Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
09-09-2022 om 19:42
Mick87 schreef op 09-09-2022 om 19:22:
[..]
Ja maar waarom zo speculeren en negatief praten over meghan.
Heb je überhaupt gelezen waar ik antwoord op gaf? Zoja dan verwondert het me dat je wel op mijn antwoord reageert en niet op Marty als ze het in deze rouwperiode heeft over 'die halve schoonfamilie'. En dat Marty een gok waagt om te zeggen dat het een mirakel zou zijn dat ze Harry wel uit nodigen.
Waarom zouden ze Harry niet uitnodigen? Hij is de zoon van de huidige koning.
Hamer
09-09-2022 om 19:42
Het Instagram account van William en Catherine is wederom aangepast: de prins en prinses van Wales.
Hun kinderen zijn nu prinsen en prinses van het Huis Wales.
Fleurtje_5
09-09-2022 om 19:43
SophieHowl schreef op 09-09-2022 om 19:29:
[..]
Charles wil aangeven dat William en Catherine een grote rol naast hem gaan vervullen.
William is dan nu ook de kroonprins.
Fleurtje_5
09-09-2022 om 19:44
SophieHowl schreef op 09-09-2022 om 19:39:
Op de site van The Sun kun je de toespraak terugkijken:
https://www.thesun.co.uk/news/19762018/king-charles-addresses-nation-speech-queen/
Dank je.
Fleurtje_5
09-09-2022 om 19:45
SophieHowl
09-09-2022 om 19:45
Op deze pagina ook nog maar even de link naar een opname van Charles’ toespraak:
https://www.thesun.co.uk/news/19762018/king-charles-addresses-nation-speech-queen/
SophieHowl
10-09-2022 om 07:10
De Britse kranten melden dat Charles tegen Harry heeft gezegd dat het “niet juist”was dat Meghan naar Balmoral zou komen om afscheid van de koningin te nemen.
Er was aangekondigd dat Harry en Meghan samen naar Balmoral zouden afreizen, dit werd later veranderd naar alleen Harry.
It is understood Harry was at Frogmore when Charles told him in a phone call from the dying Queen’s bedside not to bring Meghan with him to Balmoral.
A source said: “Charles told Harry that it wasn’t right or appropriate for Meghan to be in Balmoral at such a deeply sad time.
“It was pointed out to him that Kate was not going and that the numbers really should be limited to the very closest family. Charles made it very, very clear Meghan would not be welcome.”
Out-of-favour Harry was also refused a seat on the RAF plane that took his brother Prince William and his uncles Prince Edward and Prince Andrew up to Scotland.
Harry was in Frogmore Cottage, dicht in de buurt bij de andere royals en er waren nog stoelen vrij.
https://www.thesun.co.uk/news/19764051/prince-harry-meghan-balmoral-queen/
Mick87
10-09-2022 om 07:47
ik vind dat soort artikelen altijd al vrij toxic en onzinnig. Over wie wat gezegd zou hebben etc. Wie lekt dat soort dingen vraag ik me dan af ? Of gewoon een verzonnen verhaal uit de hoge hoed. In ieder geval allemaal weer bedoeld om Te speculeren en H en M in negatief daglicht te zetten. En voor de kliks l, likes en het geld. Walgelijk dat soort journalistiek. Zeker nu Elizabeth is overleden hoort het daar niet om te draaien. Het geeft wel weer aan hoe krankzinnig de Britse bladen zijn. Ik heb over de oranjes werkelijk waar nog nooit zo'n onzinnig artikel gelezen. Over wat Maxima en Laurentien gezegd en gedaan zouden hebben en daar dan ovef speculeren. Wat een bullshit allemaal zeg.
Snap dat H en M dat land ontvlucht zijn.
Madamecannibale
10-09-2022 om 08:14
ik vind dat soort artikelen ook vrij onzinnig. Hij heeft dus niet gezegd “Neem Meghan niet mee want ik mag haar niet”. Maar aan het bed van een stervend persoon wil je inderdaad geen tientallen mensen. De mensen die het meest dichtbij haar stonden zijn dan genoeg.
