Media en cultuur
madee
08-04-2026 om 13:30
MAFS 2026
Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!
Beterlaat2021!
06-05-2026 om 10:42
Roos..... je mag ook meer dan één zin in je bericht zetten hoor....😉
Yumi
06-05-2026 om 10:59
Roos57 schreef op 06-05-2026 om 08:24:
Ferenc overdrijft met zijn gespring op Do
Eens, ik geloof echt wel dat die 2 gek zijn op elkaar, maar ik krijg af en toe het gevoel dat ik naar een theatervoorstelling zit te kijken. Het is een aaneenschakeling van samen gek doen, uitdagen en aan elkaar plakken. Dat samenwonen moet een beeld geven van hun dagelijkse leven, hier komt de cameraploeg binnen en dan wordt er weer e.a act opgevoerd.
Yumi
06-05-2026 om 11:02
Beterlaat2021! schreef op 06-05-2026 om 10:42:
Roos..... je mag ook meer dan één zin in je bericht zetten hoor....😉
Ik wou net schrijven dat ik nog iets kan leren van Roos. Ik ben een ster in het uitweiden over bijzaken, die er niets toe doen, en zij weet in een paar woorden de puntjes op de i te zetten.
BlairW
06-05-2026 om 13:05
Roos57 schreef op 06-05-2026 om 08:26:
En Keil ….tja daar word ik depressief van
Alleen dat mondje al…altijd bij mondhoeken zo naar beneden ☹️
Groentetuin
06-05-2026 om 14:04
tja die 2 mannen, superfijn dat t zo klikt, maar moet t nou echt zo overdreven?
Als een hetero koppel zo zou doen vonden we t toch ook raar?
Dat dansen en springen,doe gewoon dan zijn jullie veel leuker
Groentetuin
06-05-2026 om 14:08
en Kyle wat een slapjanus zeg, bewondering voor Danique, ik zou allang de handdoek in de ring hebben gegooid.
Luigi is ook een man met veel geduld ,knap hoor, t is trekken aan een dood paard.
Ik denk/ hoop dat zowel Danique als Luigi veel fanmail gaan krijgen
MRI
06-05-2026 om 14:31
Groentetuin schreef op 06-05-2026 om 14:04:
tja die 2 mannen, superfijn dat t zo klikt, maar moet t nou echt zo overdreven?
Als een hetero koppel zo zou doen vonden we t toch ook raar?
Dat dansen en springen,doe gewoon dan zijn jullie veel leuker
Ja lijkt toch of ze de hele tijd iets aan zichzelf moeten bewijzen
Roos57
06-05-2026 om 17:19
Yumi schreef op 06-05-2026 om 11:02:
[..]
Ik wou net schrijven dat ik nog iets kan leren van Roos. Ik ben een ster in het uitweiden over bijzaken, die er niets toe doen, en zij weet in een paar woorden de puntjes op de i te zetten.
😊
Yumi
06-05-2026 om 17:38
Groentetuin schreef op 06-05-2026 om 14:08:
en Kyle wat een slapjanus zeg, bewondering voor Danique, ik zou allang de handdoek in de ring hebben gegooid.
Luigi is ook een man met veel geduld ,knap hoor, t is trekken aan een dood paard.
Ik denk/ hoop dat zowel Danique als Luigi veel fanmail gaan krijgen
Ik vind Kyle vreselijk, maar ik stoor me ook steeds vaker aan Danique, omdat ze door kan blijven gaan over iets onbenulligs. Neem nou dat ijsje gisteren, hij wil geen ijs dring het dan niet op. Ze is erg gericht op eten en dat mag ze helemaal zelf weten, maar hij geeft duidelijk aan niks met ijs te hebben. Danique vraagt, wil je een ijsje, ff later, wil je echt geen ijsje, we hebben nog geen ijs gegeten, dat hoort toch bij de vakantie? Ja maar het is toch gezellig om op de laatste dag zo'n moment te delen door samen een ijsje te nemen, ik vind dat echt jammer hoor als we dat niet doen.
Roos57
06-05-2026 om 17:54
Yumi schreef op 06-05-2026 om 17:38:
[..]
Ik vind Kyle vreselijk, maar ik stoor me ook steeds vaker aan Danique, omdat ze door kan blijven gaan over iets onbenulligs. Neem nou dat ijsje gisteren, hij wil geen ijs dring het dan niet op. Ze is erg gericht op eten en dat mag ze helemaal zelf weten, maar hij geeft duidelijk aan niks met ijs te hebben. Danique vraagt, wil je een ijsje, ff later, wil je echt geen ijsje, we hebben nog geen ijs gegeten, dat hoort toch bij de vakantie? Ja maar het is toch gezellig om op de laatste dag zo'n moment te delen door samen een ijsje te nemen, ik vind dat echt jammer hoor als we dat niet doen.
![]()
Eens en eten is een ding bij hún beiden
madee
06-05-2026 om 18:10
Kyle en Danique: als zij een ijsje wil en hij niet, dan kan hij toch wel een koffie of zo nemen, zodat ze toch samen met iets ergens kunnen zitten. Volgens mij is het Danique meer te doen om het gezellig samen ergens zitten dan dat Kyle per se een ijsje moet van haar. Hij komt ook niet met een alternatief plan. Loopt als een mokkend kind mee.
MRI
06-05-2026 om 18:15
Wat ik best een onthulling vind is dat Linda over haar partner zegt ' hij gaf aan in zijn aanvraag dat hij geen dikke vrouw wilde'. Ik vind daar wat van. Natuurlijk, als je zelf een sportschooljongen bent, is het logisch dat je een strak meisje wilt. Maar als je zelf een flinke buik hebt, vind ik het opmerkelijk dat je aan de ene kant zegt ' ik wil geen dikke vrouw' en aande andere kant 'ja ze moeten me maar nemen zoals ik ben'
Yumi
06-05-2026 om 18:22
madee schreef op 06-05-2026 om 18:10:
Kyle en Danique: als zij een ijsje wil en hij niet, dan kan hij toch wel een koffie of zo nemen, zodat ze toch samen met iets ergens kunnen zitten. Volgens mij is het Danique meer te doen om het gezellig samen ergens zitten dan dat Kyle per se een ijsje moet van haar. Hij komt ook niet met een alternatief plan. Loopt als een mokkend kind mee.
Dat zou ik ook doen, als iemand daarover aan de gang blijft.
Ben zelf niet zo van de zoetigheid, heb in mijn omgeving ook mensen die er dol op zijn. Die blijven dan doorgaan, ja maar deze zijn echt lekker, je kan er toch wel 1 proberen, jij kan het hebben, kom op joh 1 mag toch wel, we zijn een dagje weg dan mag je toch iets extra's, je moet gewoon genieten van het leven, niet zo streng zijn voor jezelf....Zucht!