Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Die reclame van Praxis is weer op de radio met die vreselijke kinderstem. Een nieuwe BBQ of een schommel? Het zal ongetwijfeld een volwassene zijn die die stem doet maar dat maakt het alleen maar irritanter.

Fleurtje_5 schreef op 15-04-2025 om 10:55:

[..]

Dat is dan een soort bijsluiter. Voor het geval iets mis gaat, kunnen ze altijd zeggen dat ze gewaarschuwd hebben, en zo een schadeclaim voorkomen.

Dat snap ik wel, maar vind het toch stom.

de reclames van beter bedย 

Ja die auto. Ik zal de naam maar niet meer noemen want dan krijg je nog meer van hetzelfde te zien. Negatieve aandacht is immers รณรณk aandacht.

En ik vind het zo'n misbruik van de goodwill van de kijkers.

nlies schreef op 15-04-2025 om 11:08:

Gelukkig dat die Temu reclames ook niet op tv te zien zijn. Volwassen vrouw zit aan de kant van de weg te huilen waarbij de tranen ala tekenfilms uit haar ogen spatten. Komt n man langs, wat is er aan de hand, Ja mn laptop is gestolen *nog harder huilen* Maar geen probleem, bestel gewoon iets bij temu en je krijgt er een gratis laptop bij.

Bloedirritant, net als alle andere temureclames...

Radioreclame van de pizzaboer, over 'vrijdagafend pizza-afend'. Bah.

Peaches schreef op 25-04-2025 om 12:10:

Radioreclame van de pizzaboer, over 'vrijdagafend pizza-afend'. Bah.

Die stoort mij ook mateloos. Waarom dat accent?

Nikki1973 schreef op 24-04-2025 om 16:15:

[..]

Dat snap ik wel, maar vind het toch stom.

Zeker, Jij en ik snappen dat wel. Maar je schreef:

Nikki1973 schreef op 15-04-2025 om 10:03:
Dat vind ik ook van de waarschuwing van wasmachinepods of afwasblokjes. Buiten bereik van kinderen houden. Kunnen ouders zelf wel bedenken toch
๐Ÿค”

Ik vind Trivago deze keer een wat irritante commercial hebben. Op de eerste plaats omdat er Amerikaans gesproken wordt i.p.v. NL (wat me het gevoel geeft een onbelangrijke doelgroep te zijn) en op de tweede plaats omdat het op een "onnatuurlijk witte kronen" reclame lijkt.

Ik vind die nieuwe vd hema ook weer bloedjeirritant...

MissHolmes schreef op 26-04-2025 om 11:35:

Ik vind die man die de Hema heeft gekozen als hoofdpersoon niet leuk en die zit nu in alles.ย 
Irritante stem ook.ย 

Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem leuk vinden.

April2021 schreef op 26-04-2025 om 11:52:

[..]

Ik vind die man die de Hema heeft gekozen als hoofdpersoon niet leuk en die zit nu in alles.
Irritante stem ook.

Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem leuk vinden.

Ik ook maar deze reclame is echt heel erg stom...

MissHolmes schreef op 26-04-2025 om 11:35:

Hema is heel erg met die man.en nu ook n vrouw erbij die hem leuk vind net zo irritant.

Grote griezel wat n akelige reclame.ย 

joky schreef op 27-04-2025 om 10:56:

[..]

Hema is heel erg met die man.en nu ook n vrouw erbij die hem leuk vind net zo irritant.

Grote griezel wat n akelige reclame.

En dan een apparaat als liefdesbaby + die kop van die vrouw.. Nee deze is echt de ergste van allemaal..

MissHolmes schreef op 27-04-2025 om 18:07:

[..]

En dan een apparaat als liefdesbaby + die kop van die vrouw.. Nee deze is echt de ergste van allemaal..

Erger kan het niet wie deze nog kan overtreffen???

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.