Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Miss_Travel
04-10-2021 om 07:52
Ontzettend jammer dat Jasper eruit is! En ook onterecht. Hij heeft onwijs zijn best gedaan. Had liever een Sandra of Sylvana zien gaan, die voegen wij toe aan de dynamiek.
Overigens vind ik die Defano ook een nul. Je snapt toch wel dat als Dyantha aan jou haar bondje verraadt, dat zij dan juist degene is die niet eerlijk is?! Wel stoer dat hij het gewoon zei tijdens eilandraad.
Hoop dat Jasmine en Jasper samen op afvallerseiland blijven.
Miss_Moneypenny
04-10-2021 om 08:28
Leuk deze wending! Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat. Normaal zou nu het punt komen van de samensmelting.
Denken jullie dat iedereen moet strijden voor een plek in de samensmelting? Of zou tweedekans eiland pas richting de finale bijgevoegd worden?
redbulletje
04-10-2021 om 08:31
Had liever Defano er uit gestemd zien worden.
Ook raar dat nu de laatstaangekomenen moesten strijden op afvaleiland. Als ze dat concept gelijk hadden toegepast had Eva er nog kunnen zitten.
Ben wel blij dat 't team van Yuki won. Mooie man om naar te kijken.
KillerQueen
04-10-2021 om 08:40
redbulletje schreef op 04-10-2021 om 08:31:
Ook raar dat nu de laatstaangekomenen moesten strijden op afvaleiland. Als ze dat concept gelijk hadden toegepast had Eva er nog kunnen zitten.
+ 1. Nu komen we nooit meer van Rob en John af.
En ik vind Dyantha een hele nare vrouw.
LydiaDietz
04-10-2021 om 08:59
redbulletje schreef op 04-10-2021 om 08:31:
Ben wel blij dat 't team van Yuki won. Mooie man om naar te kijken.
Nou he. Alleen zo jammer dat als hij zijn mond open doet er bijna alleen Engels uitkomt. Het Joshua-effect. Ook leuk om naar te kijken maar spreek gewoon NL alsjeblieft.
Yuki heeft wel echt gestreden om die proef te winnen. Hoop dat ze zijn waarde zien.
En leuk dat Britta Rene dus had ingelicht. Ben benieuwd wanneer dat uitkomt. Ik vind ze verder erg bozig nav die bondjes, qua taal laten ze er geen gras over groeien. Hoe is dat als ze het later terugkijken en je hoort dat?
En dan die ouwe zeikzakken samen. Jammer dat nu de twee dames moesten strijden. Maar ik snap wel dat ze J en R er nog even in houden samen. Hoe hard hopen de kijkers thuis dat die eruit gaan. Dat wordt een trending tweet zodra John echt zijn spullen mag pakken.
LydiaDietz
04-10-2021 om 09:01
KillerQueen schreef op 04-10-2021 om 08:40:
[..]
+ 1. Nu komen we nooit meer van Rob en John af.
En ik vind Dyantha een hele nare vrouw.
Ik weet niet waar ik Dyantha van had moeten kennen maar idd, ik kan daar niks sympathieks in vinden.
Die Sylvana is toch de mooiste of lekkerste vrouw van Nederland? Ik snap dat Robinson je looks geen goed doen (en ze oogt nog steeds beter dan als ik 's ochtends wakker word) maar ik vind daar toch 0,0 uitstraling aan zitten.
_melon
04-10-2021 om 09:04
LydiaDietz schreef op 04-10-2021 om 09:01:
[..]
Ik weet niet waar ik Dyantha van had moeten kennen maar idd, ik kan daar niks sympathieks in vinden.
Die Sylvana is toch de mooiste of lekkerste vrouw van Nederland? Ik snap dat Robinson je looks geen goed doen (en ze oogt nog steeds beter dan als ik 's ochtends wakker wordt) maar ik vind daar toch 0,0 uitstraling aan zitten.

Ik gok dat het om die 2 gaat die hier bijna uit het truitje vallen.
LydiaDietz
04-10-2021 om 09:06
Je hebt ook vrouwen met tetten en uitstraling. Maar goed. Ik ben niet de beoogde fanbase.
Tover-Feetje
04-10-2021 om 10:15
LydiaDietz schreef op 04-10-2021 om 09:01:
[..]
