Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Die verschrikkelijke rapper van T-mobile kan ik wel wat aan doen!!

Elmo1972 schreef op 17-01-2023 om 20:54:

Die verschrikkelijke rapper van T-mobile kan ik wel wat aan doen!!

Ik doe met je mee! Verschrikkelijk 

Je kunt geld tekort komen als je later met pensioen gaat.
Tja dan denk ik, Dan moet je eerder met pensioen gaan.
Is dus van een of andere beleggingsmaatschappij die wil dat je geld spaart voor later.

Interpolis. What.the.actual.fuck.

SjaanRoeispaan schreef op 19-01-2023 om 22:26:

Interpolis. What.the.actual.fuck.

Die met de telefoon in de hand op de fiets en met de vrachtwagen? Ik vind m heftig maar ook goed wel..

HAHA!wait..what schreef op 20-01-2023 om 18:33:

[..]

Die met de telefoon in de hand op de fiets en met de vrachtwagen? Ik vind m heftig maar ook goed wel..

ja idd. 

HAHA!wait..what schreef op 20-01-2023 om 18:33:

[..]

Die met de telefoon in de hand op de fiets en met de vrachtwagen? Ik vind m heftig maar ook goed wel..

De eerste keer dat ik hem zag schrok ik echt. Maar het is wel een reclame met een hele goede boodschap.

reclame voor een onzichtbare beugel Dr smile. Daar zit een slissende stem in. Ik denk dan zou je gaan slissen van zo'n beugel? Dr schmeil klinkt het. 

Er is nu een reclame voor een soort neusspray ofzo. Het lost ook korstjes op. Zo smerig vind ik dat. En hij blijft maar voorbij komen.

TanSwallow86

TanSwallow86

26-01-2023 om 05:32

de nieuwe van Albert Heijn, met die schoonmoeder

Thora schreef op 25-01-2023 om 21:47:

Er is nu een reclame voor een soort neusspray ofzo. Het lost ook korstjes op. Zo smerig vind ik dat. En hij blijft maar voorbij komen.

Bah, smerig ja.. Nog niet gezien, hoop dat dat zo blijft

De prik en test campagne met de Suoer Yous. Echt tenenkrommend.

Thora schreef op 25-01-2023 om 21:47:

Er is nu een reclame voor een soort neusspray ofzo. Het lost ook korstjes op. Zo smerig vind ik dat. En hij blijft maar voorbij komen.

Deze is inderdaad heel erg vervelend en goor.

Een radioreclame tussen een man en vrouw waarvan de vrouw op het laatst HIHI zegt. Vreselijk!

Broodjebrie schreef op 26-01-2023 om 22:50:

Een radioreclame tussen een man en vrouw waarvan de vrouw op het laatst HIHI zegt. Vreselijk!

Ughh ik denk dat ik weet welke je bedoelt; wecycle voor bedrijven ofzo? Vréselijk inderdaad  In de auto luister ik altijd radio en daar komt ie elke reclame voorbij 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.