Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Infobericht: verwijderd wegens op de man, belediging 

Infobericht: verwijderd wegens op de man, belediging 

Mirandaaatje_86 schreef op 22-08-2021 om 00:58:

Infobericht: quote verwijderd wegens op de man, belediging

Waar heb je het toch in vredesnaam over? Ook al op Viva? Iedereen die iets positiefs zegt over Wendy moet gelijk familie/kennis of vriend zijn. Ooit gehoord van een bewuste volger die geïnteresseerd is in waar Wendy over vlogd. Sorry maar jij praat toch ook positief over Annemarie, prima dat mag toch? Ik vind bij Annemarie erg vervelend hoeveel reclame zij maakt. Ik ga toch ook niet gelijk zeggen ooh daar heb je de dochter of vriend of een ander familielid die het opneemt? Nee jij bent een volger, ik ben een volger. Maar jemig, echt jij brengt zoveel negativiteit mee op een forum. Het maakt volgens mij niet uit waar je zit, maar jij blijft maar vreselijke kwetsende negativiteit plaatsen. 

Ik snap de verbouwing ook niet helemaal, maar schijnbaar vinden ze het nodig. Het zal zeker wel mooi worden iig.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 10:17

Annemoon schreef op 21-08-2021 om 23:05:

[..]

Maar waarom??? Ik snap dat niet....wij hebben toen een huis gekocht en alles er uit gebroken, de muren stonden er alleen nog...en toen weer helemaal van binnen opgebouwd.

Van je gloednieuwe vakantiehuis waar je hooguit 10 weken per jaar in verblijft.
Want laten we zeggen: 2 weken zomervakantie, 1 week kerstvakantie, 1 week meivakantie en tussendoor nog een keer een weekend of een week tussendoor (zonder kinderen). 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 10:19

Oh, er is weer wat gebeurd hier. Tsjongejonge. 

Yup,  iemand die het niet uit maakt op welke forum ze zit, alleen maar negatieve sfeer creëert. Beetje jammer van een forum dan. Weet niet of ze een waarschuwing heeft gekregen. 
Ik denk dat als je een woning of vakantiewoning koopt dat je door bepaalde dingen heen moet kijken. Is het een bouwval? Kunnen sommige er helemaal doorheen kijken dat het na verbouwing eigen word. Is het al een paleisje of vakantiewoning, ook zoiets moet je eigen maken. Maar het moet ook aantrekkelijk zijn voor eventuele vakantiegangers. Ik begrijp dat wel. 

Idris schreef op 22-08-2021 om 10:17:

[..]

Van je gloednieuwe vakantiehuis waar je hooguit 10 weken per jaar in verblijft.
Want laten we zeggen: 2 weken zomervakantie, 1 week kerstvakantie, 1 week meivakantie en tussendoor nog een keer een weekend of een week tussendoor (zonder kinderen).

Het is voor de verhuur ook niet onbelangrijk denk ik

Daarnaast vind ik dat ze vooral moeten doen waar zij zich goed bij voelen. het is hun geld waarvan ze deze keuze maken.

Zoals iedereen bepaalt wat hij of zij met z’n geld doet. 
ik vind het gewoon leuk om te volgen

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 10:32:

Yup, iemand die het niet uit maakt op welke forum ze zit, alleen maar negatieve sfeer creëert. Beetje jammer van een forum dan. Weet niet of ze een waarschuwing heeft gekregen.
Ik denk dat als je een woning of vakantiewoning koopt dat je door bepaalde dingen heen moet kijken. Is het een bouwval? Kunnen sommige er helemaal doorheen kijken dat het na verbouwing eigen word. Is het al een paleisje of vakantiewoning, ook zoiets moet je eigen maken. Maar het moet ook aantrekkelijk zijn voor eventuele vakantiegangers. Ik begrijp dat wel.

Je hebt zelf ook de keus om er al dan niet op te reageren toch? Alleen maar gezellig ben ik ook niet. Ik heb geen idee wat ze schreef verder, maar de ban op Viva vond ik niet terecht. 

Expreszo schreef op 22-08-2021 om 13:20:

[..]

Je hebt zelf ook de keus om er al dan niet op te reageren toch? Alleen maar gezellig ben ik ook niet. Ik heb geen idee wat ze schreef verder, maar de ban op Viva vond ik niet terecht.

Misschien niet op dat moment, maar na alle keren dat zij de sfeer loopt te verpesten of op te stoken op een forum is op 1 hand niet meer te tellen. Misschien was het niet het juiste moment op Viva dat ze een perma ban kreeg. Maar deze had ze al veel en veel eerder verdiend. En dat is niet alleen op familievloggers. Zij reageerde ook op alle andere forums niet normaal meer.

Maar weer even on-topic: Waar laat Annemarie alle spullen in de auto als ze zo weer terug gaan. De voorraadkasten moeten leeg. 

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 14:06:

[..]

Misschien niet op dat moment, maar na alle keren dat zij de sfeer loopt te verpesten of op te stoken op een forum is op 1 hand niet meer te tellen. Misschien was het niet het juiste moment op Viva dat ze een perma ban kreeg. Maar deze had ze al veel en veel eerder verdiend. En dat is niet alleen op familievloggers. Zij reageerde ook op alle andere forums niet normaal meer.

Maar weer even on-topic: Waar laat Annemarie alle spullen in de auto als ze zo weer terug gaan. De voorraadkasten moeten leeg.

Al de zakken met broodmeel zijn op dus dat geeft weer veel extra ruimte😉

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 16:03

Dico schreef op 22-08-2021 om 10:57:

[..]

Het is voor de verhuur ook niet onbelangrijk denk ik

Daarnaast vind ik dat ze vooral moeten doen waar zij zich goed bij voelen. het is hun geld waarvan ze deze keuze maken.

Zoals iedereen bepaalt wat hij of zij met z’n geld doet.
ik vind het gewoon leuk om te volgen

Als je het verhuurt met 3 slaapkamers en voor 6 personen, dan is het toch prima? Er hoeft toch echt niks bij 'voor de verhuur'. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 16:05

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 14:06:

[..]

Misschien niet op dat moment, maar na alle keren dat zij de sfeer loopt te verpesten of op te stoken op een forum is op 1 hand niet meer te tellen. Misschien was het niet het juiste moment op Viva dat ze een perma ban kreeg. Maar deze had ze al veel en veel eerder verdiend. 

Zo dan. Wie ben jij om over andere forummers zo je mening te ventileren? 

Idris schreef op 22-08-2021 om 16:05:

[..]

Zo dan. Wie ben jij om over andere forummers zo je mening te ventileren?

Ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt en dacht. Zoals je mijn bericht leest die 11x geliked is.

Ik ben het eens met mamma-Appelsap
Ze had gewoon een crux op Wendy waardoor het reageren veel te hatelijk werd.
Dat lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.