Die Sylvana is toch de mooiste of lekkerste vrouw van Nederland? Ik snap dat Robinson je looks geen goed doen (en ze oogt nog steeds beter dan als ik 's ochtends wakker word) maar ik vind daar toch 0,0 uitstraling aan zitten.
Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik al een verzuurde oude muts was
Maar ik zie dus ook geen "mooie" of "lekkere" vrouw.
Gewoon wel een aardige jongedame om te zien maar niets bijzonders.
Overigens oogt ze ook beter dan mij, niet alleen als ik s'ochtends wakker word maar ook als ik overdag in de make-up zit
Maar goed ik ben dan ook niet tot mooiste of lekkerste vrouw bestempeld
Oliviaa
04-10-2021 om 11:01
Het was in ieder geval een aflevering zoals ik hem niet had verwacht.
Heb niet zoveel met Jasper dus vind het prima tot nu toe.
Jammer dat de dames op afvallerseiland tegen elkaar moesten. De heren hebben het zo gemakkelijk, weer een ronde verder.
Met zijn vieren een proef was leuker geweest.. zie de heren graag vertrekken..
zakchips
04-10-2021 om 14:11
Wat zit iedereen dit seizoen vast op vertrouwen. Ik snap wel dat Jasper baalde hoor, helemaal als hij het echt niet is geweest die dat plan bedacht had, maar je weet bij ER dat er bondjes (gaan) zijn. Ik hoop wel dat Jasper het nog even vol gaat houden op afvallerseiland!
Ik hoop echt op een manier waarop John en Rob er weer uit kunnen vliegen. Vind hen beide geen terechte Robinson.
Sterrin vind ik zo leuk en oprecht en open overkomen. Ik kende haar niet voor ER maar vind het knap hoe ze zich zo openstelt. Dat ze sociale contacten moeilijk vindt e.d.
Dyantha kende ik ook niet en vind ik ook niet leuk overkomen hier. Robbert ook niet per se trouwens.
Dat van René en Britte vind ik wel heel slim, zou het leuk voor hen vinden als ze nog een hele tijd geheim weten te houden dat zij elkaar kennen en elkaar helpen.
LydiaDietz
04-10-2021 om 14:15
zakchips schreef op 04-10-2021 om 14:11:
Wat zit iedereen dit seizoen vast op vertrouwen. Ik snap wel dat Jasper baalde hoor, helemaal als hij het echt niet is geweest die dat plan bedacht had, maar je weet bij ER dat er bondjes (gaan) zijn. Ik hoop wel dat Jasper het nog even vol gaat houden op afvallerseiland!
Ik hoop echt op een manier waarop John en Rob er weer uit kunnen vliegen. Vind hen beide geen terechte Robinson.
Sterrin vind ik zo leuk en oprecht en open overkomen. Ik kende haar niet voor ER maar vind het knap hoe ze zich zo openstelt. Dat ze sociale contacten moeilijk vindt e.d.
Dyantha kende ik ook niet en vind ik ook niet leuk overkomen hier. Robbert ook niet per se trouwens.
Dat van René en Britte vind ik wel heel slim, zou het leuk voor hen vinden als ze nog een hele tijd geheim weten te houden dat zij elkaar kennen en elkaar helpen.
Ik moet echt heel diep graven. Ga zo googelen wie Robbert is. Maakt 0,0 indruk, haha.
LydiaDietz
04-10-2021 om 14:23
Ah, die huilie. Nee die vind ik ook niet leuk. Dat hele kliekje niet.
Ik keek net dus op een site waar de kandidaten geïntroduceerd werden. Dyantha blijkt shownieuws te presenteren. Ik dacht dat t een youtuber of influencer of iets was. En Defano is helemaal geen rapper (dacht dat ergens te hebben opgepikt) maar influencer.
Hoe leuk zou het zijn als Freek Vonk een keer meedoet. In navolging van Sterrin?
Sherlock
04-10-2021 om 14:58
Het wordt wel een beetje rommelig nu ze die spelregels steeds veranderen, ik vind het ook niet allemaal goed doordacht. Dat ze een extra stok krijgen om die puzzelstukken op z’n plaats te krijgen, dat hebben ze van tevoren toch uitvoerig getest? En dat ze nu ineens de afvallers direct naar afvallerseiland sturen, ze hadden toch van tevoren kunnen weten dat het last in first out zou zijn bij die tweedekansers?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.