Media en cultuur
madee
08-04-2026 om 13:30
MAFS 2026
Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!
madee
08-04-2026 om 13:33
Positief: geen eindeloze kledingkeuzesessies en ‘je doet mee’ scènes meer (althans, in deze de eerste aflevering)
madee
08-04-2026 om 13:34
Nick en Joyce: de moeder van Nick vind ik op de moeder van Jan Smit lijken, of zie ik dat niet goed? Heeft natuurlijk niks te maken met het koppel maar dat moest ik eerst even kwijt 🤭
madee
08-04-2026 om 13:35
Ferenc en Domenik: beide lijken me wel sterke persoonlijkheden toe, hopelijk blijkt dit de match die ze beiden zo graag willen.
Roos57
08-04-2026 om 13:37
madee schreef op 08-04-2026 om 13:34:
Nick en Joyce: de moeder van Nick vind ik op de moeder van Jan Smit lijken, of zie ik dat niet goed? Heeft natuurlijk niks te maken met het koppel maar dat moest ik eerst even kwijt 🤭
Jaaa was ook wat ik dacht 😂
madee
08-04-2026 om 13:37
En nu is het eerst vooral de eerste uren van het koppel afwachten, ik heb er weer zin in!
Roos57
08-04-2026 om 13:38
nick had haren op zijn rug
Wel aardige man denk ik
Joyce leuke meid denk ik
madee
08-04-2026 om 13:40
Mijn man heeft ook borst- en rughaar, ik vind dat heerlijk en hij is ook nog es heel lief 🥰 Puntje voor Nick!
Duufje
08-04-2026 om 13:55
Er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik kijk het voor de eerste keer. Maar het is geen programma voor mij, ik voel me een beetje een ramptoerist en ik vraag me continu af waarom in hemelsnaam iemand zich daarvoor wil lenen. Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er niet bij.
Roos57
08-04-2026 om 14:05
madee schreef op 08-04-2026 om 13:40:
Mijn man heeft ook borst- en rughaar, ik vind dat heerlijk en hij is ook nog es heel lief 🥰 Puntje voor Nick!
Uhh 😊
Leuk weekend vraagje
Behaard of not behaard 😇
Duufje
08-04-2026 om 14:49
madee schreef op 08-04-2026 om 13:34:
ik vond haar op mevrouw Stemband lijken
Euphoria
08-04-2026 om 14:58
Roos57 schreef op 08-04-2026 om 14:05:
[..]
Uhh 😊
Leuk weekend vraagje
Behaard of not behaard 😇
Niet behaard graag.
mijn man heeft ook haar op zijn rug en dat wordt netjes weggehaald. Ben er niet vies van, maar mooi is toch echt anders.
madee
08-04-2026 om 15:10
Duufje schreef op 08-04-2026 om 13:55:
Er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik kijk het voor de eerste keer. Maar het is geen programma voor mij, ik voel me een beetje een ramptoerist en ik vraag me continu af waarom in hemelsnaam iemand zich daarvoor wil lenen. Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er niet bij.
Ik zie het als een heel uitgebreide en feestelijke blind date 🥳 (Edit: eerste veranderd naar blind)
Duufje
08-04-2026 om 15:23
madee schreef op 08-04-2026 om 15:10:
[..]
Ik zie het als een heel uitgebreide en feestelijke eerste date 🥳
Dat is denk ik ook de beste manier om het te zien ja. En dan is het waarschijnlijk ook best heel leuk kijk-voer.
Maar ik ben daar te oubollig voor denk ik. Ik vind trouwen nogal wat en daar denken de meeste mensen goed over na. De rest van je leven aan iemand beloven is niet niets en het voelt voor mij niet goed om dat op deze manier om te zetten tot een kijkcijferhit, waarbij de essentie van het huwelijk volledig opzij geschoven wordt.
Maar ik denk dat ik mijn best ga doen om het ook gewoon als eerste date te gaan bekijken voor de duur van dit seizoen, dus ik bedank je voor de tip! Dan ga ik het misschien zelfs wel hartstikke leuk vinden
Yumi
08-04-2026 om 18:30
Bedankt Madee, ik had gisterenavond al een bericht gepost waarin ik schreef te hebben gekeken maar een topic miste
Zelf niet gedaan vanwege rugklachten en minder online...
Leuk om weer mee te kijken en te schrijven.
Ben het met je eens over Ferenc en Domenik, dat zijn beide sterke persoonlijkheden. Waarbij ik bang ben dat Dominik daarnaast ook dominant aanwezig kan zijn. Ferenc lijkt mij wat zachter. De mannen hebben wel leuke overeenkomsten, hun liefde voor styling en een actief leven naast hun werk.
Bij Nick en Joyce ben ik benieuwd of Nick de kans krijgt die Joyce zegt hem te willen geven. Hij was niet haar type en dat is vaak wel een struikelblok.
Geen vrijgezellenfeest en trouwkleding pas sessie, top!
Benieuwd naar vanavond