Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.

Laten we ons aan de welbekende forumregels houden

Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

12-07-2021 om 13:10 Topicstarter

Ik heb op moetenwevakerdoen een topic geopend over Harry en Meghan, een vervolg van Harry en Meghan deel 7 van het Viva-forum.

Het Viva-forum dopt binnenkort, dus laten we testen welk forum we prettiger vinden!

SophieHowl

SophieHowl

12-07-2021 om 13:18 Topicstarter

William heeft in krachtige bewoordingen de racistische opmerkingen veroordeeld die spelers van het Engelse elftal ten deel vielen na de verloren EK-finale.

I am sickened by the racist abuse aimed at England players after last night’s match.

It is totally unacceptable that players have to endure this abhorrent behaviour.

It must stop now and all those involved should be held accountable. W

Goed zo William!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-07-2021 om 15:33

Ah. Mag hier nu wel of niet kritisch over het gedrag van M&H worden geschreven? Of is dat altijd bashen?

Ik vond gisteravond wel sneu voor George. Dat knulletje stond zo enthousiast te juichen bij het eerste doelpunt.

Dat was inderdaad sneu. Het kereltje is denk ik een groot fan. 

George was om op te vreten 😍


Coreopsis schreef op 12-07-2021 om 15:33:

Ah. Mag hier nu wel of niet kritisch over het gedrag van M&H worden geschreven? Of is dat altijd bashen?

Ik vond gisteravond wel sneu voor George. Dat knulletje stond zo enthousiast te juichen bij het eerste doelpunt.





We hebben geen idee hoe ze er hier mee om zullen gaan.

Een van mijn favoriete topics op het Vivaforum; fijn dat het hier ook is. Ik heb alleen weinig te schrijven; ze fascineren me enorm maar ze moeten het allemaal zelf lekker uitvogelen. 

Die George ja, wat een schatje. Een van de weinige leuke Engelse fans wat mij betreft

Ik hoop dat we snel een mooie foto van Harry, Meghan, Archie en Lili te zien krijgen. 

Hamer schreef op 12-07-2021 om 16:57:


Coreopsis schreef op 12-07-2021 om 15:33:

Ah. Mag hier nu wel of niet kritisch over het gedrag van M&H worden geschreven? Of is dat altijd bashen?

We hebben geen idee hoe ze er hier mee om zullen gaan.

Zolang jullie binnen de forumregels blijven mogen jullie zeggen wat je wil over wie dan ook.

Heel veel plezier gewenst

Heel goed dat William zich daarover heeft uitgesproken. Bravo!

Wat ik wel jammer vond is dat die kleine George daar in zo'n supernet pakje stond. Maar dat zal wel bij de Britse koninklijke etiquette horen, denk ik. Dat is bij ons koningshuis gelukkig allemaal wel wat losser. Oranje sjaaltje om enzo 

SophieHowl

SophieHowl

13-07-2021 om 23:54 Topicstarter

Pepperoni schreef op 13-07-2021 om 14:18:

Heel goed dat William zich daarover heeft uitgesproken. Bravo!

Wat ik wel jammer vond is dat die kleine George daar in zo'n supernet pakje stond. Maar dat zal wel bij de Britse koninklijke etiquette horen, denk ik. Dat is bij ons koningshuis gelukkig allemaal wel wat losser. Oranje sjaaltje om enzo

Ik las dat William hem het shirt van het Engelse team had willem laten dragen maar dat Kate dat niet zag zitten.

Tennister Marion Bartoli dronk op Wimbledon thee met Kate en dit was besproken, vertelde Marion op de radio. 
(Bron: The Sun maar ik mag nog geen linkjes plaatsen) 


SophieHowl

SophieHowl

14-07-2021 om 19:14 Topicstarter

Sarah Ferguson wordt geïnterviewd door People TV en vertelt dat Diana zo trots op haar zoons zou zijn geweest, en op hun echtgenotes, beide vrouwen met een eigen stem.
En uiteraard zou ze gek zijn met de kleinkinderen.

Te lezen en te bekijken op de site van People.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

14-07-2021 om 21:30

Meldt. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

14-07-2021 om 21:32

Meldt. 

Heidi-Forumbeheer schreef op 12-07-2021 om 21:50:

[..]

Zolang jullie binnen de forumregels blijven mogen jullie zeggen wat je wil over wie dan ook.

Heel veel plezier gewenst

Laat een beruchte staffert het maar niet horen. 

Hetvrijewoord schreef op 14-07-2021 om 21:32:

Meldt.

[..]

Laat een beruchte staffert het maar niet horen.

het banbeleid van Viva is om te huilen. 

Deze link ook even hier plaatsen:

https://blindgossip.com/spinning-the-freeze-out/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.