Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Mag ik een leuke reclame noemen? 

Dat stoere meisje dat met een touwtje om haar losse tand zit te wachten tot haar vader de voordeur open doet.
Van een verzekeringsmaatschappij. Zo schattig ! 

Naminokurashi schreef op 21-01-2025 om 17:52:

[..]

Die reclame van de Lidl heb ik net gezien. OMD🤦

Bedoel je deze reclame?:

https://youtu.be/n4ZMGlhBVdE?si=11F2A7wASqXuVr82

Die vind ik wel komisch. Die eerste twee jongelui die zo leuk-overdreven dansen (vind ik best heel grappig) en dan verbaasd kijken als word vermeld dat ook brood het beste is.

Broodjebrie schreef op 25-01-2025 om 10:22:

ik word gewoon bijna boos om die reclames van vakantiediscounter. Liegen over je gezondheid om vervolgens nog langer op vakantie te kunnen. En een lol dat ze hebben. Gadverdamme zeg. Hoe verzin je zo'n reclame.

Ja ik ook! Je zou gewoon hopen dat hij ècht ziek wordt

Herfstappeltaart schreef op 26-01-2025 om 19:00:

[..]

Ja ik ook! Je zou gewoon hopen dat hij ècht ziek wordt

Als n kennis van mijn moeder die reclame gezien zou hebben 40 jaar geleden, zou ze zeggen, pas maar op dat de heer je er niet mee straft. Zei ze ook altijd als ze hoorde dat iemand ergens een leugentje voor had bedacht

ik word gewoon bijna boos om die reclames van vakantiediscounter. Liegen over je gezondheid om vervolgens nog langer op vakantie te kunnen. En een lol dat ze hebben. Gadverdamme zeg. Hoe verzin je zo'n reclame.

Die vind ik ook héél  irritant ja. Hoe verzin  je het

lientje69 schreef op 26-01-2025 om 19:29:

[..]

Die vind ik ook héél irritant ja. Hoe verzin je het

Zou me niets verbazen als het van dezelfde bedenker is als de hornbach reclames. 

Bijna boos? ik word er woedend om. Dit is zo vreselijk beneden alle peil. Ik begrijp werkelijk niet hoe ze bij zo'n reclameburo gedacht hebben....ja dit is perfect, doen we. 

lavande! schreef op 27-01-2025 om 04:40:

[..]

Bijna boos? ik word er woedend om. Dit is zo vreselijk beneden alle peil. Ik begrijp werkelijk niet hoe ze bij zo'n reclameburo gedacht hebben....ja dit is perfect, doen we.

Precies

Je kunt een melding doen bij de reclamecodecommissie, je krijgt een serieus antwoord terug, ook als ze je aanraden het via een andere weg aan te pakken. 

Deci schreef op 24-01-2025 om 21:23:

Is de Suzuki reclame al genoemd,? Maar dan vooral het stukje "Lets go!" vind ik mega irritant qua aanstellerige uitspraak, brrrr

Ja vreselijk. Alsof het er met de laatste adem nog even wordt uitgeperst. Het schijnt van een liedje te zijn trouwens. Weet niet welk liedje.

lientje69 schreef op 26-01-2025 om 19:29:

[..]

Die vind ik ook héél irritant ja. Hoe verzin je het

Het werkt wel. Want je weet dat het reclame is van de vakantie discounter. Neemt niet weg dat ik het met jullie eens ben.

Grindelwald schreef op 27-01-2025 om 19:35:

[..]

Het werkt wel. Want je weet dat het reclame is van de vakantie discounter. Neemt niet weg dat ik het met jullie eens ben.

Klopt. Hetzelfde met dat liedje van die dansende Lidl-medewerkers. Een echte oorwurm. Blijft irritant in je hoofd hangen

Grindelwald schreef op 27-01-2025 om 19:35:

[..]

Hoe zo het werkt wel. Ja, in dit forum omdat het over irritante reclames gaat.

Als ik maar heeeel even zou overwegen om naar de website van vakantiediscounter te gaan dan na deze reclame 100% zeker niet meer. Juist een reisorganisatie hoort toch vertrouwen uit te stralen dat je hier gerust kan boeken. Bij dit soort jongens zou ik never nooit boeken.

MartinJ schreef op 29-01-2025 om 12:57:

[..]

Hoe zo het werkt wel. Ja, in dit forum omdat het over irritante reclames gaat.

Als ik maar heeeel even zou overwegen om naar de website van vakantiediscounter te gaan dan na deze reclame 100% zeker niet meer. Juist een reisorganisatie hoort toch vertrouwen uit te stralen dat je hier gerust kan boeken. Bij dit soort jongens zou ik never nooit boeken.

Nee dat is waar, maar de reclame blijft hangen, valt op. En dat is natuurlijk hun bedoeling. Er zullen vast genoeg mensen zijn die het geweldig lollig vinden.

Hij is er weer hoor op de radio. You are my suuuuunnyyy day I wannndd you I need you.

Het quasi vals zingen in slecht Engels en het liedje bestaat niet eens. Tenenkrommend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.