Media en cultuur
April2021
23-04-2026 om 22:21
Ik vind de meeste badkamers mooi maar niet erg praktisch.
De jury is een beetje soft. Geen uitgesproken meningen en niet kritisch genoeg.
Pooh-Bear
23-04-2026 om 22:23
Wat een gezeur om geen gender neutrale kinderkamer te willen maken. Omdat ze daar tegen zijn.
maak gewoon een gele bruine of groene kamer of zo. De enige reden dat het gender neutraal moet zijn is omdat je niet weet wie dat huis koopt en als de koper een kind heeft het dan een jongen of een meisje is.
madee
23-04-2026 om 22:43
Ik vind de woningen sowieso niet geschikt voor een gezin met kind. Al die trappen, geen enkele buitenruimte, en waar moet de wandelwagen staan? Het idee om er een multifunctionele ruimte of thuiswerkplek van te maken vind ik veel beter. Het zijn imho leuke appartementen voor een single of een stel zonder kind. Maar misschien ben ik verwend hoor, dan ligt het aan mij.
Pooh-Bear
23-04-2026 om 23:10
Ja een multi functionele ruimte is wel handiger maar geef dat dan als reden.
Je kan nooit weten waar een koper die kamer voor wil als er een kind in komt weet je het geslacht niet maar ook de leeftijd niet is het voor een baby of tiener.
Mugske
24-04-2026 om 11:18
Stefanie en Gregor geven vermoed ik meer geld uit aan materiaal en spullen. Bijvoorbeeld goede gordijnen op maat zijn duur.
Mugske
24-04-2026 om 11:22
madee schreef op 23-04-2026 om 22:43:
Ik vind de woningen sowieso niet geschikt voor een gezin met kind. Al die trappen, geen enkele buitenruimte, en waar moet de wandelwagen staan? Het idee om er een multifunctionele ruimte of thuiswerkplek van te maken vind ik veel beter. Het zijn imho leuke appartementen voor een single of een stel zonder kind. Maar misschien ben ik verwend hoor, dan ligt het aan mij.
Genoeg mensen met een kind die in zo'n appartement wonen.
Ik zou wel een kinderkamer opleveren, maar de basis neutraal houden en met accesoires kinderkamer gevoel erin brengen of juist voor tienerkamer (met bureau). Zodat je er ook een werkkamer van kan maken als koper.
DGHK
25-04-2026 om 13:02
Wat zijn die Steffi en Gregor toch vreselijk. Constant de heilige onschuld spelen.
Neweve
27-04-2026 om 18:47
ik vind het irritant dat er niet iedere vrijdag een oplevering is. Net de aflevering van afgelopen vrijdag teruggekekennen en ik verwachtte helemaal dat ze bijna klaar zouden zijn. Al zag je mensen verven, heel ver was het nog niet.
Eens met dghk, Steffi en Gregor vullen alles naar hun voordeel in. Ben benieuwd of ze nog een boete krijgen.
madee
09-05-2026 om 08:25
Wat een belachelijk grote verschillen tussen de verplichte klusbus-opdrachten…! Een schutting plaatsen van 40 meter tegenover een balkonnetje van 2 à 3 m2 schoonspuiten met de hogedrukspuit. Dat laatste hadden die studenten heel goed zelf kunnen doen, dat stelde zo weinig voor…lekker makkelijk cashen voor nagenoeg geen werk, terwijl Sonja en Hendrik met die schutting, dat was gewoon buitenproportioneel veel en onmogelijk te doen in die tijd.
Widajo
09-05-2026 om 08:41
madee schreef op 09-05-2026 om 08:25:
Wat een belachelijk grote verschillen tussen de verplichte klusbus-opdrachten…! Een schutting plaatsen van 40 meter tegenover een balkonnetje van 2 à 3 m2 schoonspuiten met de hogedrukspuit. Dat laatste hadden die studenten heel goed zelf kunnen doen, dat stelde zo weinig voor…lekker makkelijk cashen voor nagenoeg geen werk, terwijl Sonja en Hendrik met die schutting, dat was gewoon buitenproportioneel veel en onmogelijk te doen in die tijd.
Helemaal mee eens. En goed dat ze op een gegeven moment gestopt zijn. Zou dat nou ook gedaan zijn om 'juicy' tv te maken? Slaat echt nergens op
Mugske
09-05-2026 om 08:49
Widajo schreef op 09-05-2026 om 08:41:
[..]
Helemaal mee eens. En goed dat ze op een gegeven moment gestopt zijn. Zou dat nou ook gedaan zijn om 'juicy' tv te maken? Slaat echt nergens op
En om zo'n reclamefilmpje in te kunnen zetten. Huur je hogedrukreiniger bij ons.
Widajo
09-05-2026 om 09:01
Mugske schreef op 09-05-2026 om 08:49:
[..]
En om zo'n reclamefilmpje in te kunnen zetten. Huur je hogedrukreiniger bij ons.
De appartementen moeten aan een bepaalde standaard voldoen, maar wel alles van Praxis. De Praxis standaard dus
Neweve
10-05-2026 om 13:38
de woningen staat inmiddels op Funda. Allemaal voor ongeveer dezelfde prijs. Dat zou betekenen dat op dit moment degene met de laagste startwaarde op winst staat.
En die van Bianca en Silvio oogt anders. Zou Ray het helemaal hebben overgenomen?
Bijvoorbeeld:
https://www.funda.nl/detail/koop/rotterdam/appartement-rusthoflaan-63-b/43336930/
Neweve
10-05-2026 om 18:13
Mugske schreef op 10-05-2026 om 18:01:
eentje is veel goedkoper, dat is het kleinste appartement. Die is 400k.
Je hebt gelijk, die had ik nog niet gezien.