Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Samsung met de inklaptelefoon en een stelletje heel slechte acteurs

TanSwallow86

TanSwallow86

22-07-2023 om 16:45

reclame van de Lidl 

heeft u ook zo genoeg van vieze zeepjes? 

Ik doe al jaren gewone goedkope vloeibare hand/douche-zeep in dezelfde leuke zeeppompjes die ik jaren geleden heb gekocht. Is nog duurzaam ook. 

TanSwallow86

TanSwallow86

28-07-2023 om 21:28

volkswagen
Vader geeft dochter de oude auto, zoon hoopt later ook een auto te krijgen, leert van alles over auto's.
Dan is het eindelijk de dag, zoon denkt hij krijgt ook een auto, nee, pa heeft de auto ingeruild.

Als je je dochter een auto geeft, geef dan je zoon ook een auto

HarleyQuin schreef op 28-07-2023 om 21:28:

volkswagen
Vader geeft dochter de oude auto, zoon hoopt later ook een auto te krijgen, leert van alles over auto's.
Dan is het eindelijk de dag, zoon denkt hij krijgt ook een auto, nee, pa heeft de auto ingeruild.

Dat is het buurmeisje oid toch? Niet zn zus.

Meesje schreef op 28-07-2023 om 21:39:

[..]

Dat is het buurmeisje oid toch? Niet zn zus.

Dat is bij de buren inderdaad.

De reclame op de radio van KFC met de stem van Lee Towers

volkswagen

volkswagen

De buurman geeft zijn dochter zijn oude auto.

De buurjongen ziet dat en hoopt dat hij tzt de auto van zn vader krijgt.

Het zijn 2 gezinnen !!!

Maar ik erger me aan het gebrek aan communicatie tussen die zoon en zn vader.  Vraag aan je vader of jij die oude auto mag hebben als hij m inruilt !

Die reclame van gamma waarin een gestoorde gozer de kleur van zijn muur afstemt op de haarkleur van het meisje die hij leuk vindt.

Een of andere reclame, ben er nog steeds niet achter voor wie, Je kunt frisse lucht binnen krijgen door het raam open te zetten, maar je kunt ook een spuitfles gebruiken. En dan komt er een knul in beeld, met zo'n fles, die dan wat spuit, en een gezicht trekt :Verstand op nul, en blik op oneindig. Ben er nog steeds niet achter of dat dezelfde knul is die met diezelfde blik naast zijn vader staat, die trots staat te vertellen dat zoon de trui draagt die hij jaren geleden droeg, maar die er nog steeds als nieuw uitziet, wegens dat wasmiddel

Aangezien er geen topic is voor leuke reclames: ik heb in een deuk gelegen om de groene afkikker die wil stoppen met vliegen. ASN- bank. Het kan dus wel, leuke reclame maken.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-07-2023 om 13:35

citroentje schreef op 30-07-2023 om 13:31:

Aangezien er geen topic is voor leuke reclames: ik heb in een deuk gelegen om de groene afkikker die wil stoppen met vliegen. ASN- bank. Het kan dus wel, leuke reclame maken.

Klopt, maar er worden hier ook reclames genoemd die ik wel leuk vindt. Hangt ook van je smaak af natuurlijk. 

Dat kind dat 2x 'Thuis' schreeuwt in die reclame over pakketjes. Tenenkrommende k*therrie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.