Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


watertoren schreef op 29-03-2024 om 10:06:

[..]

Goed dat je het niet verklapt hebt! Zo wist ik vanaf aflevering 1 al dat Jeffrey en Jerney niet meer samen waren. Wel grappig om te lezen dat sommige mensen het helemaal zagen zitten tussen hen.

Ohh dan heb je dit wel erg lang stil moeten houden....  

Jeffrey vond ik vanaf het begin, vlak/vaag naar Jerney. Ik vind haar een leuke meid met een prachtige lach en ik ben blij voor haar dat ze uit elkaar zijn, ze verdiend iemand die helemaal voor haar gaat.

watertoren

watertoren

29-03-2024 om 10:28 Topicstarter

Yumi schreef op 29-03-2024 om 10:19:

[..]

Ohh dan heb je dit wel erg lang stil moeten houden....

Jeffrey vond ik vanaf het begin, vlak/vaag naar Jerney. Ik vind haar een leuke meid met een prachtige lach en ik ben blij voor haar dat ze uit elkaar zijn, ze verdiend iemand die helemaal voor haar gaat.

Dat is ook zo. Jeffrey kan denk ik beter vrijgezel blijven met zijn manier van leven en veel feesten en optredens in cafe's. Hij is echt geen slechte man en een hele lieve vader voor zijn kinderen maar als partner niet zo geschikt.

Al met al vind ik het dit jaar een zeer  'droevige oogst'.    Hopelijk wordt   e.e.a. door de 'experts' onderling besproken en wordt het in het vervolg wat leuker.

En dat van 'geen verlanglijstjes'  begrijp ik wel, maar je mag toch wel aangeven waar je echt niet blij van wordt.  Zoals tatoeages, kaalheid, piercings, te klein, slecht gebit.  Dat vind ik niet meer dan normaal.

N.B. Ik hoef niet naar een optreden van Jeffrey....   

watertoren schreef op 29-03-2024 om 09:42:

Zo, het seizoen zit er weer op. Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat de 'experts ' opzettelijk mismatches maken voor de kijkcijfers want het moet natuurlijk wel spraakmakende tv opleveren. Hoe kwamen ze erbij om Milou en Sarath aan elkaar te koppelen. Zo ook Jeffrey en Jerney . Hij heeft 3 kinderen bij 2 verschillende vrouwen. De moeder van de jongste was er fel op tegen dat Jeffrey mee deed en daarom is de jongste ook niet in beeld geweest. Dan weet je toch dat het nooit een mooi samengesteld gezin kan worden. Patrick zei ook dat ze niet aan wensenlijstjes doen. Als je bv aangeeft om niet op kale mannen te vallen dan wordt daar geen rekening mee gehouden. Dat vind ik dom want het uiterlijk waar je op valt zorgt dus voor de aantrekkingskracht. Anneke had aangegeven dat ze een mooi verzorgd gebit heel erg belangrijk vind en dan word ze gekoppeld aan Dirk met een ondergebit met bruine hoekjes. Gek he dat ze Dirk dan een afknapper vind.

Helemaal in het begin is die jongste wel even in beeld geweest. Ik neem tenminste aan dat dat zijn kind was, aangezien die met de andere 2 op de bank zat in dat stukje. 

Ik blijf de situatie Gerben en Erik apart vinden. Het lijkt alsof Erik toneel speelt o.i.d., maar de vraag is of dat zo is. Er zou dan toch eens een moment moeten zijn, zeker bij het eindgesprek, dat hij aangeeft dat Gerben uiteindelijk toch niet de ware voor hem is. Maar zelfs bij het eindgesprek blijft hij volhouden dat hij in principe verder zou willen en een kans ziet. Uiteraard begrijp ik ook dat Gerben hier onzeker van wordt, als er nooit enige toenadering is. 

bieb1963 schreef op 29-03-2024 om 14:47:

Ik blijf de situatie Gerben en Erik apart vinden. Het lijkt alsof Erik toneel speelt o.i.d., maar de vraag is of dat zo is. Er zou dan toch eens een moment moeten zijn, zeker bij het eindgesprek, dat hij aangeeft dat Gerben uiteindelijk toch niet de ware voor hem is. Maar zelfs bij het eindgesprek blijft hij volhouden dat hij in principe verder zou willen en een kans ziet. Uiteraard begrijp ik ook dat Gerben hier onzeker van wordt, als er nooit enige toenadering is.

En het enige wat Gerben nodig had, was eens die knuffel, arm of hand die Erik wèl gaf na het eindgesprek en aan de andere stellen in de koppelsweek. Hij leek, op tv althans, intiemer met de andere koppels dan met Gerben. Ik miste het net zo als Gerben eigenlijk, er waren echt genoeg momenten dat Erik even die knuffel of schouder kon geven.

