Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

noas_1993 schreef op 15-03-2025 om 08:37:

Die ene van ''Saar, Saar, neem eens op!''
Tot voor kort wist ik niet waar het van was, maar hij kwam net weer voorbij en ben eens wat beter gaan luisteren. Hij is van de nationale vacaturebank

Even los daarvan: iemand die zo je voicemail in zou spreken is toch onwijs irritant?

Zo'n stomme reclame is dit. Erger mij al dagen aan

Dat k.. rot kind met de aan-uit knop is weer terug. Nou ja, kind kan er niet veel aan doen - produkt van het gebrek aan opvoeden. 
Moeder zou er verstandig aan doen om het geld wat ze aan energie uitspaart te besteden aan een opvoedcursus in plaats van zielig te verzuchten "had zij maar een aan-uitknopje"

Die zelfvoldane blik van die man op dat paard in die Eurojackpot reclame of zoiets trek ik echt niet. En dan maar lekker stappen over dat strand.

MartinJ schreef op 16-03-2025 om 19:34:

Die zelfvoldane blik van die man op dat paard in die Eurojackpot reclame of zoiets trek ik echt niet. En dan maar lekker stappen over dat strand.

Vind dat zo'n mooi paard.

Laats op de radio
Van de postcodeloterij.
A winning poostcoots. Doe normaal zeg. In het Nederlands grasg! En dan zo overdreven nep Engels.  Pooost cooots. Pffff.

Tena discreet ultra.  Ik hoef NIET ongeveer in iemand's kruis en onderbroek te kijken!

Blockladder. Je zegt bloklader. Huh?

MartinJ schreef op 16-03-2025 om 19:34:

Ja, maar dat is juist de mop. Een stoer uitziende kerel die met een zelfvoldane blik op een paard zit, dat niet stoer galoppeert, maar danspasjes maakt zoals een dressuurpaard. Ik vind het heel grappig.

Monus schreef op 17-03-2025 om 19:26:

[..]

Ja, maar dat is juist de mop. Een stoer uitziende kerel die met een zelfvoldane blik op een paard zit, dat niet stoer galoppeert, maar danspasjes maakt zoals een dressuurpaard. Ik vind het heel grappig.

Hahaha ja ik vind deze reclame ook hilarisch. Ik moet er elke keer om lachen als ik hem zie. En dat muziekje eronder 

Monus schreef op 17-03-2025 om 19:26:

[..]

haha, ik snap die reclame ook niet net als Martin. 🙈 Maar ik zie ook geen stoere kerel. Ik zie een beetje een sneu typetje met een felgekleurd hawaishirt en onverzorgd kapsel. Hij heeft een (kinder?)drankje in een rietjesbeker. En hij rijdt op een paard dat gek loopt. En daarbij kijkt hij idd zelfvoldaan. Ik snap nog wel dat het ergens grappig kan zijn; ondanks dat je op alle fronten een 'loser' bent kun je een 'winner' zijn in de Eurojackpot. Maar ik vind dat niet zo aanlokkelijk. 

lientje69 schreef op 17-03-2025 om 18:43:

Blockladder. Je zegt bloklader. Huh?

Vond ik ook bijzonder, maar het is een Zweeds merk:

WAT BETEKENT BLÅKLÄDER?

Blåkläder betekent letterlijk vertaald “blauwe kleding”, wat weer een synoniem is voor werkkleding. Wanneer je in Zweden zegt: “ik trek mijn Blåkläder aan”, zeg je letterlijk: “Ik trek mijn werkkleding aan”.

Peaches schreef op 17-03-2025 om 20:38:

[..]

Vond ik ook bijzonder, maar het is een Zweeds merk:

WAT BETEKENT BLÅKLÄDER?

Blåkläder betekent letterlijk vertaald “blauwe kleding”, wat weer een synoniem is voor werkkleding. Wanneer je in Zweden zegt: “ik trek mijn Blåkläder aan”, zeg je letterlijk: “Ik trek mijn werkkleding aan”.

De blauwe overall.

lientje69 schreef op 16-03-2025 om 21:54:

Laats op de radio
Van de postcodeloterij.
A winning poostcoots. Doe normaal zeg. In het Nederlands grasg! En dan zo overdreven nep Engels. Pooost cooots. Pffff.

Net zoiets als die andere loterij. Sooooofffeeellll Money. En vergeet het statiemoney niet.

Meesje schreef op 17-03-2025 om 20:15:

[..]

haha, ik snap die reclame ook niet net als Martin. 🙈 Maar ik zie ook geen stoere kerel. Ik zie een beetje een sneu typetje met een felgekleurd hawaishirt en onverzorgd kapsel. Hij heeft een (kinder?)drankje in een rietjesbeker. En hij rijdt op een paard dat gek loopt. En daarbij kijkt hij idd zelfvoldaan. Ik snap nog wel dat het ergens grappig kan zijn; ondanks dat je op alle fronten een 'loser' bent kun je een 'winner' zijn in de Eurojackpot. Maar ik vind dat niet zo aanlokkelijk.

Die sneue man is Jason Momoa. Een behoorlijk bekende en door veel vrouwen begeerde Amerikaanse acteur. Hij speelt o.a. Aquaman.

Thora schreef op 19-03-2025 om 14:12:

[..]

Die sneue man is Jason Momoa. Een behoorlijk bekende en door veel vrouwen begeerde Amerikaanse acteur. Hij speelt o.a. Aquaman.

Ik vind het ook een stomme reclame met een vieze onverzorgde man maar dat is mijn mening.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.