Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Tango
30-01-2024 om 21:55
Net een hele irritante reclame gezien van groepie, een onderdeel van tikkie. Ruziënde mensen in een auto.
Daarna weer vakantie Discounter en Prijsvrij. En ook eentje over Always waarin een vrouw bang is dat ze moet plassen tijdens de yogales. Pfff fijn reclameblok weer.
nlies
31-01-2024 om 00:51
Decibel88 schreef op 30-01-2024 om 20:38:
Om eerlijk te zijn erger ik me aan de reclame tegen eenzaamheid.
Ik hoor alleen maar de versie voorbij komen over werknemers die hun excollega om die reden meenemen/meevragen
Uitleggen kan ik het niet, maar is dat echt te realiteit?
Ja snap je: Einde werktijd, en de eenzame vrouw zegt tegen collega dat ze gehoord heeft dat de rest nog wat ging drinken. Dan komt collega pas op het idee om vrouw ook mee te vragen.
Ysenda
31-01-2024 om 10:06
Ik hoor alleen maar de versie voorbij komen over werknemers die hun excollega om die reden meenemen/meevragen
Helaas wel. Dat is het vervolg van de werkelijkheid op de basisschool, de middelbare school en de rest van je opleidingstraject. Het zijn altijd dezelfde mensen die over het hoofd gezien worden, waarvan gedacht wordt, o, die gaat met groepje y mee terwijl groepje y hetzelfde denkt maar dan met groepje x. En zo vereenzaam je, want steeds zelf te moeten vragen of je mee mag is rete vermoeiend en op een gegeven moment geef je maar op en kom je nergens meer.
Fleurtje_5
31-01-2024 om 13:18
"Dat is toch geen stampot!
Echt Wel!"
Die reclame vind ik nog steeds zó leuk. Misschien wel de allerbeste reclame over stampot.
Meesje
31-01-2024 om 13:39
Fleurtje_5 schreef op 31-01-2024 om 13:18:
Echt Wel!"
Die reclame vind ik nog steeds zó leuk. Misschien wel de allerbeste reclame over stampot.
Die kan ik niet eens op de achtergrond verdragen. Sta ik in de keuken en hoor ik een kind 100x stamppot roepen. Zwijg!
Ysenda
31-01-2024 om 13:42
Fleurtje_5 schreef op 31-01-2024 om 13:18:
Echt Wel!"
Ik vind 'm heerlijk. Vroeg me laatst wel af hoe oud deze meisjes nu zijn. En of ze nog steeds wat pecunia ontvangen van deze supermarkt.
lavande!
01-02-2024 om 04:25
ik erger me er ook aan, want zo gaat het volgens mij niet. Genegeerd worden is van alle tijden, en dat verander je niet zomaar
FaithfulDuck87
01-02-2024 om 08:21
De reclame van Eurostar. 2 dames in de trein, en dan wordt het een tekenfilmpje.
citroentje
01-02-2024 om 10:37
Friezinnetje schreef op 01-02-2024 om 08:21:
De reclame van Eurostar. 2 dames in de trein, en dan wordt het een tekenfilmpje.
Die vind ik juist zo mooi! Meer van dit soort reclames graag...
Thora
03-02-2024 om 16:32
Toch weer even over Lara Komt Goed. Haar zoon heeft zijn rijbewijs en wil dat natuurlijk vieren door in haar auto naar de drive te rijden. En dan komt er een verhaal wat er allemaal kan gebeuren. Tot Jeffrey van Centraal Beheer als redder in de nood komt zeggen dat het GOED KOMT!!! Ze kan ook gewoon nee zeggen tegen die zoon als ze niet wil dat hij in haar auto rijdt. Maar ja, dat kan tegenwoordig niet meer. Een kind iets weigeren. Zo. Dat moest ik even kwijt.
Ysenda
03-02-2024 om 17:25
Thora schreef op 03-02-2024 om 16:32:
Toch weer even over Lara Komt Goed. Haar zoon heeft zijn rijbewijs en wil dat natuurlijk vieren door in haar auto naar de drive te rijden. En dan komt er een verhaal wat er allemaal kan gebeuren. Tot Jeffrey van Centraal Beheer als redder in de nood komt zeggen dat het GOED KOMT!!! Ze kan ook gewoon nee zeggen tegen die zoon als ze niet wil dat hij in haar auto rijdt. Maar ja, dat kan tegenwoordig niet meer. Een kind iets weigeren. Zo. Dat moest ik even kwijt.
Je kunt vaak genoeg nee zeggen maar het halen van je rijbewijs vier je toch echt het best met een ritje naar de drive trough. Waarom anders je rijbewijs halen als je daarna niet meer mag rijden. Dan krijg je juist ern gevaar op de weg. Echt rijden leer je door te doen.
MidasWolf
03-02-2024 om 19:28
De Bol.com reclame met de vader en zijn zoon die een pakket weg gaan brengen.
MidasWolf
03-02-2024 om 19:30
Off topic: Ik zie deze avond op RTL in de reclameblokken ook oproepen voor het nieuwe (zomer) seizoen van B&B vol liefde
Zin aan.