Media en cultuur
madee
08-04-2026 om 13:30
MAFS 2026
Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!
Groentetuin
08-05-2026 om 21:31
Als t goed voelt, voelt t goed he.
Mijn partner trok 40 jaar geleden ook binnen 10 dagen na de ontmoeting bij mij in, t was gewoon goed.
Maar als mijn partner zo overdreven deed als de 2 heren , was t zeker niet wat geworden ![]()
Ik vond de mannen wel rake dingen zeggen tijdens het diner en de groepstherapie.
Mick87
09-05-2026 om 11:23
Ik geloof ook wel in Ferenc en Domenik.
De rest is slappe hap.
Die awkward Kirsten en die te eager Luigi
Anton en Linda: dramaaaaaa
Kyle en Danique: vreselijk
Joyce en Nick: leuk maar erg in de friendzone
Linda en Cindy: idem. Friendzone. Cindy voelt het niet.
Beterlaat2021!
09-05-2026 om 11:42
Mick87 schreef op 09-05-2026 om 11:23:
De rest is slappe hap.
Luigi is helemaal niet eager! Hij is een héér, die meedoet aan het programma MAFS. Kirsten doet ook mee, maar heeft dat nog niet in de gaten, geloof ik.
afrodite05
09-05-2026 om 12:58
Mick87 schreef op 09-05-2026 om 11:23:
De rest is slappe hap.
Ik dacht dat er meermaals gehint werd dat er actie was geweest tussen de lakens, maar misschien heb ik dat verkeerd opgevangen.
Roos57
09-05-2026 om 13:06
afrodite05 schreef op 09-05-2026 om 12:58:
[..]
Ik dacht dat er meermaals gehint werd dat er actie was geweest tussen de lakens, maar misschien heb ik dat verkeerd opgevangen.
Ja er is gesekst
Yumi
13-05-2026 om 22:35
Hoe vind je het gaan? Ja, ach ja, wat moet ik er over zeggen, wel prima
Ze straalt een en al ongemak uit, zelfs bij haar ouders zit ze op het puntje van de bank nerveus te giegelen. Rondleiding door het huis, hij trots, zij opmerkingen dat het nog niet af is.
Luigi kookt uitgebreid en doet zijn best om het haar naar d'r zin te maken. Aan haar gebaartjes, merk je dat ze het lekker vind maar een compliment kan er niet vanaf. Wat zegt ze, ja dan kookt er iemand voor je en dan zit je hier te wachten. Vervelend voor je, jij zit te wachten op de deurbel en schuift een bakje van een afhaalmaaltijd toe, dat op de bank mag worden opgegeten. In de ochtend lig je in bed met je mobiel terwijl Luigi, het ontbijt klaar maakt, de tafel dekt en de zooi van de avond ervoor opruimt. Wat een vreselijke griet is dit 
BlairW
13-05-2026 om 23:39
Roos57 schreef op 13-05-2026 om 22:10:
ik denk niet meer dat het met de vrouwen wat wordt .
Ik had juist wel het idee dat zij dichter bij elkaar komen. Ze zijn in ieder geval ook intiem geweest en Cindy voelde zelfs af en toe kriebels.
Roos57
14-05-2026 om 08:04
BlairW schreef op 13-05-2026 om 23:39:
[..]
Ik had juist wel het idee dat zij dichter bij elkaar komen. Ze zijn in ieder geval ook intiem geweest en Cindy voelde zelfs af en toe kriebels.
Ja en toch straalt Cindy niet echt ofzo
Maar ik hoop oprecht dat het wel zo is want ze zijn leuk 🥰
Groentetuin
14-05-2026 om 09:24
Roos57 schreef op 14-05-2026 om 08:06:
Vindt vooral Nick wel erg leuk 🙂
Ik mis wat daadkracht bij hem
Beterlaat2021!
14-05-2026 om 10:23
Dramatisch die Kirsten, ja ja, leuk, ja ja. En dan als een zoutzak aan tafel wachten tot je bediend wordt. Die Luigi deed het echt op Italiaanse wijze, hartstikke leuk.
Ik vond het ook opvallend dat er twéé fotoboeken bezorgd waren, voor allebei één!
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Do en Ferenc gaan me een beetje vervelen, moet al dat gekroel gefilmd en vertoond worden? Dat weten we nou wel.
Maar ja, zijn verder weinig leuke ontwikkelingen om te laten zien en het programma duurt nou eenmaal anderhalf uur. Ben blij dat ik de reclames kan 'doorspoelen'.
Joyce en Nick zoenen nog steeds als broer en zus.
Vanavond weer Kyle en Danique, waarom komen die steeds nog opdraven⁉️ ⭕️🔚 Klaar!
Hoe lang moeten we nog?