Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Netherfield
24-02-2022 om 23:49
Ben ik de enige die bij de radioreclame voor Naïf Kidcare, kutcare hoort?
TanSwallow86
25-02-2022 om 17:56
Die van de Albert Heyn. Irritante moeder die zich met iedereen bemoeit en het beter weet dan d'r dochter.
ScarceKudu74
25-02-2022 om 18:00
HarleyQuin schreef op 25-02-2022 om 17:56:
Die van de Albert Heyn. Irritante moeder die zich met iedereen bemoeit en het beter weet dan d'r dochter.
Bah ja, die moeder! Die past mooi bij die irritante vader uit de Jumbo reclame.
Pejeka1
25-02-2022 om 18:58
Ik verbaas me regelmatig over de fantasiewereld in die reclames. De families die daarin een rol spelen, lijken allemaal in enorme huizen te wonen met een enorme splinternieuwe maar toch rustieke woonkeuken waar dan het hele gezin op een doordeweekse dag fris gewassen en in pas gestreken kleren in opperbeste stemming om de ontbijttafel zit. Of iets doet in een gigantisch grote woonkamer met precies de juiste modieuze meubelen en inrichtingselementen. De badkamers hebben allemaal minimaal de grootte van een gemiddelde woonkamer in een doorsnee rijtjeshuis en zijn altijd blinkend schoon, er hangt zelfs geen handdoekje scheef. Ze hebben ook allemaal enorme eettafels waar zeker 10 personen ruim een plaats kunnen vinden en ze kunnen allemaal een vijfgangendiner koken in 10 minuten zonder dat er ook maar een spatje ongerechtigheid of rommel in de keuken ontstaat. Dat soort dingen. Dan denk ik wel eens: geloven die reclamemakers nou echt dat het in een gemiddeld Nederlands gezin allemaal zo is?
nlies
25-02-2022 om 19:01
Nee, Pejeka1, de reclamemakers geloven dat wij gaan geloven dat je in die omstandigheden terechtkomt als je hun producten gebruikt.
Pejeka1
25-02-2022 om 19:23
nlies schreef op 25-02-2022 om 19:01:
Nee, Pejeka1, de reclamemakers geloven dat wij gaan geloven dat je in die omstandigheden terechtkomt als je hun producten gebruikt.
Tuurlijk, dat snap ik, maar te denken dat je door een soort margarine, een pot pindakaas of chocopasta, een bepaalde soort koffie of een type luchtverfrisser ineens in een landhuis terechtkomt, lijkt me nogal naïef.
Reflectione
25-02-2022 om 19:24
Pejeka1 schreef op 25-02-2022 om 19:23:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik, maar te denken dat je door een soort margarine, een pot pindakaas of chocopasta, een bepaalde soort koffie of een type luchtverfrisser ineens in een landhuis terechtkomt, lijkt me nogal naïef.
Maar als ik die spullen koop word ik wel net zo succesvol als deze mensen!
Pejeka1
25-02-2022 om 19:30
Reflectione schreef op 25-02-2022 om 19:24:
[..]
Laat het me vooral weten als het werkt!
Reflectione
25-02-2022 om 20:38
Pejeka1 schreef op 25-02-2022 om 19:30:
[..]
Laat het me vooral weten als het werkt!
Jaja ik geloof er heel hard in!
Brabeau
25-02-2022 om 20:41
een tijd geleden had je reclame voor Müllermilk, ik verstond altijd moedermelk 😂
Granny71
25-02-2022 om 20:42
Reflectione schreef op 25-02-2022 om 19:24:
[..]
Net als alle auto reclames. Je koopt geen auto maar een enorm avontuurlijk leven.
En dat terwijl 99 % van de mensen de auto gewoon gebruiken voor woon-werk verkeer en de weinig avontuurlijke boodschappen
Crepe_au_fromage
25-02-2022 om 21:52
Brabeau schreef op 25-02-2022 om 20:41:
een tijd geleden had je reclame voor Müllermilk, ik verstond altijd moedermelk 😂
Ik ook
Zusterclivia
25-02-2022 om 22:32
Die van de ING. De koffieautomaat is stuk en ze weten niet of er genoeg geld is, want de huur ed moet er ook nog af.
Hallo, spaarrekening???!! Als al je geld op de lopende rekening staat en het afhangt van de komende kosten of er net ruimte is om je luxeproduct te kopen, dan kun je het gewoon NIET kopen.
Pejeka1
26-02-2022 om 07:59
Granny71 schreef op 25-02-2022 om 20:42:
[..]
Net als alle auto reclames. Je koopt geen auto maar een enorm avontuurlijk leven.
En dat terwijl 99 % van de mensen de auto gewoon gebruiken voor woon-werk verkeer en de weinig avontuurlijke boodschappen
Ik vind het ook wel grappig dat veel autoreclames in het donker (bij avond/nacht) gefilmd zijn. Dan zie je zo'n onwaarschijnlijk blinkende bolide tegen een nachthemel over een slingerende bergweg rijden, bijvoorbeeld, of door een verkeersloze stad, Ongetwijfeld vanwege het hogere dramatische effect, maar ik denk dan altijd: dat doen ze zodat je niet kan zien hoe lelijk dat ding bij daglicht is
rionyriony
27-02-2022 om 14:42
De Bol reclame. Het lijkt wel of ze het erom doen.
Van Select heb ik spijt. ik heb die optie er enkele maanden geleden erbij genomen, maar ik heb er nog geen enkel voordeel van gehad dus ik zeg het weer op. Ik dacht dat ze dan het pakket dezelfde dag nog zouden bezorgen en de retouren zelf zouden komen ophalen maar dat is me nog nooit aangeboden.