Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Ginevra schreef op 31-08-2025 om 15:29:

[..]

Ik ben een ouwe zeur maar ik vind sowieso veel kinderen te bijdehand en dat de omgeving dat kennelijk allemaal geweldig leuk vind. Kinderen die gewoon brutaal of onvriendelijk zijn of overal tussendoor tetteren en iedereen maar lachen van "haha kijk zo'n bijdehandje toch eens". Eh, nou, ik vind dat niet zo geweldig leuk eigenlijk, ik vind dat vervelend gedrag van kinderen. En het dan maar gek en kindonvriendelijk vinden dat er 'adult only' restaurants en hotels komen.

Dit idd.

En vrouwen in sommige politiefilms zijn giga supervrouwen.

Monus schreef op 31-08-2025 om 16:41:

[..]

Ja, en nou hebben ze die reclame van Kruidvat weer van stal gehaald, waar die twee dochters het lef hebben om hun moeder geld te vragen voor het oppassen. Tien euro per uur per dochter. Als ik zoiets had geprobeerd in mijn kindertijd had ik een welverdiende straf gekregen.

Die bedoelde ik. Die vrouw doet alles om het voor haar kinderen leuk en gezellig te maken. Hoon en uitbuiting zijn haar deel. Ik heb overigens vroeger ook vaak op mijn broertje en zusje gepast toen ze klein waren. Als het op vrijdag was mocht ik een zak chips leeg eten. Daar was ik al heel blij mee.

Dan is er op de radio een reclame voor thee. Die zijn sowieso al vreselijk maar op de radio hoor je vanaf grote hoogte een pot volgeschonken worden met kokend water. Ik wordt er gewoon naar van. Nu ben ik wel overgevoelig voor het geluid van o.a. inschenken op radio en TV maar toch..........

Wat een onuitstaanbaar hoofd heeft die knul die op het laatst verschijnt in de statiegeldreclame.

Alles op de radio waar "Ja, je hoort het goed" in wordt gezegd. Zoals daar o.a. zijn Aleander (Jaha, je hoort het goed, de energietransitie is onmogelijk). En Hornbach (Ja, je hoort het goed, vandaag geen aanbiedingen). We zijn niet achterlijk hoor met je ja je hoort het goed.

rionyriony schreef op 01-09-2025 om 20:16:

Wat een onuitstaanbaar hoofd heeft die knul die op het laatst verschijnt in de statiegeldreclame.

Ik zie alleen Donnie in die reclames. Ook op het laatst.

amarna schreef op 03-09-2025 om 10:23:

[..]

Ik zie alleen Donnie in die reclames. Ook op het laatst.

Ik denk dat ze die ook bedoelt 😂

rionyriony schreef op 01-09-2025 om 20:16:

Vooral dat rare geforceerde lachje/grijns van hem. Ik kan er niet naar kijken 

Monus schreef op 31-08-2025 om 19:41:

De nieuwste reclame van Lidl doet pijn aan mijn oren. Een vrouw staat met een koptelefoon op uit enthousiasme voor de prijzen van Lidl echt keihard en knettervals mee te blèren met het lied What a feeling. Het is niet te verdragen om dat aan te horen.

Die is ook vreselijk inderdaad!

Vanmorgen stond in de krant dat Jeroen van Koningsbrugge het nieuwe 'gezicht' van de AH reclames is geworden. We kunnen hem vanaf deze week dan in de reclamespots zien.

https://www.nu.nl/cultuur-overig/6367924/jeroen-van-koningsbrugge-wordt-gezicht-van-albert-heijn-reclames.html

Jeroen van Koningsbrugge in de AH reclame, ....het zal wel .....moet het effe afwachten. Ik zal niet verbaasd zijn als Ruben Nicolai en Tijl Beckand dan als de AH-hamsters verschijnen. 

Nou heb ik een echt akelige reclame gezien voor kauwgom. Een man met een open mond vol tanden midden op zijn voorhoofd. En die mond zit te schreeuwen om gevoerd te worden en dat gebeurt met kauwgom. Het lijkt wel een scène uit een griezelige horror film. Echt afschuwelijk!

Fleurtje_5 schreef op 05-09-2025 om 13:59:

Vanmorgen stond in de krant dat Jeroen van Koningsbrugge het nieuwe 'gezicht' van de AH reclames is geworden. We kunnen hem vanaf deze week dan in de reclamespots zien.

https://www.nu.nl/cultuur-overig/6367924/jeroen-van-koningsbrugge-wordt-gezicht-van-albert-heijn-reclames.html

Jeroen van Koningsbrugge in de AH reclame, ....het zal wel .....moet het effe afwachten. Ik zal niet verbaasd zijn als Ruben Nicolai en Tijl Beckand dan als de AH-hamsters verschijnen.

Ik vind jeroen leuk, maar ik vind het heel jammer dat Randy Fokke ermee stopt. Ik vond haar zo leuk in de reclames.

Ik vind de reclame niet leuk en ook Jeroen niet.... maar alles beter dan Harry Piekema!

watertoren schreef op 06-09-2025 om 08:30:

Ik vind de reclame niet leuk en ook Jeroen niet.... maar alles beter dan Harry Piekema!

Oooh harry piekema vond ik zo leuk!!!!

Broodjebrie schreef op 06-09-2025 om 07:59:

[..]

Ik vind jeroen leuk, maar ik vind het heel jammer dat Randy Fokke ermee stopt. Ik vond haar zo leuk in de reclames.

Ik ook!! Ik dacht zelfs ooit dat het jongetje in de reclame haar eigen zoontje was omdat hij zo op haar lijkt. Maar ze blijkt geen kinderen te hebben.

Broodjebrie schreef op 06-09-2025 om 07:59:

[..]

Dat vind ik ook jammer. Ik vond haar leuk. En haar voorganger vond ik ook leuk in de AH-reclame.

Jeroen zal dan wel leuk zijn, maar of ik hem nou het gezicht vind van de AH? We zullen het zien.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.