Erik is niet Eerlijk,  volgens mij.
Dat gedraai met die ogen, vreemd hoor.
Ik vind Gerben aardig, heb met hem te doen.

watertoren

watertoren

31-03-2024 om 16:14 Topicstarter

Ik vond het dit seizoen hel erg raar om te kijken. Ik heb nooit gespoilerd maa ik wist al vanaf aflevering 1 al dat Jeffrey en Jerney  het niet gingen redden omdat ik hem ken. Iedereen in zijn omgeving wist al dat ze uit elkaar waren. Hij heeft een spelletje gespeeld. Vanaf de bruiloft dacht hij, niks voor mij Ze heeft een mooi gezichtje maar niet dat dikke lichaam want daar val ik niet op. Nou Jeffrey kijk eens in de spiegel want mensen vinden jou een kindmanneke. Hij heeft alles gedaan voor zijn muziek en dat is nog gelukt ook. 
Lieve Jerney ik hoop dat je dit ooit leest. Jij bent een prachtige vrouw. Ben maar blij dat het niet gelukt is want bij die familie draait echt alles om uiterlijk. En nogmaals , jij bent echt een prachtige en mooie vrouw. 

Ik vond die zus van Jeffrey zo’n poppetje, helemaal volgens een bepaalde code ofzo. Dat moet dan mooi zijn maar ik hou zelf meer van natuurlijke schoonheid (zoals Jerney)

watertoren schreef op 31-03-2024 om 16:14:

Ik vond het dit seizoen hel erg raar om te kijken. Ik heb nooit gespoilerd maa ik wist al vanaf aflevering 1 al dat Jeffrey en Jerney het niet gingen redden omdat ik hem ken. Iedereen in zijn omgeving wist al dat ze uit elkaar waren. Hij heeft een spelletje gespeeld. Vanaf de bruiloft dacht hij, niks voor mij Ze heeft een mooi gezichtje maar niet dat dikke lichaam want daar val ik niet op. Nou Jeffrey kijk eens in de spiegel want mensen vinden jou een kindmanneke. Hij heeft alles gedaan voor zijn muziek en dat is nog gelukt ook.
Lieve Jerney ik hoop dat je dit ooit leest. Jij bent een prachtige vrouw. Ben maar blij dat het niet gelukt is want bij die familie draait echt alles om uiterlijk. En nogmaals , jij bent echt een prachtige en mooie vrouw.

Maar het weerhield hem er toch niet van seks met haar te hebben! Wat een naar ventje, want een man is hij niet te noemen 🤢

watertoren

watertoren

02-04-2024 om 03:11 Topicstarter

madee schreef op 31-03-2024 om 17:20:

Ik vond die zus van Jeffrey zo’n poppetje, helemaal volgens een bepaalde code ofzo. Dat moet dan mooi zijn maar ik hou zelf meer van natuurlijke schoonheid (zoals Jerney)

Ik vind zijn zus wel een hele mooie vrouw. Ze heeft een eigen kledingwinkel. Dat past wel bij haar.

watertoren schreef op 02-04-2024 om 03:11:

[..]

Ik vind zijn zus wel een hele mooie vrouw. Ze heeft een eigen kledingwinkel. Dat past wel bij haar.

Zij woont in Tuinzigt toch ? Ik ken haar van gezicht.

Jerney en Jeffrey volgens elkaar ook niet meer op insta. Dat zegt wel wat.
Erik en Gerben ook niet meer.

Mick87 schreef op 02-04-2024 om 11:16:

Jerney en Jeffrey volgens elkaar ook niet meer op insta. Dat zegt wel wat.
Erik en Gerben ook niet meer.

Jij nog wel,  Mick?

De experts, Patrick van Veen en Radboud Visser stoppen bij MAFS. Snap ik wel ze krijgen veel commentaar, wat soms ook terecht is. Als iemand iets echt een afknapper vind dan zal je daar rekening mee moeten houden. Natuurlijk moet het geen wensenlijstje worden, maar op een slecht gebit of onverzorgde types zou ik ook niet op zitten wachten. Nou zit ik op niemand te wachten, dus ik ben sowieso niet te matchen

In het meest recente seizoen van 'Married at First Sight' hadden kijkers het niet alleen veel over de kandidaten, maar ook over de vier experts. De matches die zij maakten, waren volgens menigeen namelijk niet goed. Ook zou er sprake zijn geweest van een akkefietje tussen de experts en ITV, de productiemaatschappij die de datingshow maakt. Nu hebben twee experts besloten het programma te verlaten; Patrick van Veen en Radboud Visser. Dat bevestigt RTL aan RTL Boulevard.

Twee Married at First Sight-experts stoppen met programma | RTL Nieuws

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.