Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Meesje
01-05-2025 om 07:55
lavande! schreef op 01-05-2025 om 00:39:
ik weet niet of het hier mag, maar ik heb ook een positieve reclame, althans wat ik leuk vind. Die van belsimpel, een man in een snackbar die een patatje met wil.....en dan die hyper reactie van die vrouw achter de counter, met haar "chicken takkie takkie"
Is ook leuk! Net als de versie met koffie. Is alleen wel reclame van Ben, toch?
Anna76
01-05-2025 om 08:42
Meesje schreef op 01-05-2025 om 07:55:
[..]
Is ook leuk! Net als de versie met koffie. Is alleen wel reclame van Ben, toch?
Ja, die is van Ben.
Ik vind de reclame voor Durex glijmiddel heel stom. Iets met comfort voor elke gelegenheid. Ik kan toch heel veel gelegenheden bedenken waar ik helemaal niets aan glijmiddel heb.
MissHolmes
03-05-2025 om 09:56
Echt ik trek die huidige Hema reclame echt niet meer
... Gelukkig heb ik hier geen bakstenen liggen
Anna:
Ik vind die Ben reclame ook leuk, die met die vrouw en die met dat patatje ook.
MartinJ
11-05-2025 om 10:16
Die nieuwe reclame van a.s.n. die nu heeeel vaak voorbij komt met die jongen die in een dino pak wil, vind ik vreselijk irritant. Dat irritante zingen: 't is de mode ma, 't is de mode ja'. Brrrr. Moeder die eerst zegt dat hij niet in dat dino pak mag, maar later zie je hem daar toch in. Ja is ja en nee is nee.
Aan die promo voor Make Up Your Mind irriteer ik me ook aan dat laatste zinnetje: 'Op RTL fierce' i.p.v. 'Op RTL vier'. RTL wil weer leuk doen net als met die uitermate flauwe woordspelingen bij RTL Boulevard. Een woordspeling is misschien één keer leuk maar als elk item moet worden aangekondigd met een woordspeling dan is dit stront vervelend.
Thora
13-05-2025 om 12:31
Zeer slome stem: Succes Klaas, we gaan jouw deskundigheid zeer missen.
Wat ik nodig heb is Indeed 
Thora
13-05-2025 om 12:33
MartinJ schreef op 11-05-2025 om 10:16:
Die nieuwe reclame van a.s.n. die nu heeeel vaak voorbij komt met die jongen die in een dino pak wil, vind ik vreselijk irritant. Dat irritante zingen: 't is de mode ma, 't is de mode ja'. Brrrr. Moeder die eerst zegt dat hij niet in dat dino pak mag, maar later zie je hem daar toch in. Ja is ja en nee is nee.
Aan die promo voor Make Up Your Mind irriteer ik me ook aan dat laatste zinnetje: 'Op RTL fierce' i.p.v. 'Op RTL vier'. RTL wil weer leuk doen net als met die uitermate flauwe woordspelingen bij RTL Boulevard. Een woordspeling is misschien één keer leuk maar als elk item moet worden aangekondigd met een woordspeling dan is dit stront vervelend.
Sowieso alle reclames met bijdehandte kinderen of kinderen die heel ongeduldig naar de ouders doen. Mahaaahhhm, pahaaaahhh. Gewoon bek houden.
Monus
13-05-2025 om 20:20
Al jaren erger ik me vreselijk aan die super overdreven stem bij reclames van Kruidvat: EEN PLUS EEN GRATIS!!!! En nu heeft die gilmachine het ook nog over kitchen tools. Een van mijn andere ergernissen: Engelse woorden en uitdrukkingen in plaats van gewoon Nederlandse. Waarom krijst ze niet gewoon: keuken hulpjes?
Fleurtje_5
14-05-2025 om 10:16
Naminokurashi schreef op 13-05-2025 om 17:52:
Die irritante stem van de Hema reclame. Ik trek dat echt niet.
Bedoel je deze reclame?
https://youtu.be/aw7OmrIouI8?si=jT3TJvUgWfywR3OW
Monus
14-05-2025 om 10:24
Fleurtje_5 schreef op 14-05-2025 om 10:16:
[..]
Bedoel je deze reclame?
Die irritante stem teistert ons al een paar jaar bij alle Hema reclames. Maar die man die elke keer te zien is, vind ik nog veel erger.
Naminokurashi
14-05-2025 om 10:26
[..]
Bedoel je deze reclame?
Alle reclames van de Hema
rionyriony
14-05-2025 om 10:42
[..]
Bedoel je deze reclame?
Denk het wel. Het is een soort ironie.
Ik heb er overigens geen last van. Ik heb geen kinderen en voel me ook geen kind dus ik voel me niet aangesproken.
Ik voel me ook niet geërgerd door de aanbiedingenreclame van Kruidvat; die stem schijnt ook heel gevoelig te liggen. Een overdreven juichende stem.
Maar ik ben dan weer allergisch voor de stem die door TUI wordt gebruikt. Een soort temerig geluid en dan heel erg overdreven.
Bellebelle
14-05-2025 om 14:31
Anna76 schreef op 01-05-2025 om 08:42:
[..]
Ja, die is van Ben.
Ik vind de reclame voor Durex glijmiddel heel stom. Iets met comfort voor elke gelegenheid. Ik kan toch heel veel gelegenheden bedenken waar ik helemaal niets aan glijmiddel heb.
Ik ben misschien niet helemaal goed bekend met problemen waar je glijmiddel bij nodig zou hebben, maar glijmiddel lijkt me in dit geval niet de beste oplossing. Een minnaar waar je opgewonden van wordt wel.