Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Bellebelle schreef op 14-05-2025 om 14:31:

[..]

Ik ben misschien niet helemaal goed bekend met problemen waar je glijmiddel bij nodig zou hebben, maar glijmiddel lijkt me in dit geval niet de beste oplossing. Een minnaar waar je opgewonden van wordt wel.

Ik weet niet waar je precies op doelt met “in dit geval”, ik ken die reclame niet dus misschien mis ik een stukje context. 
Maar onvoldoende vochtig kunnen worden kan gewoon een lichamelijke oorzaak hebben en hoeft niks met de kwaliteit van je minnaar te maken te hebben. Gelukkig mogen mensen zelf bepalen wat voor hun de beste oplossing is. 

Ginevra schreef op 14-05-2025 om 18:56:

[..]

Ik weet niet waar je precies op doelt met “in dit geval”, ik ken die reclame niet dus misschien mis ik een stukje context.
Maar onvoldoende vochtig kunnen worden kan gewoon een lichamelijke oorzaak hebben en hoeft niks met de kwaliteit van je minnaar te maken te hebben. Gelukkig mogen mensen zelf bepalen wat voor hun de beste oplossing is

In dit geval gaat het om twee minnaars die met elkaar in bed duiken. Ik weet wel dat een heel aantal vrouwen pijn hebben bij het vrijen en ik zou het jammer vinden dat zo'n reclame het beeld zou geven dat glijmiddel de oplossing voor alles is. Terwijl het ook kan zijn dat het gewoon te snel gaat allemaal en een vrouw niet vochtig genoeg is. Maar goed, ander verhaal. Ik irriteer me gewoon aan deze reclame.

[..]

Ik ben misschien niet helemaal goed bekend met problemen waar je glijmiddel bij nodig zou hebben, maar glijmiddel lijkt me in dit geval niet de beste oplossing. Een minnaar waar je opgewonden van wordt wel.

Schijnt dat in veel gevallen je haren er glanzender van worden. Ik bedoel: als je een beetje daarvan over je haar smeert. Je hoofdhaar.

Het is gewoon vettigheid die zich goed laat verdelen. Vaak zitten er ook siliconen door.

Ik vind vettigheid om stroeve, droge lichaamsonderdelen minder stroef te maken niet goed werken. Ze hadden het echte spul (vaginavocht) daarvoor beter na kunnen maken, wat van nature juist niet vet is. Vettig glijmiddel voelt wezenlijk anders dan natuurlijk glijmiddel.

[..]

Ga eens kijken in de sekspijler. Er zijn variaties waarbij glijmiddel superhandig is 

Bellebelle schreef op 14-05-2025 om 21:41:

[..]

In dit geval gaat het om twee minnaars die met elkaar in bed duiken. Ik weet wel dat een heel aantal vrouwen pijn hebben bij het vrijen en ik zou het jammer vinden dat zo'n reclame het beeld zou geven dat glijmiddel de oplossing voor alles is. Terwijl het ook kan zijn dat het gewoon te snel gaat allemaal en een vrouw niet vochtig genoeg is. Maar goed, ander verhaal. Ik irriteer me gewoon aan deze reclame.

Bij dames kan het zijn dat op een bepaalde leeftijd (zo rond de overgang) 'het' droger kan zijn.

Op de radio. Oh, mooie sneekers, oh waar heb je die gekocht? Oh bij....en dan komt er een naam die ik nooit kan onthouden. 

Ineens reclame van Easytoys op het forum. Pink Friday 

Monus schreef op 13-05-2025 om 20:20:

Al jaren erger ik me vreselijk aan die super overdreven stem bij reclames van Kruidvat: EEN PLUS EEN GRATIS!!!! En nu heeft die gilmachine het ook nog over kitchen tools. Een van mijn andere ergernissen: Engelse woorden en uitdrukkingen in plaats van gewoon Nederlandse. Waarom krijst ze niet gewoon: keuken hulpjes?

Die irritante stem is van Hadewych Minis, die je zou kunnen kennen als de winnares van Wie Is de Mol? 2012. De Kruidvat reclames zijn al heel lang berucht om deze stem, normaal praat ze niet zo (natuurlijk voor zover wij dit kunnen weten).

Stemmen kunnen wat mij betreft een reclame maken en breken. Aan de ene kant van het spectrum heb je wat mij betreft deze Kruidvat en Hema stem en aan de andere kant die van Pearl (heel sympathiek en toch niet overdreven). Krakende stemmen vind ik ook mega irritant, zoals die van Veneta gordijnen. Diezelfde stem meen ik ook te horen bij de reclames van een ander huis, tuin en keuken gerelateerd product waar ik even niet op kan komen. Ik dacht iets met een W.

Een ander mega irritant genre is dat van de Pampers en Tempur reclames. Dat verschrikkelijke toontje alsof je met je baby praat.

Reclame van OHRA op de radio, waarin in iedere zin oooh wordt gezegd 😵‍💫

Tango schreef op 28-05-2025 om 16:47:

Reclame van OHRA op de radio, waarin in iedere zin oooh wordt gezegd 😵‍💫

Die is toch voor sneakers? Oh wat een mooie sneakers, oh waar heb je die

gekocht?

Thora schreef op 28-05-2025 om 19:07:

[..]

Die is toch voor sneakers? Oh wat een mooie sneakers, oh waar heb je die

gekocht?

Nee deze is van ohra, daarin worden verschillende voorbeelden beschreven zoals, je hond pakt een sateetje met het stokje er nog aan. En dan zegt een stem, oh oh. Hele irritante reclame 

Broodjebrie schreef op 28-05-2025 om 19:28:

[..]

Nee deze is van ohra, daarin worden verschillende voorbeelden beschreven zoals, je hond pakt een sateetje met het stokje er nog aan. En dan zegt een stem, oh oh. Hele irritante reclame

Ja die bedoelde ik inderdaad. 

Tango schreef op 28-05-2025 om 21:22:

[..]

Ja die bedoelde ik inderdaad.

Dacht ik al

[..]

Oooohhhh natuurlijk. Over die dierenverzekering.

[..]

Deze vind ik ook zo stom! Alsof je dan denkt; ach, we hebben een verzekering dus maakt niet uit dat ons dier half dood aan het gaan is en een operatie nodig heeft.

En dan dat oh oh ja   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.