Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Herfstappeltaart
06-10-2025 om 14:40
Jujubee schreef op 06-10-2025 om 10:23:
De Alpaca reclame van Allianz direct. Ik word gek van dat hysterische mens, "kijk alpaca's!!" en dan selfies maken.
en alles van de Jumbo, maar puur vanwege die vent en dat gruwelijke jumbo deuntje op het eind.
De Hema reclames trek ik ook niet, vanwege die vrouw die de voice over doet. Dat klinkt als een hautaine kakker waar ik de rillingen van krijg.
Wel leuk, bijna alle Kruidvat reclames met die moeder en de kinderen.
Aaaaah ik lig juist altijd in een deuk om die alpaca's. Niet om die vrouw trouwens, wel om die beesten
Broodjebrie
06-10-2025 om 15:36
Herfstappeltaart schreef op 06-10-2025 om 14:40:
[..]
Aaaaah ik lig juist altijd in een deuk om die alpaca's. Niet om die vrouw trouwens, wel om die beesten
![]()
Jaa ik vind deze reclame ook zo leuk!!
Monus
06-10-2025 om 18:29
Broodjebrie schreef op 06-10-2025 om 15:36:
[..]
Jaa ik vind deze reclame ook zo leuk!!
Ja, vooral omdat die beesten echt lijken mee te gillen. En ik zou eerlijk gezegd ook gillen als ik mijn auto zo onbedoeld weg zou zien rijden.
Jujubee
07-10-2025 om 07:48
Herfstappeltaart schreef op 06-10-2025 om 14:40:
[..]
![]()
Ja, ik vind alpaca's super leuke beesten maar dat hysterische nep toontje van haar en dat selfie gedoe trek ik niet zo. Ik ben sowieso allergisch voor die hele selfie trend, haha.
Thora
07-10-2025 om 12:09
Misschien heb ik het al eerder geplaatst maar ze zijn er weer. Twee reclames waarin gezegd wordt. Jaaaaa, je hoort het goed!!!! En dan ook nog door dezelfde überenthousiaste stem. Alliander zoekt personeel en nog een van een bouwmarkt. Heel irritant en ze komen een paar keer per dag voorbij.
Hetzelfde trouwens met die reclame voor de NS. Diezelfde irritante vrouw die naar een festival gaat (KLOPT!!!!!) heeft nu ook een heel voordelig abonnement bij de NS.
Peaches
07-10-2025 om 22:13
Ja, ns is koning in slechte onnatuurlijke teksten.
'met ieder een ander abonnement'
'dan passen we ons abonnement toch gewoon aan?'
Ergste vind ik eigenlijk nog die zogenaamd onnozele verteller die aan het eind ineens vertelt hoe het zit. Baaaaah.
Broodjebrie
08-10-2025 om 08:28
iedere keer als ik de reclame van ns hoor of zie denk ik: zorg dan ook dat ze rijden.
Hello fresh heeft een reclame met een deuntje van de efteling en iedere keer als ik het hoor wil ik naar de efteling
Bellebelle
08-10-2025 om 17:02
Die reclame voor melk waarbij er een geloei te horen is als iemand het flesje opendraait. Ik zet geluid van de tv uit als dat fragment eraan komt.
Zorroo
08-10-2025 om 17:47
Ah je bedoelt de 'Moedermilk' reclame. Een of ander Duits merk is dat, waarbij ik elke keer weer hoor hoe graag ze moedermelk willen drinken. Blegh.
Zebra04
09-10-2025 om 13:19
Die Mullermilk is ook al jaren dezelfde reclame! Valt me de laatste tijd steeds meer op. dat reclames jaren hetzelfde blijven! Als je iets maar vaak genoeg gezien hebt gaat het vanzelf irriteren natuurlijk
oudmaarnognietkoud
09-10-2025 om 14:03
Die Chocomel reclame. "ZETTE MAAR". En maar klagen dat kinderen/mensen zo slecht kunnen spellen. 
Monus
09-10-2025 om 18:31
oudmaarnognietkoud schreef op 09-10-2025 om 14:03:
Die Chocomel reclame. "ZETTE MAAR". En maar klagen dat kinderen/mensen zo slecht kunnen spellen.
Tot nu toe had ik deze reclame nog niet gezien, dus ik heb hem even opgezocht. Ik begrijp het als er aanpassingen worden gedaan in de taal als het een leuke woordspeling oplevert. Maar hier slaat het helemaal nergens op. Totaal nutteloze vervorming van de taal. Inderdaad vreselijk irritant.
nlies
09-10-2025 om 19:52
Nog steeds se staatloterij, met die hypermensen, want zaterdag gaat het gebeuren. Nou, het is al vele zaterdagen niet gebeurd, want ze blijven terugkomen en optimistisch
Monus
09-10-2025 om 20:02
nlies schreef op 09-10-2025 om 19:52:
Nog steeds se staatloterij, met die hypermensen, want zaterdag gaat het gebeuren. Nou, het is al vele zaterdagen niet gebeurd, want ze blijven terugkomen en optimistisch
Ja nou, als ik steeds weer diezelfde mensen zie dansen op straat of op hun werk zing ik altijd: de tiende is t weer niet gebeu-eurd!
Bellebelle
10-10-2025 om 10:09
Zorroo schreef op 08-10-2025 om 17:47:
Ah je bedoelt de 'Moedermilk' reclame. Een of ander Duits merk is dat, waarbij ik elke keer weer hoor hoe graag ze moedermelk willen drinken. Blegh.
Die inderdaad!