Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Kwarktaartje
29-12-2022 om 17:33
felija schreef op 29-12-2022 om 16:42:
Als je echt serieus bent, vind ik het heel triest dat iemand oprecht zo kan denken, ben je nog heel erg jong ofzo?
Ik had die vraag een paar weken geleden ook al gesteld, maar toen voelde ze zich nogal aangevallen. Ik denk inderdaad dat ze nog heel erg jong is (en wellicht een crush heeft op H of W.)
Daglichtlamp
29-12-2022 om 17:39
Ik vind draadjes trouwens behoorlijk onleesbaar worden van zoveel foto's. Dus het zou fijn zijn als je probeert jezelf daar een beetje in te beperken.
SophieHowl
29-12-2022 om 17:41
Het lijkt me wel duidelijk dat de broers een goede band hadden samen, ze richtten samen het Princess Diana Memorial Fund op (nu gesplitst) en idem de Royal Foundation, waaraan Catherine ook meedeed.
Nu kun je nog voorstellen dat de Royal Foundation mogelijk sowieso gesplitst zou zijn om de troonopvolger en de “reserve” hun eigen bezigheden te geven.
Hopelijk komt het ooit nog goed tussen William en Harry; ik gun het ze van harte.
felija
29-12-2022 om 17:43
Kwarktaartje schreef op 29-12-2022 om 17:33:
[..]
Ik had die vraag een paar weken geleden ook al gesteld, maar toen voelde ze zich nogal aangevallen. Ik denk inderdaad dat ze nog heel erg jong is (en wellicht een crush heeft op H of W.)
Jij ook? Dan zou je zeggen, dat je dat toch aan het denken moet zetten, maar ik heb er een hard hoofd in. Heb hier met stijgende verbazing zitten lezen en dat had niks met het topiconderwerp te maken.
Kwarktaartje
29-12-2022 om 17:45
Kwarktaartje schreef op 10-12-2022 om 15:29:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af. Ik vind je overkomen als een heel jong iemand die gigantisch jaloers is. De manier waarop je je intense haat naar Meghan tentoonsteld, getuigt niet van enige volwassenheid.
Feit is gewoon dat niemand weet hoe het echt zit en jij ( en nog enkele anderen hier trouwens) gaan volledig los op de losse plukjes info die wel naar buiten komt, en daar ook nog van alles omheen fantaseert ( ik geloof dat je gisteren wat fotos van Meghan en Kate had gepost waarbij je van alles verzon bij de gezichtsuitdrukkingen van M). Dat is ziekelijk.
Je zal het vast wel als een aanvallende post ervaren, maar ik hoop dat je in staat bent om aan zelfreflectie te doen. Dit gedrag is gewoon echt niet oke voor een volwassen persoon.
Fleurtje_5, een paar weken geleden postte ik bovenstaande al, en je lijkt steeds meer uit de bocht te vliegen. Meerdere personen hebben jou nu herhaaldelijk aangesproken op je ziekelijke gedrag, maar je gaat maar door en door en zet zelfs nog een tandje bij.
Ik denk oprecht dat het voor jou tijd is om hulp te zoeken, want dit is niet gezond.
Kwarktaartje
29-12-2022 om 17:46
felija schreef op 29-12-2022 om 17:43:
[..]
Jij ook? Dan zou je zeggen, dat je dat toch aan het denken moet zetten, maar ik heb er een hard hoofd in. Heb hier met stijgende verbazing zitten lezen en dat had niks met het topiconderwerp te maken.
Het lijkt alsof ze een enorme betonnen plaat voor haar hoofd heeft helaas.
felija
29-12-2022 om 17:59
Kwarktaartje schreef op 29-12-2022 om 17:46:
[..]
Het lijkt alsof ze een enorme betonnen plaat voor haar hoofd heeft helaas.
Anders kan ik het ook niet verklaren, echt zorgwekkend.
