Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2026

Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!

Groentetuin schreef op 14-04-2026 om 16:50:

ooo, ik lees op internet dat volgende week dinsdag een spraakmakende aflevering wordt.....( Ik heb geen video land)

Ik weet niet wie zo'n bericht de wereld in stuurt, maar zo blijven we natuurlijk wel nieuwsgierig kijken.... ook als we ons nú al vervelen.

-|- Een bruidssuite waar 's morgens een kopje koffie wordt geserveerd,  met 'geniet er  van' ...geen ontbijt??

-|- De Italiaanse naam Luigi, door Carlo uitgesproken als :  Loeietsie ??

-|- De bruiden hebben bijna allemaal ongeveer dezelfde jurk aan, maar die vind ik erg mooi.

en wat dacht je van die open badkamer🫣?
Prima als je jaren bij elkaar bent, maar niet als je elkaar net 5 uur kent

De jurken lijken idd erg op elkaar, ik vind ze ook mooi

Groentetuin schreef op 15-04-2026 om 10:33:

en wat dacht je van die open badkamer🫣?
Prima als je jaren bij elkaar bent, maar niet als je elkaar net 5 uur kent

De jurken lijken idd erg op elkaar, ik vind ze ook mooi

Was vorig seizoen ook, dan gingen ze om de beurt, de ander ging dan buiten zitten.

Ferenc en Dominik, gaan wel erg snel. Vind ze beide goed in communicatie en het verwoorden van hun gevoel. Daarnaast lijken ze precies te weten wat de ander graag wil horen. Het klinkt voor mij te goed om waar te zijn, als iemand na 2,5 dag zegt verliefd te zijn, dan gaat bij mij de deur dicht. Zou mij niet verbazen, als er straks één op de rem trapt, en de ander alleen maar harder gaat lopen waardoor het slot op de deur gaat. 

Hoe handig is een jumpsuit als trouwpak?  
Heb je dan niet hulp nodig als  je naar  de WC moet?

Beterlaat2021! schreef op 17-04-2026 om 11:50:

Hoe handig is een jumpsuit als trouwpak?
Heb je dan niet hulp nodig als je naar de WC moet?

Ligt eraan, sommige krijgen hem ook niet open/dicht in het dagelijkse leven. Als ceremoniemeester "mocht" ik steeds met de bruid mee, naar de wc om haar wijde jurk bij elkaar te houden. 

MRI

MRI

17-04-2026 om 14:13

Ik erger me wel aan Carlo, ik vind het zo overdreven geacteerd zogenaamd spontaan allemaal. Ik erger me ook aan de 'deskundigen' met alle open deuren. Enfin de stellen vind ik wel leuk om te volgen. Luisteren jullie ook podcasts over MAFS?

Ik kijk na elke uitzending op diwmosmz ( ditiswaarommensenopsocialmediazitten)
De commentaren vind ik altijd vermakelijk

Sowieso vind ik het een leuke site

Yumi schreef op 16-04-2026 om 23:25:

Ferenc en Dominik, gaan wel erg snel. Vind ze beide goed in communicatie en het verwoorden van hun gevoel. Daarnaast lijken ze precies te weten wat de ander graag wil horen. Het klinkt voor mij te goed om waar te zijn, als iemand na 2,5 dag zegt verliefd te zijn, dan gaat bij mij de deur dicht. Zou mij niet verbazen, als er straks één op de rem trapt, en de ander alleen maar harder gaat lopen waardoor het slot op de deur gaat.

Ze zitten nu nog in hun honeymoon bubbel. Maar ben benieuwd of ze in het dagelijks leven goed matchen. Ferenc is fanatiek paardrijder. En domenik werkt heel veel volgens mij. Wordt toch lastiger dan om een leven samen te gaan vormen. Maar we gaan het zien. Vind het wel leuke mannen zo samen. Hoop dat het goed blijft gaan 

Mick87 schreef op 17-04-2026 om 17:47:

[..]

Ze zitten nu nog in hun honeymoon bubbel. Maar ben benieuwd of ze in het dagelijks leven goed matchen. Ferenc is fanatiek paardrijder. En domenik werkt heel veel volgens mij. Wordt toch lastiger dan om een leven samen te gaan vormen. Maar we gaan het zien. Vind het wel leuke mannen zo samen. Hoop dat het goed blijft gaan

Ik vind ze ook leuk samen, ze hebben veel lol en zijn aan elkaar gewaagd Ik denk dat het juist goed werkt dat ze beide druk zijn, als één van de twee straks thuis op de bank zou zitten wachten dan wordt het zeker niks....Nu zullen ze daar sneller begrip voor hebben, en aangezien ze echt een relatie willen, wordt het tijd maken. 

Wat een leuke tip, Groentetuin!!        https://diwmosmz.nl/

Gelukkig niet zo'n moeilijk toegankelijke  site.
Dank voor de tip!

ik vind die Rob een erg leuke man! En Sandra wil gewoon een bn er worden, dat is bij deze gelukt 
(Ze had em al gegoogled en wist hoe hij er uit zag)Maar toch t hele circus doorlaten gaan, best gemeen eigenlijk.

Beterlaat2021! schreef op 19-04-2026 om 13:50:

Wat een leuke tip, Groentetuin!! https://diwmosmz.nl/

Gelukkig niet zo'n moeilijk toegankelijke site.
Dank voor de tip!

Er is nu al weer vanalles over deze aflevering te lezen,have fun

Voor mijn gevoel was deze uitzending een groot toneelstuk. Die vriendin roept meteen  dat Sandra niet van kale mannen houdt. In de trouwzaal dat gefluister als Rob op Sandra staat te wachten, en hardop zeggen volgens mij twijfelt ze. Carlo die het tegenover zijn vrienden over haar toyboys heeft, ook zoiets waarvan ik denk waarom? Je gaat het op een bruiloft niet hebben over bedpartners van de ander. 
Ik vond het ook opvallend, dat Rob zijn familie en vrienden er waren en bij haar volgens mij alleen vrienden? Ze liep ook in haar eentje naar de trouwzaal, dat heb ik ook nog niet eerder gezien. Kortom poppenkast!

Het kijk cijfer kanon

verwacht voor rob nu een leuke vrouw

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.