Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
MartinJ
21-09-2026 om 13:39
Die reclame van dat mannetje van Gold Adam, die je verzekert dat je jouw goud gerust kan toevertrouwen aan hem. Is dat bedoeld als parodie?
Monus
23-09-2026 om 20:21
Die reclame voor Hello Fresh is heel irritant. Pappa komt binnen met een pan pasta, en ineens dondert daar een vrouw van boven dwars door het plafond met een doos ingrediënten van Hello Fresh. Het zou nog acceptabel zijn geweest als ze gewoon had aangebeld. Dan had het nog iets met de realiteit te maken hebben gehad. En in de eerdere langere versie dook ze ze aan het eind door het open raam naar buiten. Nog gekker!
Deci
24-09-2026 om 10:07
Ik zag deze week de pricewise reclame, met zo'n neusaap man. Ik vind hem idioot en snap hem ook niet....
MartinJ
27-09-2026 om 10:02
Monus schreef op 23-09-2026 om 20:21:
Die reclame voor Hello Fresh is heel irritant. Pappa komt binnen met een pan pasta, en ineens dondert daar een vrouw van boven dwars door het plafond met een doos ingrediënten van Hello Fresh. Het zou nog acceptabel zijn geweest als ze gewoon had aangebeld. Dan had het nog iets met de realiteit te maken hebben gehad. En in de eerdere langere versie dook ze ze aan het eind door het open raam naar buiten. Nog gekker!
Ja, heel irritant dit. Er zijn meer reclames waar mensen door wanden heen gaan (Mentos), door een baseball net gaan of wat voor onzin dan ook. Ik erger mij daar mateloos aan. Ik vind die reclame van Vodafone al erg waar Bente door de lucht vliegt.
nlies
27-09-2026 om 13:15
MartinJ schreef op 27-09-2026 om 10:02:
[..]
Ja, heel irritant dit. Er zijn meer reclames waar mensen door wanden heen gaan (Mentos), door een baseball net gaan of wat voor onzin dan ook. Ik erger mij daar mateloos aan. Ik vind die reclame van Vodafone al erg waar Bente door de lucht vliegt.
ja door muren gaan is nogal in bij reclamemakers, nutella en een of andere kauwgum doen t ook, en volgens mij nog n paar waar ik niet opkom
majorette2005
27-09-2026 om 13:43
MartinJ schreef op 27-09-2026 om 10:02:
[..]
De reclame met Benthe erin heb ik niet gezien, de tv schakel ik meteen over als ik alleen haar stem al hoor, vreselijk hoe ze zingt.
HAHA!wait..what
27-09-2026 om 13:45
Op de radio hoor ik de hele tijd van Amazon Prime zo'n irritante reclame voorbij komen.
Die man zingt alles wat hij 'zegt'. Echt vreselijk! 
Thora
28-09-2026 om 10:21
Het accent van de man van de reclame van Galbani vind ik ronduit onsmakelijk. Daarbij heb ik veel Italiaanse Nederlanders gekend in mijn leven en niet een praatte zo. Ik begrijp dan ook niet waar dit voor nodig is en wat ze ermee willen bereiken.
Hemke
28-09-2026 om 13:56
Radiospotje van Amazon, idioot iets.
Zag nu een reclame langs komen, met een vrouw op een mammoet door New York, bevroren straten en lagen rijp op mammoet en vrouw .
Geen idee waar het over ging.
Monus
28-09-2026 om 14:27
Hemke schreef op 28-09-2026 om 13:56:
Radiospotje van Amazon, idioot iets.
Zag nu een reclame langs komen, met een vrouw op een mammoet door New York, bevroren straten en lagen rijp op mammoet en vrouw .
Geen idee waar het over ging.
Ja, zoals gewoonlijk is het weer iets dat nergens op slaat. Ze gooit een zeer “verkoelende” mentos naar binnen en meteen bevriest alles om haar heen en kijkt ze zeer verheugd als ze vervolgens min of meer wordt ontvoerd door een mammoet die zijn slurf om haar neen slaat. Ieder ander zou krijsen van angst.
Monus
28-09-2026 om 14:29
Monus schreef op 28-09-2026 om 14:27:
[..]
Ja, zoals gewoonlijk is het weer iets dat nergens op slaat. Ze gooit een zeer “verkoelende” mentos naar binnen en meteen bevriest alles om haar heen en kijkt ze zeer verheugd als ze vervolgens min of meer wordt ontvoerd door een mammoet die zijn slurf om haar neen slaat. Ieder ander zou krijsen van angst.
Dat woord neen moet natuurlijk heen zijn. Al zou het een normale reactie zijn als ze inderdaad luidkeels: NEEN zou roepen.
Monus
29-09-2026 om 21:01
Er is nu een reclame van MacDonalds waarbij een man en een vrouw met een dienblad naar een tafel lopen. Zij grist de servetjes weg en stuurt hem dan terug omdat ze de servetjes “vergeten” zijn. Zodra hij weg loopt pakt ze zijn hamburger en neemt er stiekem een grote hap van. Daarna doet ze gauw het doosje weer dicht. En als hij ziet dat er een hap uit genomen is en ziet dat zij haar mond afveegt met een van de “vergeten” servetjes moet hij lachen?! Ieder ander zou kwaad worden om zoiets onsmakelijks.
Thora
30-09-2026 om 14:36
Kijk een dansende inktvis. Nee spaghetti met stippen. (stom gelach)
De superkracht van kinderen.
Volgens mij een reclame voor een stichting die zich voor kinderen in nood inzet die deze superkracht niet kunnen gebruiken.
Het doel is prima, de reclame vreselijk.
MartinJ
30-09-2026 om 20:40
Ik erger me eraan dat ze de lyrics van King of the road hebben aangepast omdat sigaretten blijkbaar niet meer mogen. "Ain't got no cigarettes" hebben ze vervangen door "Ain't got no old gazette".
Thora
30-09-2026 om 21:31
MartinJ schreef op 30-09-2026 om 20:40:
Ik erger me eraan dat ze de lyrics van King of the road hebben aangepast omdat sigaretten blijkbaar niet meer mogen. "Ain't got no cigarettes" hebben ze vervangen door "Ain't got no old gazette".
Ze weten ook niet van ophouden. Vreselijk.