Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
Rosehip
21-08-2021 om 22:53
Eens met Expreszo. Een gloednieuwe vakantiewoning van 7 ton kopen en daarna flink gaan uitbreiden is natuurlijk best wel waanzin.
Annemoon
21-08-2021 om 22:59
Expreszo schreef op 21-08-2021 om 22:45:
Het zou voor mij pas perfect zijn als het totaalplaatje klopt. Maar een vakantiehuisje van 7 ton vind ik totale waanzin. Die ton, ik deed een gooi. Het zal een flink bedrag zijn gezien de plannen.
Ik weet het niet..wat ik wel weet( via insta) dat haar man erg handig is en heel veel zelf doet. Maar Who cares? Ik vind het hartstikke leuk om te zien dat mensen het goed hebben. Vooral door hard te werken en ooit onder aan de ladder zijn begonnen. Dat is toch prachtig!? Ik geniet daarvan....daarom volg ik ze ook.
Annemoon
21-08-2021 om 23:05
Rosehip schreef op 21-08-2021 om 22:53:
Eens met Expreszo. Een gloednieuwe vakantiewoning van 7 ton kopen en daarna flink gaan uitbreiden is natuurlijk best wel waanzin.
Maar waarom??? Ik snap dat niet....wij hebben toen een huis gekocht en alles er uit gebroken, de muren stonden er alleen nog...en toen weer helemaal van binnen opgebouwd.
Mirandaaatje_86
21-08-2021 om 23:34
geweldig voor Wendy! Oprecht, maar ze is zelf nep en niet oprecht. Of mogen alle volgers straks een kans maken, of een minder bedeeld gezin?
Deze huisjes worden fors verhuurd!
Expreszo
22-08-2021 om 00:13
Annemoon schreef op 21-08-2021 om 23:05:
[..]
Maar waarom??? Ik snap dat niet....wij hebben toen een huis gekocht en alles er uit gebroken, de muren stonden er alleen nog...en toen weer helemaal van binnen opgebouwd.
Ik neem aan dat je het dan over een woonhuis hebt? Dat vind ik wel echt een ander koekje hoor. En ja, fijn dat Vin handig is, maar dit huis staat in Zeeland en volgens mij werkt hij hard...dus hoeveel tijd gaat hem dat kosten? En weegt dat kostentechnisch op tegen uitbesteden?
Expreszo
22-08-2021 om 00:14
Annemoon schreef op 21-08-2021 om 22:59:
[..]
Ik weet het niet..wat ik wel weet( via insta) dat haar man erg handig is en heel veel zelf doet. Maar Who cares? Ik vind het hartstikke leuk om te zien dat mensen het goed hebben. Vooral door hard te werken en ooit onder aan de ladder zijn begonnen. Dat is toch prachtig!? Ik geniet daarvan....daarom volg ik ze ook.
Ik zie 1 vd 2 hard werken. De ander vond het vooral zwaar en moeilijk meen ik.
Mirandaaatje_86
22-08-2021 om 00:28
het ligt bij de gemeente met tekeningen… met extra geld gaat het blijkbaar vlug
Mirandaaatje_86
22-08-2021 om 00:32
ik ondersteun al jaren kinderen met sport. Uit mezelf.., echt ik heb moeite met zulke mensen
Mama-Appelsap
22-08-2021 om 00:49
Mirandaaatje_86 schreef op 22-08-2021 om 00:23:
Infobericht: quote verwijderd wegens op de man, belediging
Ik vind je op dit moment erg veel negatieve opmerkingen geven over iets en/of iemand. Dit forum is volgens mij gemaakt om vloggers leuke en soms ook misschien kritisch over te spreken. Wat jij doet is echt te persoonlijk. Te gemeen en ook gewoon niet nodig. Ik begrijp gewoon niet na zoveel waarschuwingen en op Viva nu een ban dat je gewoon door blijft gaan in dat patroon. Hou het gewoon een beetje gezellig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.