programma te kijken als er iemand mee doet die je kent.
BlairW
15-05-2026 om 23:01
watertoren schreef op 15-05-2026 om 09:17:
[..]
Dat denk ik ook. Ik noem die mensen ook geen experts want er zijn elk seizoen meer koppels die uit elkaar gaan dan koppels die wel bij elkaar blijven. Ik snap daarom ook niet dat zo veel mensen zich nog steeds opgeven voor dit programma. Wel weet ik zeker dat niet iedereen mee doet om de liefde te vinden maar graag op tv willen om bekendheid te krijgen. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Wel raar om naar het programma te kijken als er iemand mee doet die je kent.
Het is toch ook niet heel onlogisch dat er meer koppels uit elkaar gaan dan bij elkaar blijven? Die aantrekkingskracht kan je als expert niet voorspellen, dus dat is altijd afwachten. Je past wetenschappelijk gezien goed bij elkaar, maar de rest is afwachten. Ook voor de experts.
Yumi
19-05-2026 om 09:41
Wow Danique, de complimenten ik zou je niet herkent hebben. Kan de foto's helaas niet plaatsten, maar wat goed van haar!
W O R K I N P R O G R E S S ✨️
Ik zal eerlijk zeggen dat ik schrok toen ik mezelf terugzag op beeld. Zeker de eerste afleveringen herkende ik mezelf er bijna niet in. Dus toen dacht ik: ik ga er weer voor 💪🏻
Ik ben er nog niet, maar toen ik gister in de spiegel keek, zag ik voor het eerst zoveel verschil 😳 En eerlijk? Dat geeft heel veel motivatie om door te zetten. Op naar een gezondere levensstijl, maar wel blijven genieten 🍦🍫
Instagram
Beterlaat2021!
20-05-2026 om 14:23
De 'puzzelrit' gisteren..... heb ik nou goed begrepen dat de winnaars naar de Malediven gaan, of was dat een grapje van Ferenc? Het kwam verder niet ter sprake.
Als het inderdaad zo is, ben ik wel héél erg blij dat Kirsten en Luigi toch niet gewonnen hebben......!
(Wat ik ook zo'n énig spel vond : op een briefje schrijven wie je de leukste deelnemer vindt. Dat briefje in een doos doen. En dan als het briefje uit de doos getrokken wordt, vertellen dat JIJ het geschreven hebt. Zo geheimzinnig allemaal.... spánnend) .
BlairW
20-05-2026 om 15:39
Dat was een grapje van Ferenc 😁 weet niet wat er wel gewonnen kon worden, maar volgens mij was het meer voor de lol.
madee
20-05-2026 om 17:16
De Britse versie van MAFS is nogal grensoverschrijdend gebleken…dan toch liever de ietwat saaie versie van ons. Vreselijk toch, wat de vrouwen daar hebben meegemaakt 😠
Beterlaat2021!
20-05-2026 om 17:20
Ik heb daar wel eens een stukje van gezien, maar de deelnemers daar zijn stuk voor stuk ontzettend opgepimpte en getatoueerde mensen, echt allemaal pure Flodder types! En ze flikflooien ook nog met mede-deelnemers. Niet leuk.
madee
20-05-2026 om 18:12
Beterlaat2021! schreef op 20-05-2026 om 17:20:
Ik heb daar wel eens een stukje van gezien, maar de deelnemers daar zijn stuk voor stuk ontzettend opgepimpte en getatoueerde mensen, echt allemaal pure Flodder types! En ze flikflooien ook nog met mede-deelnemers. Niet leuk.
Er is sprake van verkrachting en ander geweld, en de omroep/producers doen er niets aan…
Yumi
20-05-2026 om 23:10
Wat me gisteren verbaasde is dat, Kirsten en Luigi mochten blijven op het koppelsweekend. Kirsten had aangegeven dat het voor haar voorbij was. Toen Kyle uitsprak dat hij niet verder wou, werd er meteen gezegd, dan houdt het hier op en moeten jullie vertrekken.
Vandaag bleek wel heel duidelijk dat Danique en Kyle niet dezelfde taal spraken. Ongelofelijk dat Danique pas op het koppelsweekend begreep dat Kyle niet verder wou. Terwijl hij toch meerdere keren heeft uitgesproken het niet te voelen ed.
Vond het erg sneu voor Linda, dat Cindy blijkbaar vergeten is dat ze ziek was tijdens het koppelsweekend en daardoor niet overal aan mee kon doen.... Terwijl ze zelf regelmatig, last had van prikkels, griep en meer... waar ze ook de ruimte voor kreeg. Daarnaast begrijp ik niet waarom ze niet meer wou afspreken met Linda en als daar naar gevraagd, wordt geeft ze er een rare draai aan. Het was een naar eindgesprek, met onterechte verwijten van Cindy die van Linda alle ruimte en geduld heeft gekregen.
Zoals Lennart ook zei, dat ze confrontaties aan moet gaan, tijdens en niet achteraf.
Groentetuin
21-05-2026 om 08:12
Roos57 schreef op 21-05-2026 om 07:31:
Cindy viel mij tegen .
Mij ook
afrodite05
21-05-2026 om 10:14
Yumi schreef op 20-05-2026 om 23:10:
Wat me gisteren verbaasde is dat, Kirsten en Luigi mochten blijven op het koppelsweekend. Kirsten had aangegeven dat het voor haar voorbij was. Toen Kyle uitsprak dat hij niet verder wou, werd er meteen gezegd, dan houdt het hier op en moeten jullie vertrekken.
Vandaag bleek wel heel duidelijk dat Danique en Kyle niet dezelfde taal spraken. Ongelofelijk dat Danique pas op het koppelsweekend begreep dat Kyle niet verder wou. Terwijl hij toch meerdere keren heeft uitgesproken het niet te voelen ed.
Vond het erg sneu voor Linda, dat Cindy blijkbaar vergeten is dat ze ziek was tijdens het koppelsweekend en daardoor niet overal aan mee kon doen.... Terwijl ze zelf regelmatig, last had van prikkels, griep en meer... waar ze ook de ruimte voor kreeg. Daarnaast begrijp ik niet waarom ze niet meer wou afspreken met Linda en als daar naar gevraagd, wordt geeft ze er een rare draai aan. Het was een naar eindgesprek, met onterechte verwijten van Cindy die van Linda alle ruimte en geduld heeft gekregen.
Zoals Lennart ook zei, dat ze confrontaties aan moet gaan, tijdens en niet achteraf.
Perfecte analyse, helemaal mee eens!
Beterlaat2021!
21-05-2026 om 10:27
Linda en Cindy gaven toch beiden aan niet verder te willen en leken daarover niet verrast of verdrietig.
Kyle vond ik in het eindgesprek eigenlijk tamelijk normaal, hij 'zat nu (blijkbaar) niet meer in zijn hoofd'...
De experts waren niet spraakzaam dit keer, bij Kyle en Danique.