En met dat vliegtuig daar kunnen ook andere redenen voor zijn. Ik kan me voorstellen dat ze sowieso nooit teveel royals tegelijkertijd in hetzelfde vliegtuig stoppen.
redbulletje
10-09-2022 om 08:35
Mick87 schreef op 10-09-2022 om 07:47:
ik vind dat soort artikelen altijd al vrij toxic en onzinnig. Over wie wat gezegd zou hebben etc. Wie lekt dat soort dingen vraag ik me dan af ? Of gewoon een verzonnen verhaal uit de hoge hoed. In ieder geval allemaal weer bedoeld om Te speculeren en H en M in negatief daglicht te zetten. En voor de kliks l, likes en het geld. Walgelijk dat soort journalistiek. Zeker nu Elizabeth is overleden hoort het daar niet om te draaien. Het geeft wel weer aan hoe krankzinnig de Britse bladen zijn. Ik heb over de oranjes werkelijk waar nog nooit zo'n onzinnig artikel gelezen. Over wat Maxima en Laurentien gezegd en gedaan zouden hebben en daar dan ovef speculeren. Wat een bullshit allemaal zeg.
Snap dat H en M dat land ontvlucht zijn.
Meghan en Harry hebben het koningshuis juist te kakken gezet met haar publieke gejank bij Oprah naar mijn idee. Snap best dat het daardoor allemaal gevoeliger ligt.
Picunia
10-09-2022 om 09:07
Zou kunnen, maar we weten het niet. Idioot dat die Britse kranten in deze tijden zich hier druk over maken.
Hamer
10-09-2022 om 10:45
Om 11:00 uur Nederlandse tijd is er de proclamatie, het formeel uitroepen van Charles tot koning door de Privy Council.
Fleurtje_5
10-09-2022 om 11:48
SophieHowl schreef op 09-09-2022 om 19:39:
Op de site van The Sun kun je de toespraak terugkijken:
Ik heb het bekeken en geluisterd. Dat was inderdaad een hele mooie toespraak van koning Charles.
Fleurtje_5
10-09-2022 om 11:50
SophieHowl schreef op 10-09-2022 om 07:10:
De Britse kranten melden dat Charles tegen Harry heeft gezegd dat het “niet juist”was dat Meghan naar Balmoral zou komen om afscheid van de koningin te nemen.
Er was aangekondigd dat Harry en Meghan samen naar Balmoral zouden afreizen, dit werd later veranderd naar alleen Harry.
It is understood Harry was at Frogmore when Charles told him in a phone call from the dying Queen’s bedside not to bring Meghan with him to Balmoral.
A source said: “Charles told Harry that it wasn’t right or appropriate for Meghan to be in Balmoral at such a deeply sad time.
“It was pointed out to him that Kate was not going and that the numbers really should be limited to the very closest family. Charles made it very, very clear Meghan would not be welcome.”
Out-of-favour Harry was also refused a seat on the RAF plane that took his brother Prince William and his uncles Prince Edward and Prince Andrew up to Scotland.
Harry was in Frogmore Cottage, dicht in de buurt bij de andere royals en er waren nog stoelen vrij.
https://www.thesun.co.uk/news/19764051/prince-harry-meghan-balmoral-queen/
In ieder geval heel fijn dat Harry bij zijn familie was.
Wilgenkatje-
10-09-2022 om 12:21
Het is echt mooi hoe Charles over Camilla praat. Dat zag ik een hele poos geleden ook in een filmpje. Toen ik hem hoorde in dat filmpje vond ik het zo jammer dat deze twee mensen lange tijd niet samen mochten zijn.
Tja, dan had hij even ondernemend moeten zijn als zijn oom, die de troon eraan gaf om met zijn echte liefde te trouwen. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer, het is al mooi dat er voor hem een herkansing kwam. Zijn jonge bruid uit 1981 kreeg die herkansing niet. De raadgevers uit die periode hebben niet wijs gehandeld.