Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Zo fijn dat Sterrin immuniteit heeft, vind haar echt leuk! 

Wat een leuke aflevering! 
Super dat Sterrin zo goed was en nu verder komt. 

Ik ook. Mijn girlcrush is na deze aflevering nog sterker. En wat is Jay-Jay een lieverd. 

LydiaDietz schreef op 30-09-2021 om 21:37:

Ik ook. Mijn girlcrush is na deze aflevering nog sterker. En wat is Jay-Jay een lieverd.

Vond JayJay de vorige keer ook al zo leuk met Bertie 

jay-jay was in het vorige seizoen in het begin echt vervelend vond ik. Pas alleen met Berrie werd ie anders. Denk dat ie die ervaring wel heeft meegenomen (dat ie toen ook veel negatieve dingen over zich heen kreeg). Vind hem dit seizoen een stuk sympathieker overkomen.

Ik heb JayJay niet gezien in het vorige seizoen. Vond 'm al leuk de vorige afleveringen, maar nu nog leuker.
Sterrin is inderdaad ook geweldig. Wat een enthousiasme en energie, en openheid.

Ben nooit fan van JayJay geweest, ook niet met Bertie. Maar sinds gisteravond heeft hij hier wel punten gescoord!

zakchips schreef op 30-09-2021 om 22:52:

jay-jay was in het vorige seizoen in het begin echt vervelend vond ik. Pas alleen met Berrie werd ie anders. Denk dat ie die ervaring wel heeft meegenomen (dat ie toen ook veel negatieve dingen over zich heen kreeg). Vind hem dit seizoen een stuk sympathieker overkomen.

Ja eens.

Hup Sterrin! 

Jammer dat Sieneke de dupe is, had liever een Do of een van de andere dames zien vertrekken.

Jammer dat de eilandraad weer zo voorspelbaar was.
Fijn dat Sterrin kon blijven.

zakchips schreef op 30-09-2021 om 22:52:

Ja helemaal mee eens! Ik vond JayJay ontzettend arrogant maar door Bertie is hij toen tijdens de expeditie van de een op de andere dag heel sympathiek geworden. In dat seizoen geloofde ik het niet zo, maar nu in dit seizoen vind ik hem echt leuk!

En Sterrin is een topper, zo leuk om te zien hoe ze zich helemaal thuisvoelde tussen de boomstronken en stenen. Ik vond het ook echt een leerzame aflevering haha.

JtM

JtM

02-10-2021 om 09:41

Jayjay en Sterrin zijn leuk samen! Je kan aan hem zien dat hij altijd een teamspeler is geweest, hoe hij haar door die proef loodste. En Sterrin met haar fotografisch geheugen, wauw, zo'n puzzel zou ik 2 dagen over doen!

Leuk dat Jasmin eruit is gestemd bij het andere kamp. Nu hopen dat John er snel uit ligt, vind hem geen leuke speler.

Sherlock schreef op 01-10-2021 om 23:12:

[..]

Ja helemaal mee eens! Ik vond JayJay ontzettend arrogant 

Ik denk dat hij, gezien zijn sport, heel lang niet echt zichzelf heeft kunnen zijn. Het is toch een stoere harde sport en ik denk dat die houding ook van de spelers verwacht wordt.

Een soort pantser dat hij na een tijdje af durfde te leggen.

Wat was Jayjay dan voor sporter? 

Ik herinner me dat ik hem het eerste seizoen bloedirritant vond, tótdat ie met Bertie op 't eiland kwam. En nu is ie vanaf dag 1 gewoon een leuke gozer en gaat ook weer heel leuk met Sterrin om. 

Fijn dat zij immuniteit wonnen! Dacht al dat Sterrin die puzzel wel snel kon maken en ze stelde niet teleur. 

Jay Jay was een rugby speler

Granny71 schreef op 02-10-2021 om 10:37:

[..]

Ik denk dat hij, gezien zijn sport, heel lang niet echt zichzelf heeft kunnen zijn. Het is toch een stoere harde sport en ik denk dat die houding ook van de spelers verwacht wordt.

Een soort pantser dat hij na een tijdje af durfde te leggen.

Ja dat denk ik ook inderdaad, een soort bewijsdrang. Maar hij zal toch ook familie en vrienden hebben gehad waarbij dat pantser niet nodig was? Het leek wel of Bertie hem dat moest leren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.