Fleurtje_5
29-12-2022 om 18:00
SophieHowl schreef op 29-12-2022 om 17:41:
Het lijkt me wel duidelijk dat de broers een goede band hadden samen, ze richtten samen het Princess Diana Memorial Fund op (nu gesplitst) en idem de Royal Foundation, waaraan Catherine ook meedeed.
Nu kun je nog voorstellen dat de Royal Foundation mogelijk sowieso gesplitst zou zijn om de troonopvolger en de “reserve” hun eigen bezigheden te geven.
Hopelijk komt het ooit nog goed tussen William en Harry; ik gun het ze van harte.
Dat hoop ik ook. De toekomst zal het leren.
Fleurtje_5
29-12-2022 om 18:19
Daglichtlamp schreef op 29-12-2022 om 17:39:
Ik vind draadjes trouwens behoorlijk onleesbaar worden van zoveel foto's. Dus het zou fijn zijn als je probeert jezelf daar een beetje in te beperken.
Ik schreef om 16:52 u. "zo,dat was het". Had je dat om 17:39 u nog niet gemerkt?
Dat waren prachtige foto's van H en zijn familie. Heerlijk zo'n mooie plaatjes.
PS: Ik las tussen mijn berichten met de prachtige foto's vooral nare
op-de-Fleurtje-berichten die niks met het onderwerp te maken hebben. Die vind
je niet ergerlijk?
Daglichtlamp
29-12-2022 om 18:22
Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 18:19:
[..]
Ik schreef om 16:52 u. "zo,dat was het". Had je dat om 17:39 u nog niet gemerkt?Dat waren prachtige foto's van H en zijn familie. Heerlijk zo'n mooie plaatjes.
Je doet het vaker, veel te veel foto's posten. Een plaatje kan je verhaal ondersteunen, tien plaatjes zijn vooral ergerlijk.
MRI
29-12-2022 om 18:35
Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 18:19:
[..]
Ik schreef om 16:52 u. "zo,dat was het". Had je dat om 17:39 u nog niet gemerkt?Dat waren prachtige foto's van H en zijn familie. Heerlijk zo'n mooie plaatjes.
PS: Ik las tussen mijn berichten met de prachtige foto's vooral nare
op-de-Fleurtje-berichten die niks met het onderwerp te maken hebben. Die vind
je niet ergerlijk?
Natuurlijk is het niet fijn als er te veel nare berichten op één persoon gericht worden. Maar het is ook vreemd om alle feedback weg te wuiven of alleen maar te beantwoorden met meer en meer foto's.
Komt er nou niets binnen van de opmerkingen van mensen dat dit zorgwekkend is?
felija
29-12-2022 om 18:37
Kwarktaartje schreef op 29-12-2022 om 17:45:
[..]
Fleurtje_5, een paar weken geleden postte ik bovenstaande al, en je lijkt steeds meer uit de bocht te vliegen. Meerdere personen hebben jou nu herhaaldelijk aangesproken op je ziekelijke gedrag, maar je gaat maar door en door en zet zelfs nog een tandje bij.
Ik denk oprecht dat het voor jou tijd is om hulp te zoeken, want dit is niet gezond.
Dit is niet op de man, maar bezorgdheid om jou, Fleurtje.
Hamer
29-12-2022 om 18:46
SophieHowl schreef op 29-12-2022 om 17:41:
Ze hadden ook samen één huishouden (=kantoor).
Siobo
29-12-2022 om 19:14
Snap dat het “op de man” voelt Fleurtje en dat is naar. Tegelijkertijd doe jij mee aan een wereldwijde haatcampagne. Duidelijk dat je dit zelf niet in kan zien, ik denk namelijk helemaal niet dat je een gemeen mens bent. Ik vind de rol van jouw wat subtielere medestanders een stuk naarder. Ik vermoed dat zij wel doorhebben waar ze mee bezig zijn. En de moderators laten in dit draadje, zoals ik eerder al postte, flink wat steken vallen. Op andere fora was allang ingegrepen. Dit alles klinkt wat denigrerend, tegelijkertijd is dat wel de consequenties van alles wat je hier zelf hebt neergezet.